9 Eylül 2012 Pazar

konusuzluktan kavruldum -anket-

aslında konuya karar verememekten kavruldum demem daha doğru olur. oturup da bi şey hakkında şöyle yardıra yardıra yazı yazamadım ne zamandır ağız tadıyla.
konuya karar verememek en büyük etken. hadi diyorum şunu hakkında yazayım, aklıma başka bi konu gelince a-aaa bak bu daha güzelmiş diyip bırakıveriyorum ilk konuyu.

bakın yan yarafta anket var, efenim sizlere sorayım da ona göre yazı yazayım artık. yoksa adam akıllı bi şey çıkacağı yok bu blogtan. arada yazma aşkı geliyo, bi de böyle deneyelim bakalım gelcek mi yine o istek.
ordan gidin seçin istediğiniz şeyi, bikaç gün sonra yazarım o konu hakkında.
etseniz etseniz siz adam edersiniz bu blogu, benden hayır yok. hadi tosunlar, hadi köfteler...

18 yorum:

Cessie dedi ki...

ukuleleyle değişik işler (hayır, götüme sokmucam)

allah belanı versin fkjdsıjfıosad

googhan dedi ki...

öyle düşünülmesin diye dedim. pis kaka fikirli insanların aklına ilk o gelebilir :D

Gece Yürüyüşü dedi ki...

Ben kendi en İyi bildiğim konuyu seçtim
Tek çocuk olmak

Merak ettim senin gözünden ve benim gözümden tek çocuk olmak nasılmış :)

Yurt rehberi falan da iyi ama onu tahmin edebiliyorum.
hemen hemen aynıdır yaşadıklarımız bence :)

googhan dedi ki...

'benim malım, BENİM malımdır' mantığı hakimdi daha çok.
yazınca bissürü şeye değinirim tabi :D

seymsomething dedi ki...

dün telefondan bakınca unutmuşum anketi. piii insan bi tivitırdan falan hatırlatma yapar dimi ama. neyse.insanlar sanırım yurtta hala nasıl canlı kaldığını merak ediyor jdsfsıfhdfgfhg. ben de merak ettiğimi dile getirdim aslında ama koca bi yılın transkripti de fena olmaz hani, tek çocuk ve ukulele de aynı düşünceyle seçildi. otobüs muhabbetleri de derken sanırım bi 90lara girme dedim ben. anketle yardımcı olamadım mı ne :')

googhan dedi ki...

doksanları tek bi kişi istemiş zaten. istenmeyen seçenek oldu yavruceğiz... :/

Gece Yürüyüşü dedi ki...

Aslında 90lar da güzelmiş bildiğimiz konu :)

googhan dedi ki...

musfata sandalın eşsiz dansları var bi kere :D

oy sırasına göre yazarım heralde, hepsi güzel konu :D

Gece Yürüyüşü dedi ki...

Bir kere 90larda ben doğmuşum diyerek tüm enaniyetimle salınmak istiyorum şurada :D

googhan dedi ki...

daha çok o dönemlerin şarkılarını alcam ama :D
alta 90'lı yazarlar şunlardır diyip uzun bi liste yaparsam bu bilgini göz önünde bulundurcam :D

Gece Yürüyüşü dedi ki...

Tamam :D
iyiymiş bu olur ama bence hiç girme.
Çok fazla kişi çıkar mağdur olursun

googhan dedi ki...

blog yazarlarının yarısı 90-95 arasıdır diyip savımı ortaya koyuyorum. aksini ispat edecek varsa çıksın meydana!

ama hakikaten o nesilde ani bi bılogırlık patlaması yaşandı :D

Gece Yürüyüşü dedi ki...

bence şöyle oldu bu nesilden biri bunu keşfetti arkadaşına söyledi. o arkadaşına söyledi o da söyledi derken böyle oldu işte.
Şahsen ben bi arkadaştan duydum başka bi arkadaşa duyurdum :D

googhan dedi ki...

aynısını ben de yaptım :D
bizden sonrası da geldi, lök diye kalmadık. ama sanki eskiye oranla daha az yeni kullanıcı var.

Gece Yürüyüşü dedi ki...

tumblr , wordpress derken işte buralar da böyle oldu işte :)

googhan dedi ki...

oralarda yokum işte ben. tivitıra bile yeni yeni basıyo kafam :D

nihavent renkler dedi ki...

konusuzluktan kavruldum başlığı altında bi sürü konu arasından anket yaptırmak...ilginç...hepsinden bi yazı okusak olmaz mı ?

googhan dedi ki...

"aslında konuya karar verememekten kavruldum demem daha doğru olur." cümlesiyle başladı zaten yazı :D

hepsi olmuyo çünkü bi konuya karar veremiyorum. aaa şunu da yazayım diyorum, birbirine giriyo hepsi. şimdi sıraya girdileri ,daldan dala atlamak yok :D