29 Ağustos 2012 Çarşamba

ev hali


sanat aşkım tutuşunca elime ukulelemi alıp böyle dolaşıyorum evin içinde. annemin içinden kim bilir neler geçiyodur ama şimdiye kadar bi şey demedi. siniri stresi içinde biriktirip ukuleleyi en ergonomik şekilde kafama geçirmesinden korkuyorum.

hayır bi de hiçbi şarkıyı tam çalamıyorum, bozuk plak gibi aynı şeyleri söyleyip duruyorum. öğrenemiyom da, yeteneksizlik var yüksek derecede.



karikatüre bakınca aynı ev halimizi görüyorum yalnız. iş yapmaya çalışan bi anne ve peşinden dıngıdı dıngıdı gelen bir adet insan. çok eğleniyoruz.
babam bu konuda görüşünü daha açık belli ediyor "git başka yerde çal" diyerek. olsun, o da sanatıma bir yorumdur.

12 yorum:

seymsomething dedi ki...

çocuk parkına git olm belki veletler kaçar. olmadı önüne 1-2 bişi atarlar ek gelir olur fjgbldjgfjfdjdfh

googhan dedi ki...

sitenin parkında oynuyolar, 3 bloğu karşıma alamam :D

üstelik sanatım sümüklü veletlere inecek kadar alçalmadı henüz [kasıntı sanatçı duruşu]

seymsomething dedi ki...

öyle deme, öyle deme! onların da sanatla karşılaşmaya hakları var. dünyada böyle şeyler olduğunu bilmeliler...

googhan dedi ki...

hayır!!!

yüksek derece sanatım bu kadar kolay ulaşılabilir olmamalı!
verirler 350 lirayı, gelirler konsere...

seymsomething dedi ki...

KJDBFSKDGBDFKLJGBFDJBVDFKJGBLDFJGBDKFJBGLDKGKBHFGHFG hatta AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!
la ukulele bile o kadar pahalı değil sen naptın ya hdbkdhsgdghfhjghdg

googhan dedi ki...

ben susuyorum, sayılar konuşsun :D
http://www.theukulelesite.com/koolau-hand-carved-archtop-tenor.html

seymsomething dedi ki...

oha!
verdiğim tepki: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m8ox9f5qqM1qayfcvo2_500.gif

tamam abi ben bir şey demiyorum

googhan dedi ki...

benimki bundan gerçi ama olsun :D
http://www.southernukulelestore.co.uk/Product/255/New-Mahalo-UH30-Soprano-Ukulele-Blue-Good-first-ukelele

seymsomething dedi ki...

ötekinden olmasını beklemiyordum zaten skfjbglsdkgbhhjgf.

seninki de mavi mi :') çok güzel laannn -şu hayatta her şey para demek değil (yalan)-

googhan dedi ki...

hee, aynısı işte. ne kadar ucuz, o kadar leziz mantığıyla aldım :D

Umut Mad dedi ki...

Benim mızıkam vardı, hala var içime çekince pas tadı geliyor, ciğerlerime bir şey olur diye korkuyorum.

googhan dedi ki...

üfle.
içine mi çekiliyo ki o, bilmiyom da hiç mızıkayı :D