17 Haziran 2014 Salı

hello evribadi

yapacak işler biriktikçe buraya geliyorum. mesela yarın ortodonti finalim var ve mikrobiyolojide makale çevirip teslim etmem gerekirken ben buralardayım. çünkü hiçbirini yapmak istemiyorum. 1 saat sonra da brezilyanın maçı var onu seyretmeye gideceğim. belçika 1-0 geriden gelip aldı, kuponları kurtardı neyse ki. umudum brezilyada, handikaplı kazan da güldür yüzümüzü.

genel olarak günlük hayata bakarsak biraz sıkılmaktan ölebilirim. yarın son teorik dersime gireceğim. eğer 2 tane staj tekrarım olmasa son klinik de derdim ama ne yazık ki değil. cerrahinin telafisi 8 günden 14 güne yükseldi diye duydum, o saatten beri karalar bağlıyorum. 8 güne alıştırmıştım kendimi ne güzel, 14 gün de nereden çıktı. daha anatomi bütünlemesi var o zamanlar, ona çalışacağım! neyse.

okulun bitecek olmasına hala inanamıyorum lan.

siyu

2 yorum:

seymsomething dedi ki...

sabah sabah aklıma çok geldin bi bakıyım dedim çizittirmişin yine bişiler lşjsbfşlasjdbflsdjbfşas
bence diş denilen hede gece yarısı ağrımamalı -7de arkadaşımı acile taşıdık da-

senin okulunun bitiyo olmasına ciddili ben de inanamıyorum olm daha dün 3.sınıfın başındaydın ortodontiden miydi neydi tiksintiyle bahsediyodun. aslında şuan atıyo olabilirim dersin adını şsljadbfşalsjdbfljasdf çok uykum var biliyon mu acılar içindeyim :')

googhan dedi ki...

feci ağrının gece çıkmasının sebebi var. gece de değil aslında, yatar pozisyondayken pis ağrır.

ortodontiden tiksiyo olabilirim evet, teorik sınavını ve dönem 4 kliniğini hiç sevmedim. ama dönem 5 kliniği iyiydi güzeldi hoştu. bitiyo lan :D