22 Şubat 2014 Cumartesi

diş hekimliği mezunu fizik öğretmeni olcam!!

even gençler uzun süredir buralarda görünmediğimin ve bunu pek de umursamadığınızın farkındayım. bikaç hafta önce aldığım, ailemden de "hee tamam olur" diye karşılık bulduğum kararımı yazayım.
şimdi ben yarın dönem sonra diş hekimliğinden mezun olcam ya. heh, sıkı durun şimdi... OKUL BİTİNCE Bİ DE FİZİK ÖĞRETMENLİĞİ OKUCAM!!!
evet baylar bayanlar, içimde kalmasın arada sınavlara girer kör topal bitirmeye çalışırım diyip fizik öğretmenliği okumaya karar verdim. eski puanımı yapsam odtü'ye dönem 1.si olarak girermişim. tabi o zamandan bissürü şey değişti, bissürü şeyi unuttum ama odtü isteyip kendini zora sokan kim arkadaşım? gayet sıradan bi üniversitede mutlu mesut okucam fizik öğretmenliğini. sınavımla bi kanal tedavisi hastamın randevusu çakışırsa falan 200 lira alacağım kanal tedavisini yapıp sınava girmeme seçeneğim falan olucak ki bence ok güzel bişiy bu rahatlık.

çok mutluyum lan, süper bi karar aldım bence!

7 yorum:

Keyaki dedi ki...

Ne güzeeeel! Ben de benzer bir karar aldım bir süre önce ve üzerine bu yazıyı okumak iyi oldu :)

Bir sınav yerine de 200 tl fena değil hani :D
Başarılar googhan :D

Cessie dedi ki...

İlginç şeyler yapıyosun, hadi hayırlısı gökancım

seymsomething dedi ki...

vuhuuğğğ bence muhteşem bi şey bkz.ben de aynı şeyi düşünüyorum şlsjbdfşaljsdbfşaljdbfşas

googhan dedi ki...

Keyaki
tamam çok mantıklı düşünüyomuşuz. ben de senin böyle düşündüğünü görünce iyi hissettim :D

Cessie
çok pis planlarım var. ipin ucunu biraz daha kaçırsam lise hayalim olan nükleeri bile patlatırım fizik öğretmenliğinin üstüne

seymsomething
bak daha yolun başındasın, ilerlemeden dönebilirsin :D
ama ben önce götümü garantiye alayım diyorum bi, ondan sonra okurum ne okucaksam.
Bİ DE SON DÖNEM DİŞ HEKİMLİĞİNİ BIRAKIP GİTSEM WUFFF AMMA SÜPER OLURDU!!!

seymsomething dedi ki...

yok yok ben de sağlama almalıyım gitmek istediğim yer dil edebiyat çünkü şlsfjslfjbaşsldfjaşf mimarlık bi kenarda dursun nolur nolmaz şjsdbfalsdjfaldfadşla

:: RockunzeL :: dedi ki...

odtüye geeellll asdasdff :D

googhan dedi ki...

gece okumalık, kolay üniversite olsun mümkünse :D