4 Eylül 2012 Salı

değişmese olmuyo mu şimdi?


ALLAANIZ VARSA YAPMAZSINIZ...
(ayrıca afedersiniz ama o birçok iyileştirmenizi alın da... bak kötü kötü konuşturuyolar beni herkesin içinde!!!)




olmuyo olum, olmuyo! yeni sistemlere geçemiyorum ben.
xp çıktı, win 98 kullandım
vista çıktı, xp kullandım
win 7 çıktı, bu sefer win 7 kullandım

o sondaki istisna diğer bilgisayarın vista olmasından ve ne bok bi şey olduğunu görmemden kaynaklı. ama genel olarak eski sürümleri tercih ediyorum. değişiklik sevmiyorum şu arayüzlerde. yapmayın etmeyin ağalar, almayın eskiyi benden...

5 yorum:

duygum dedi ki...

aynen!!!!!!

Cessie dedi ki...

ben de hoşlaşmıyorum değişiklikten -.-

googhan dedi ki...

duygum
bence global bir başkaldırıyla bu değişikliğe bir dur diyebili... tamam, diyemeyiz :/


Cessie
stabil kalmak ne güzel, oh mis. ot gibi, ağaç gibi yaşarım.

yaşamak bir ağaç gibi tek ve stabil. ve bir orman gibi daha da stabil!!!

Umut Mad dedi ki...

Ubuntu da değişim kurbanı, mis gibi Gnome dururken neden Unity?
-Tartışıldı ilk zamanlarda- Pazarda Windows'la rekabetten dolayı diyor bazıları, bazıları da kullanıcı rahat olsun falan.
Gnome king!

googhan dedi ki...

._. böyle oludum. işletim sistemi özürlüyüm ben