11 Kasım 2014 Salı

çok bilimsel işler için istanbula gidiyorum!

genşler cuma günü 3 günlük implant kursu için istanbula gidiyorum. eğitim için mini bir servet ödemiş olsam da implanta başladıktan sonra ödediğimi fazlasıyla geri alabilmeyi umuyorum. gerçi ummasam bile implant yapamayan diş hekimi mi olur allasen?!

 evet konuya çok tatlı bir giriş yapmışken hızımızı hiç kesmeden implanttan devam edelim. dediğim gibi cuma günü sabahın köründe yola çıkıp şişliye gitmem lazım. köprü trafiğini falan hiç bilmiyorum sabahları nasıl olur diye çok korkuyorum o trafikten. şimdi iş yerlerinin avrupa yakasında daha yoğun olduğunu düşünecek olursak sabah bütün anadolu yakası oluk oluk avrupaya akar gibime geliyor ama tam emin de değilim. akmayabilir de. bilmiyorum.
normalde klinikten cuma günleri haftalık temizlik yapıldığı için 10.30da başlıyoduk hasta almaya, cuma günü mis gibi uyuyordum böylece. ama şu implant kursuna yetişme çabam sanırım beni daha güneş doğmadan yollara dökecek. ayh trafiği hiç bilmiyorum sanırım geceden çıkıcam yola geç kalmamak için. O KADAR PARA VERDİK SONUÇTA, HER SANİYESİ DEĞERLİ!!!
2 gün önce de şişliye gittik hatta ailecek otel nerdeymiş bakalım diye. hayır, konferans yapılacak olan otel değil, geceleri kalmayı düşündüğüm otel. eğitimin yapılacağı otel grand cevahir olunca orada kalmak maddi olarak yüz güldüren bir durum olmaz. bu yüzden taksime de yakın bir yerde otelde kalacağım ve gündüz süper bilimsel çalışmalarıma devam edip geceleri itler serseriler gibi içeceğim! çok pis sarhoş olucam gibime geliyor ama bilmiyorum. onu da bilmiyorum hiçbir şey bilmiyorum. hatta tek başıma içmeyi hiç sevmiyorum cuma ve cumartesi akşamı eşlik etmek isteyen burayı okuyan biri varsa söylesin bana beraber gidelim (not: iki böbreği olanlar tercihimizdir) şaka tabi ,kimsenin böbreğinde gözüm yok ama olursa hakikaten biriyle gitmek daha iyi olur. tek başıma itler serseriler gibi içmeyeyim. sonuçta belli bi sosyal statüye sahip insanlarız değil mi azizim.
 

he 2 gün önce şişliye gittik demiştim, önce cevahiri bulduk iyi tamam bulması kolay bi yerdeymiş. daha sonra da kalacağım otele gidip bakalım dedik ve oteli bulamadık. ne kadar karışıkmış oralar öyle. daracık daracık sokaklar kızlar misket yuvarlar tarzında dapdar ve yokuşlu sokaklar... arabayı vurucaz masraf çıkartıcak stresinden otele bakamadım. bulamadık da zaten. he iyi ki bulamamışız çünkü daha güzel bi otel buldum tam gezi parkının orda. cevahire taksiyle 10 lira. evet arabayla gidicem ama istanbul içinde taksi kullanıcam çünkü çok zekiyim. başta mantıksız gelse de o trafiği, sıkışıklığı, park sorununu gördükten sonra aman dedim arabayla gidilecek yerler değil bunlar. zaten avrupa yakasını sevmezdim iyice tiskindim. anadolu yakası daha güzel, daha bir bizden. tabi tuzla,pendik, kartal falan istanbula dahil değil. maltepeden sonrası istanbul benim için. neyse efenim orda da yazabilirsem eğer ve akşam yazabilecek kafa yapısına sahip olursam burdan naaptım neettim yazarım. belki de içip içip taksimin ortasında HEEER YEEER TAAKSİİİM HER YER DİİRENİİİİŞ diye bağırırım. az mı bağırdık!


cuma cumartesi buluşabilecek olan varsa beraber içebiliriz. tek bırakmayın olum beni, sapık falan değilim çok temiz bir insanım kimseye bir zararım dokunmadı şimdiye kadar. valla bak

9 yorum:

Duygum A. dedi ki...

Ben bizzat denedim kimseye zararı olmayan süper ötesi insan bu!
korkmayın buluşun..
umarım her şey yolunda gider beyb..

xoxoxo

googhan dedi ki...

evet arabanın kenarını sürtmediğim sürece pambık gibi insanım :D

Kılıçlı Voyvoda dedi ki...

çekilmiş dişler için bu bloga kavanoz bırakabiliyor muyuz? eheh.

googhan dedi ki...

diş başı 1 liraya toplar kargoyla gönderirim. hatta diş başı 1,5 liraya eve kadar teslim ederim :D
şaka tabiy, temiz diş çekersem toplucam ilk gelene bedavaya vericem bütün dişleri.

googhan dedi ki...

bi ara diş hekimleri birliği kuralım bloggerlar olarak. online muayene yapar reçete falan yazarız :D

maya dedi ki...

O değil de kafama takıldı ben bildigin ameliyathanede oldum implantı. Ayrıca implant çok sancılı bir süreç hekim bey. Bu konuda anlaşalım:)

googhan dedi ki...

bizim okulda da bi bölüm ameliyathanede yapardı, bi bölüm de 10 ünitin olduğu yerde yapardı ameliyatı. iki şekilde de oluyor yani :D
şimdiki çalıştığım özel polikliniklerde de bi kliniği sürekli ameliyathane olarak ayırmak pek mümkün olmadığı için kliniğin birini 2 saatliğine kapatıp ameliyata özel olarak ekipmanları hazırlayıp ameliyatlar yapılıyor. başta aa olur mu öyle diyodum ama baktım hakikaten temiz oluyo klinik :D

Yaren Bora dedi ki...

Diş toplayabildiniz mi acaba :)

googhan dedi ki...

ne diyosun şimdiye kadar çekip mini mini birlere topladığım dişler burdan köye yol olur!!
(diş çekmeye karşıyız, önemli olan dişleri kurtarabilmek)