18 Eylül 2015 Cuma

2 gün kaldı, HEYECAN DORUKTA!!!

evet sevgili okuyucular, sınava 2 gün kalmasına rağmen netlerime bakıp bakıp kederlenmekten başka hiçbir şey gelmiyor elimden. 120 sorudan yaklaşık 80 net çıkarmam gereken sınavın denemelerinde 55 net civarlarında dolaşıyorum.

dershaneye verdiğim paraya mı yanayım, sabahları gebzeden taaa izmite gitmeme mi yanayım, işten 4 ay önce ayrılıp bu sürede (nöbetleri saymazsak) para kazanamadığıma mı yanayım bilemiyorum. tüm harcamaları topladığımızda arabamı değiştirmeye yetecek parayı hiçbir işime yarayamayacak sınava harcadığımı görüyoruz. üzücü.
gerçi şöyle de düşünebiliriz; ileride lan keşke çalışıp bir deneseydim şansımı demem. denedim olmadı derim. 

sadece maddi değil manevi yıpranma da var tabi işin içinde. sürekli çalışmadığım bir sınavım stresiyle piyuuuuv kaç ay geçti... neyse sınavda çok çalışan biri tc'sini kaydırıp benim kimlik numaramı kodlarsa o zaman belki bişiyler olur. bilemiyorum, yoksa çok zor. eğitim öğretim hayatım buraya kadarmış, daha ileri gidemiyormuşum görmüş oldum.

hatta buraya bir soruyu koymayı düşündüm ama sonra kimsenin ilgisini çekmeyecek bi şeyi uzatmamaya karar verdim. koskoca soruda birkaç kelime tanıdık sadece, o kadar diyim.

biraz daha bekleyeceğim seni beybi. param bitti




neyse efenim, bugün mutlu bir haber de aldım. eski çalıştığım klinikte sadece 1 çocuk hastanın geri dönüşü olmuş. tabi hiçbir hastanın geri dönmesini istemeyiz ancak çocuk hastalarda diş tedavisinde başarı büyüklerdeki kadar yüksek değil ne yazık ki.
sınavdan sonra da askerliği bir süre ertelediğim için bir klinikte işe girmeyi düşünüyorum. taaa aylar öncesinden sınav ve o zamanki kliniğime verdiğim söz nedeniyle çalışamayacağımı söylediğim yerle görüşeceğim. eğer kabul ederse yeni bir çalışma dönemine başlıyorum.

ah azizim evde oturmaktan daha iyi çalışmak. en azından hayat bir düzene giriyor. belli saatlerde uyanıp, kahvaltı edip günün kalanını belli bir düzen içinde geçirmek güzel şey. böyle olunca bir gün 9'da, ertesi gün 2'de kalkınca bünye allak bullak oluyor.



ya ben yazı sonu getiremiyorum.

Hiç yorum yok: