5 Ağustos 2012 Pazar

başlık bulma konusunda gerçekten beceriksizim

aaah ah efenim internetin kıymetini bilin. 4 gün internetsiz kaldık bakım yüzünden, bilgisayarda ne kadar saçma sapan oyun varsa sıkıntıdan hepsini oynadım.
dıaşrı da çıkmadım fazla, adalara gidemiyoruz. arkadaşın birine uysa öbürüne uymuyo. böyle böyle taaa 13 ağustosa kadar sarkıyo. hafta içi bi gün gitmem lazım ama benim oralara. tek gidicem sanırım.
halime acıyıp uy kıyamam diyen varsa buyursun gelsin. bana hayır yok çünkü öbürlerinden. bok yiyin (aaa ne ayıp)

konuyu dağıtmayalım. internet yoktu. evet çok güzel bi konu, tıkandı kaldı.
4 günlük ayrılığın ardından tekrar kavuşmanın şerefine daha önceden pizzama ve kütüphanedeki kıza yazdığım (sıçtığım) gibi bir şiir de kendisine yazmak (sıçmak) istedim ama olmadı.

konuyu toparladığıma değmedi resmen. iki kelime yazdım bitti. adalardan devam edelim.
insanlar neden adalara gitmek için benim gibi yanıp tutuşmuyolar ki? kartalda falan otursam her gün adalara giderdim muhtemelen. bisiklete binip tur üstüne tur yapmak çohoş mesela. çok kalabalık olduğunda faytolar biraz sorun çıkartıyo gerçi ama hafta içi gideceğim için sorun çıkartmazlar muhtemelen fazla. bi de bissürü kişi oruçludur, gelmezler.


bisiklet almayı düşünüyorum. ankarada falan kullanabilirim. yurdun kapısının önünde 2 tane var mesela. bi de üstü kapalı bi yer yapsalar iyi olcak ama yapmıyolar
5000 liranın üstünde bisikletleri görünce biraz moralim bozulsa da 600 700 liraya güzele bnzeyen bisikletler var bence. güzele benzeyen diyorum çünkü daha anlamıyorum güzel mi değil mi diye.

aha oyun yüklendi, biraz oynayam yeni oyunumu. daha sonra yazarım daha

7 yorum:

seymsomething dedi ki...

beheeyyy ben de sınavların var ondan yoksun sandımdı. neyse la gelmiş en azından internetin.

olm ne var şu adalarda ya. daha sessiz daha sakin yok mu bi yer de pok kokan, güneşin ağzına mıçtığı yerde bisiklet sürmek istiyosun fff. tamam zevkler falan ama uzak da yani. kasıyo insanlara motor muhabbeti zannımca. -benim tek derdim koku-
bulursun belkim birilerini he çıkar burdan 1-2 kişi gibime geldi.

5bin tl :O bi bisiklet :O oha! o çokmuş ya. benim bildiklerim de hep 600-700. o 2000+lar bence özel yarış ya da dağ bisikleti falandır O_o altın kaplama da olabilir

Umut Mad dedi ki...

Niye kıskandırıyorsun olum :'( alan var alamayan var bir de 500 600 700 olanlara dil uzatıyor. Sen reklamlardan topladığın paralarla al piskeletini!
Neyse, sen dağılmışsın bayağı da benim halim duman olum, alakası yok aslında ama içimden geldi.
Kütüphanedeki kızla direkt evlen bence, öyle olmuyor.
Hea bi de adımı Ümut olarak değiştirecektim de google yine pislik yapar diye şey etmedim, dokunmadım.

googhan dedi ki...

seymsomething
sınavlar var aslında :D çalışmam gerekiyo mesela şimdi

adalara laf yok! adalara laf yok!!! tansiyonum yükseldi bak sinirden!
büyükadanın etrafında bisiklet sürmek gibisi var mı sorarım sana.
koku azalmış hem. eskisi gibi değil. tabi yine var, onu inkar etmiyorum :D

karbon bi şey bi şey diyodu. bilmiyorum ama o ne oluyor :D



Ümut
reklamlardan topladığım parayla 1/10'unu alırım anca onun :D
kütüphanedeki kız değişikti la, tam ders aşığıydı. en sevdiğimden :D

ayrıca sen gönüllerin ümutusun, üzme hiç kendini

Duygu dedi ki...

BOK VAR ADALARDA. ne zaman diyoruz ki bi şeyler yapalım ordan çıkıyor biri "adalara gideliğm". arkadaş mecbur muyum ben yanıma gelip bizim bir fotoğrafımızı çeker misiniz diye makineyi uzatan sevgililerle karşılaşmaya. hep de beni buluyorlar. keşke bu kadar temiz yüzlü olmasaydım yemin ederim.

googhan dedi ki...

aslında bok var evet. at boku.
ama güzel değil mi şimdi tepede merkeze gidip ordan aya yorgiye çıkmak? daha sonra bisiklete binip ada çevresinde dönmek istemez mi insan? ister.

futraf isteyenlere de temiz bi el hareketi çekip kaçabilirsin. bi daha senden istemeyeceklerdir :D

daldakikemanci dedi ki...

adalar falan hep at kokuyor boşver otur evde :P

googhan dedi ki...

at değil, at boku kokuyor. lütfen, çok önemli bi nokta burası :D