14 Kasım 2014 Cuma

taksim gunlugu ilk gece

evet gensler taksime geldim dedigim gibi. BU KADAR FARKLI INSANI BIR ARADA BASKA YERDE GOREMEM!!!
ankara ve gebzede yasamis biri olarak kesinlikle bana gore olmadigini anladim. Bi kere yururken sanki herkes parami calcakmis, popoma pandik atcakmis, bicagi kasiktan saplicakmis gibi geliyo. Para cektim takip edip tenhada parami alcaklar diye aklim cikti.


kaldigim otel merkeze acayip yakin. Iki adim otede gecesi 1000 liraya kaliniyorken ben neden 120 liraya kaliyorum, acaba gece bobregin birini alcaklar mi diye dusunuyorum.
disari cikip bi seyler alayim bi de istiklal caddesine bakayim dedim ciktim. Hooop gezi parkindayim. Anarsik ruhum depresti biraz daha yurudum akm. Iki adim attim heykel. Sola dndum istiklal. La olum manyak misiniz bu kadar seyi neden bir araya koyuyonuz? Istanbul dedigin kocaman yer bi yere sikistirmaya ne gerek var?! Koy heykeli tuzlaya, istiklali bol ortadan ikiye birini rumeli hisarina koy, oburunu yolla silivriye. Gezi parkina dokunma ama, ona dokunabilen daha cikmadi.
neyse politiklige kaymadan asil soruya gelebilirim; BU ISTIKLALDE SIRF MAGAZA VAR ICILECEK YERLER NEREDE!!!

2 yorum:

Handan dedi ki...

ara sokaklar gir,
korkma! içilecek yerler oralarda

googhan dedi ki...

ilk gün korkudan, ikinci gün çok kalabalık olduğu için tiksintimden giremedim. bi dahaki sefere giricem ama, kararlıyım :D