30 Eylül 2013 Pazartesi

arada görüncem böyle

hiçbi şeyi siklemediğim bi dönemden geçiyorum.


aha şu klipteki bi rahatlık var üstümde. izledikçe gülüyom lan, bugün klinikte hoca da elinde tesbihle "hayatı tesbih yapmıış sallıyormuuuşuuum..." diye gezince çok hoşuma gitti.


bisiklet turlarında iyice var olmaya başladım artık. iki pedal çevirilse ben de gelem diyip turdan tura geziyorum. sınav var mesela çalışasım gelmiyo hiç, kalırsam da kalayım diye yatıyom yuvarlanıyom bütün gün. uzaktan bakınca amaçsız saçma sapn bişiy oldum ama çok hoş lan.
sanırım tatil yapamamamın sonucu bu, 4 gün tatil yapabildim sadece. evet, yaz tatili. 4 gün dediysen stressiz tatilim gün, diğer zamanlarda sınav stresleri falan vardı hep. okul açıldıktan sonraya kaldı tatil. HAYATI TESBİH YAPMIŞ SALLIYORMUUUŞUUUUUM...

4 yorum:

meraklikedi dedi ki...

nihayet gördüm ben :) ne yaptıysan düzeltmişsin... tivitır cazip gelmişti bir ara sana, galiba blog senden intikam aldı... :)))

googhan dedi ki...

evet blogun izleme listelerinde çıkmaması bi çeşit intikam olabilir, hiç düşünmemiştim bak bunu :D

tivitır niye bi anda blogun önüne geçti onu da bilmiyom

meraklikedi dedi ki...

140 vuruşla geçiştirdin hayatı... tembellik ettin. itiraf et hadi! kış geldi... artık anların tadını çıkar, dur düşün, hisset ve yaz:)

googhan dedi ki...

hala tivitır daha kolay geliyo :D
işin yoksa düşün, yaz, düzelt, olmamış sil tekrar bişiyler yaz...

ama diğer türlü yaz gitsin modundasın :D