10 Aralık 2012 Pazartesi

aklınız varsa diş hekimliği yazarsınız, diyim bak ben size

önceki yazımda tam tersini söylesem de yapacağım mesleği daha bi seviyorum.
protezi bitirdim, son güne, son saate hatta son 15 dakikaya kadar çalışıp işlerin %100'ünü teslim ettim ve finale girmeye hak kazandım. daha sonra da finale girdim ve hocanın söylediğine göre geçtim.

eskiden daha teslimlerin hepsini yapmamıştım, şimdi tüm teslimleri yapıp hastaların benim yaptığım protezlerle yemek yiyebildiğini, istedikleri gibi göründüklerini, konuşabildiklerini fark edince yaptığım işi sevdim. randevulara böreklerle gelen, hep dua okuyorum sana diyen hastalarım oldu. gel bi akşam bizde yemek ye, senin de öğle aranı çaldık yemeğini ben ısmarlayayım diyen hastalarımdan sonra ayrı bi sevdim.
"sınav oluyosun dersinden geri kalma" diye hasta yatağından kalkıp sabahın köründe yola çıkanlardan sonra daha da sevdim ve şu anda iyi ki diş hekimliğini yazmışım diyorum. tüm stresine, yorgunluğuna, uykusuzluğuna rağmen birinin ağrısını dindirebilmek, onu mutlu edebilmek çok güzel bi duygu.

sonuç olarak;
aklınız varsa diş hekimliği yazarsınız, diyim bak ben size

3 yorum:

Özer Öztürk dedi ki...

önermen peki bu arkadaşım içinde geçerli olur mu dersin ? yardım edersen sevinirim.
Bu arkadaşım bir yerde iyi bir müh. okuyor fakat o da ben gibi ama benden daha çok düşünüyor şu sıralar ileriyi ve diyorki yeniden giricem kazanıcam tıp,diş hekimliği,eczacılık..çalışıyorda ama işte sence napmalı bu ?

googhan dedi ki...

kimyayala arası iyi değilse eczacılığı, biyolojiyle arası değilse tıbbı, el eişleriyle ve biyolojiyle arası iyi değilse diş hekimliğini yazmasın.

kendi bölümüm için konuşursam eğer bikaç senesi kalmışsa mühendislikte önce okulu bitirip ardından diş hekimliğine gelirse daha iyi olur. özellikle makine, yazılımla falan ilgili bi bölümdeyse CAD/CAM gibi sistemlerin tasarlanmasında da çalışabilir.

he daha ilk senesinde ve okumak istemiyosa diş hekimliği çoksel bişiy. yani en azından ben seviyorum kendisini :D

Özer Öztürk dedi ki...

sağolasın bahsedicem.