9 Nisan 2014 Çarşamba

üzülüyorum lan

çocuklar burayı çok boşladığımı düşündüm ve daha çok yazmaya karar verdim. ama eskiye göre inanılmaz bi durgunluk var genel olarak. eski bloggerlardan kim kaldı demiştik geçen gün, hakikaten eski canlılıktan eser yok. blogtan çok eğlenceli, hala görüştüğüm kişileri tanıdım. keşke eski günlerdeki gibi birsürü insan tanıyabilsek buralarda ama tivitır, feysbuk, tambılır, vayn falan derken blog eskiden deli gibi oyun oynadığımız ama artık bilgisayarlarla, pileysteyşınlarla aldattığımız atariler gibi oldu. halbuki ben oynadığım hiçbir oyunda ataride kuzenimle oynadığımız oyunlar kadar eğlenmedim.

bu ne arkadaşım bu ne! böyle şey mi olur


bir aralar yorumlarda 118'i falan bulmuştuk, her gün birçok yazar yeni yazılar yazardı. o yazılara gelen yorumları okumak bile ayrı bi zevkti. bok oldu şimdi hep.
üzülüyorum lan

26 yorum:

seymsomething dedi ki...

oranlar bende de öyle cidden nerde bu millet lan iyiydi güzeldi eğleniyoduk kendi çapımızda niye kaçtı herkes bişi oldu da bizim mi haberimiz yok :')

googhan dedi ki...

tivitır çok derin yaralar açtı burda. 140 karakterle kısa kısa yazmak daha kolay geliyo sanırım

seymsomething dedi ki...

onlar işin eğlencesini unutmuş -_-

googhan dedi ki...

bok yesinler

:: RockunzeL :: dedi ki...

Bence her şey blogger'ın tasarımı değiştikten sonra bozulmaya başladı. Bi de kısa yazmanın kolay gelmesi değil de millet okumaya üşeniyor uzun yazıları o da önemli etki :/

googhan dedi ki...

la en uzun yazı 3-4 dakika alıyo benim blogta
bok yesin o üşengeç insanlar!

seymsomething dedi ki...

gökan +1
şikayet var aslında "blogda kimse kalmadı" falan diye de bunu söyleyenler bile gelmiyo bloga -_-

:: RockunzeL :: dedi ki...

sakin gençler. evet kimse kalmadı diyip gelmeyenlerden biri de benim :P

googhan dedi ki...

ufff blogta ne biçim kavga oldu! kan çıkar yakında!!!

seymsomething dedi ki...

sıkıldın da bizle mi eğleniyosun gökan napıyosun şkjbfaşsjdfşlsjdfaşls

he iyi tamam ben de gittim gibi ama arada geliyoruz en azından diğerleri onu da yapımıyo :P

googhan dedi ki...

deli sıkıldım var ya!
hof dağlara taşlara vurucam kendimi

seymsomething dedi ki...

2 saat uzağındayım gökan hadi kak gel benim yerime sınavlara gir ben de eve gidip tatil yapayım bak boşmuşsun 3 gün hem şimdi okudum şsldjfbaşsdjfaşljdfas

googhan dedi ki...

sıkıntıya 3 günlük boşluk tam oldu. en azından hasta stresi falan vardı onları düşünüp zaman geçiyodu :D

seymsomething dedi ki...

mis gibi 2,5 planın var olm uygulasana onları bak hepsini 1 güne yaysan tamam yani ama bence "il dışı" olayını cumartesi yap ki öncesinde de sonrasında da dinlenmiş ol bak cidden şlajbfalsjdbşasda

googhan dedi ki...

pazar köpek barınağına gidiyoz zaten, o gün doluyum :D

dental fotoğrafçılık diye bi ders koymuşlar, isteğe bağlı gitmek. derse gideyim aktivite olur :D

seymsomething dedi ki...

sen ve köpekler? arılarını mı aldatıyosun sen yoksa şljbdfasjdfbasşlfa bak iyi bişi yapıyon sevdim git git barınak gör biraz jdbfaşlsdjfalşsjfbas

bu durumda tek boş olan cumartesi günü fena uyuyosun yani aşkdfbaşsdjfbaşsljfas

googhan dedi ki...

barınak ziyaretlerinin değişmez ismiyim son zamanlarda :D

seğmenler yalan oldu...

seymsomething dedi ki...

oha oha bildiğin kıskandım şuan burdaki barınak için araba şart ne yürünecek yol ne de otobüs var :') ama olaylı barınak diye gitmek istiyodum hep yalan oluyo böyle şeyler :')

tüh yazık oldu güzelim plan :/

Atyarisindaki Eşek dedi ki...

Rockunzel'i kaybetmiştim, burda buldum :O
oranlara ...iim sana bişey olmasın gok!

googhan dedi ki...

sinan çetinin bi programı vardı, birbirinden habersiz kalan tanıdıkları buluştururdu falan. onun gibi oldu blog :D

Cessie dedi ki...

bence çok eğlenceli insanlardan biri benim! itiraz etme ağzına vururum.

gel bi pavyona gidelim, pavyon maceralarımızı yazalım görürsün nası patlıyo yorumlar.

googhan dedi ki...

hof bikaç kişi daha bul gidelim. iki kişi mal gibi oluruz. çok kişi olunca mallığımızın limiti de yükselir. dansöz mansöz oynatırızslknvşlov

Cessie dedi ki...

E Burcuyu Merti alak. Mina da gelir bence.

googhan dedi ki...

eğlenceli olur aslında. dur ciddi ciddi konuşçaz bunu :D

CEREN DEREN dedi ki...

Dostlar buluşması olmuş burası harika !

googhan dedi ki...

30 sene sonra yapılan mezunlar derneği yemeği gibi oldu.
ooo harun sen de mi geldin, vay tolga!! dicem şimdi tek tek :D