9 Ekim 2012 Salı

ilk film incelemesi - mr. nobody



bi bok anlamadım. net.

18 yorum:

degdimisimdi dedi ki...

ĞODKASPIDJASOIDJASIODJASD. 2 yıl önce izlemiştim 3 kişi beyin fırtınasıyla çözmüştük işi ama şu an hatırlamıyom. Anlatırdım sana tüh :')

googhan dedi ki...

yemek yiyeceğim yeri söylemeye üşenip aç bırakan, rober hatemonun çok işim var şarkısını gönderen insansın, bizi mi yiyon şimdi burda! BÖYLE GÖRÜNDÜĞÜNE BAKMAYIN SİZ ONUN EY AHALİ!!!


aklına gelince söyle ama :D

degdimisimdi dedi ki...

OPUHDĞAOSIDHAPSODIAPODKAĞSPDOASPDKDLFJOADIUAHODSIJAOPIAJSDIODJASIDJ
ok
http://www.youtube.com/watch?v=9Rm3wZRB84I

googhan dedi ki...

peki ya sağdaki bu akşam ölürüme ne demeli...

sen çok pis şarkılar biliyosun, sırf bunlara özel bir doksanlar yazısı bekliyorum senden :D

seymsomething dedi ki...

olm blogu açınca "OHAAA GÖKAN YAZI YAZMIIAAAAŞŞŞŞ!!!!" sevinci yaşadım bu muydu yani ljfbskdjfgbsdlkfgbsdfblhgbşdfjgnslfkghsdnsdfkljgbdsfklgjfdgbldfkghşjfgkkdghjdghkşsdflsgblgdf. tamam tamam izlemiyorum ben de hiç beynimi yoramam kdjfslghfjghdhkjdghghjdfhjghkg

degdimisimdi dedi ki...

Seni kırmamak için bi gün yazıcam. Böyle içinde kötülük olmayan kin beslemeyen bi insanım işte yaptığın pisliklere rağmen.

Şeyma izle la sen de anlarsın bence. Anlayanlar olarak konuşuruk sonra dpoasjdaıopsjd

seymsomething dedi ki...

izliyim mi izlemiyim mi bilemedim şimdi ama bence de anlarım ya. biz neler gördük bunu mu anlamıcam dfkljsdgbsşdklfbsşhfdjhdhjkff
üşenmezsem bakarım kdfslhfhjfg

googhan dedi ki...

seymsomething
anket yaptım o kadar, bıraktım gittim sonra. ama yazıcam, kenarda duruyo bak o :D


degdimisimdi
LA NE KÖTÜLÜĞÜMÜ GÖRD... hee temem temem :D
ezdin di mi? EZDİN!!!


seymsomething
üşen :D

Mia Wallace dedi ki...

ya yorumuna koptum :D

AniEtki-TersTepki dedi ki...

sevdim seni delikanlı. yarın gel işe başla.

Demet dedi ki...

Böyle ayrıntılı açıklayıcı bir film yorumu görmemiştim Kökan sldkfhglksjdhfglksjdhfgkljshdgfgksdfgkjh ye allaaaam yaaa

googhan dedi ki...

Mia Wallace
keşke başka şeyler anlasaydım da onları da yazsaydım ama yok :D


AntiEtki-TersTepki
adres bilgilerini alabilir miyim efenim? bi de yol yemek ssk yoksa ben de yokum, baştan anlaşalım bu konuda!


Demet
ne anladıysam yazdım işte. resmen yaşattım di mi filmi size, çok başarılıyım bu konuda :D

Umut Mad dedi ki...

Nesi var işte şöyle bişiy oluyor aslında biz paralel evrenlerde ne biliyim, orda ölüyordu hani el freni çekilmemiş arabanın, bebeğe çarpıyordu, sonra... hatırlamıyorum ama güzeldi ulen!

googhan dedi ki...

ümut çok açıklayıcı oldu. yazının sonuna ekleyeyim mi bunu, iznin var mı ümutçuğum :D

Lavinya dedi ki...

rastgele blogunda gezinirken bu posta geldim ve tepkim çizimle gösterilirse şöyleydi
(-.-) => (^.^) => (o.o) => (^o^)
yazı yoluyla da şöyle belirtilebilir FJKGFJGFDGFDKGJDFGJDKFJ.
neyse çok hoş bir film incelemesi olmuş, jamir yoovv diyerek ortamdan uzaklaşıyım :D

googhan dedi ki...

güldüyseniz ne mutlu bize efenim :D
jamir yoow ne ola, hof çok cahil kaldım!!

Lavinya dedi ki...

aaa cahil kalmana müsaade edecek değilim, http://www.youtube.com/watch?v=Gddky3I9z5c buyrun efeniiiiim :D -tıklanabilir olmadı galiba link pof ,şimdi daha fazla uğraşman gerekecek link için. ALLAEEM ÇOK ÜŞENGECİM-

googhan dedi ki...

bi de bastırıp söylüyo :D

çok zor oldu gerçekten. sağ parmağım ağırdı bak kopyala yapıştır yapıcam diye :D