31 Temmuz 2014 Perşembe

bayram falan

ne zamandır uzun yazı yazmıyordum, bu sefer deneyeyim bir. ama bak okumuyosunuz, çok moralim bozuluyor. eskiden piyuuuvv ne biçim okunurdu. neyse.

evet gençler, bayramda ben de evime yuvama gittim ve para alıp-verip geldim. birkaç bayramdır kuzenlerime harçlık veriyorum. önceleri 10 kuruşla başlamıştım, geçen bayram 25'er kuruş verdim. bu bayram da birine 50 kuruş (elimi öperken istekli olmadığını hissettim), diğerine de 1 lira verdim. 1 lira verdim çünkü içinden gelerek öptü elimi. aslında 1'er dolar verip akıllarını alacaktım çocukların ama unuttum.
eğer isteksiz elimi öpen kuzenim bir dahaki bayram daha içinden gelerek öperse ona da 1 lira vermeyi düşünebilirim. bence kaçırılmayacak fırsat!


bayramda para işleri haricinde her akrabaya gelecek planlarımı anlattım. daha sonra düşündüm ve tam bir 'ne iş olursa yaparım abi adamı' karakteri var bende. eğer öğrenci olmam yeterliyse DUS'a başvuracağım, devlete başvuracağım, özel kliniklere bakacağım ve belki de askere gideceğim. daha ne yapacağıma açıkçası ben de karar vermedim. işsiz kalmayacağımı umuyorum.

kararsızlığım araba konusunda da var. birçok farklı arabaya bakıp hala birinde tamam şu olsun yaa diyebilmiş değilim. şimdilik en güçlü adayımız aha şu C3. cam tavanına öldüğüm...

ÇOK SEVİYORUM!!


tabi bu arabanın haricinde bakmaya devam ettiğim audi a3, nissan juke, ford fiesta, kia cee'd, volvo c30, mini cooper ve daha geçen gün aaa güzelmiş ha bu dediğim fiat 500 de var. hepsi benim canlarım.



araba haricinde; mezun olmama 5 iş günü kaldı. eğer ODR stajından geçebilirsem 5 gün sonra mezunum. he eğer kalırsam bu sefer +7 gün daha geliyor. cerrahinin yoruculuğundan sonra ODR 5 ay bile yapılabilecek bir staj gibi aslında. cerrahide oturmak yasaktı!! sabahtan akşama kadar ayakta durmaktan 14 günün sonunda ayaklarım erimişti. bir de stresli. sevemedim seni cerrahi.

eğer ankarada diş hekimi tanıdığı olan varsa bi desenize beni yanına alsın. it gibi çalışırım!


ne zamandır istanbulda bisiklet sürmüyorum. şu okul bir an önce bitse de kendimi pendikten üsküdara vursam. ertesi gün büyükadanın etrafını 6 kere dönsem...
BİTSİN ARTIK OKUL!!!

(yine uzun yazamadım)

16 Temmuz 2014 Çarşamba

çocuklar bi terslik seziyorum

stresten tansiyonumu çıkartan anatomiden geçmişim
xeroformu sürekli düşen hastaya yaptığım pansuman 2 gün sonra sapasağlamdı
kapıda bile ağlayan kızı kliniğe alıp ağlatmadan dişini çektim

son zamanlarda işlerim çok düzgün gidiyo, bi bokluk var kesin!

9 Temmuz 2014 Çarşamba

çok değiştim çocuklar

bugün bi hastama "lan", diğerine "amcacım" dedim. gidip kapısını önünde çay içip tavla oynayabileceğiniz mahallenizin dişçisi olma yolunda emin adımlarla ilerliyorum :(