19 Mayıs 2013 Pazar

19 mayıs aktivite şeyi


bugün perşembe akşamı bisikletçileri yopluluğuyla anıtkabire gittik. ne güzel insanların memleketiymiş lan burası
yolda giderken sürekli dürüdü dürüdü dürüdü kornalar, alkışlayıp, slogan atıp destek olanlar falan çok güzeldi. mümkün olduğunca her alkışa her kornaya el sallayıp teşekkürlerimizi sunduk. hatta bi fotoğrafı şaabayım buraya

bunun tek sıra ve daha yakın halde ilerlemiş halini de şehir içinde yaptık, çok güzel oldu. dikkatli bakınca bissürü bisikletin arkasındaki bayraklar da görülüyo hatta.
yine olsun, yine yapalım.
kendimi aradım ama bulamadım

yol halimizi buldum





Hiç yorum yok: