9 Ağustos 2012 Perşembe

aylar yıllar sonra mim. acayip sorular

bırcı mimlemiş beni. eskiden pek doldurmazdım ama özlemişim. yapayım, hem değişiklik olsun, zaten konu gelmiyo aklıma.

1. Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız?
sikerün üzüntüyü der her dakika mutlu olmaya çalışırdım. son aylarda artık kafayı yer intihar ederdim muhtemelen.
bi de ölümümden periodontoloji anabilim dalı sorumludur diye not bırakırdım. kendime faydam yok, sonraki nesilleri kurtarayım bari.

2. Fobileriniz, takıntılarınız var mı neler?
takıntının allahı bendedir. god of takıntıs modunda bi insanım.
-mesela araba çalıştırırken kontağı yarıya kadar çevirir kemerimi takarım. sonra tam olarak çalıştırırım. dedem bismilla diyip çık yola dese de bu yaptığım hareket daha önemli bence. kazadan beladan tütütütü yareppi...
-yeni bi kitap alırsam önce kenarlarını bi katlarım, öyle başlarım sayfalarını açmaya.
-koşudan sonra yürümeye başlamadan bi hhuuuh diye nefes veririm. nefes vermeden koşu-yürüme geçişi yapamıyorum çünkü.
-yattığım yerde mutlaka bi tarafımda duvar gibi engelleyici bi şey olması lazım. iki tarafı açık yerde yatamam. sırf bu yüzden arkadaşımda çekyattan çarşafı yorganı toplatıp duvar kenarındaki çekyatı açtırıp oraya kurdurdum yatağı. huyumu önceden bildiğinden kükremedi bana. unutmasaymış...


3. Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız?
bi an önce eşeysiz üreme üzerine evrimleşmeye çalışırdım. nasıl yapacağım konusunda hiçbi fikrim yok lakin.

4. Dünya'yı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız neden?
ingiltere. orayı görmeden ölmem. o ilk soruya da ekleyelim bunu. yorkshire, lincolnshire, oxfordshire hatrına ingiltereden başlardım.

5. İtiraf edin prens/prensese dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz?
pislik misiniz lan, niye kurbağa öpeyim? ama dersen ki şakacıktan bu, hani sanki hede hödö anlarsın ya... derseniz öpmedim. genel olarak prensesi kurbağaya döndürme yeteneğim var.
öyle de lanetliyim.


6. En son yaşadığınız unutamadığınız küçük düşürücü, unutamadğınız olay?
utanmam ki ben. öyle bi duygu yok bende, aldırdım. nisanur hastanesinde 3000 lira + 2 yıl badem bıyık bırakmayı taahhüt edince ameliyatla alıyolar. genel anesteziye yapıyolar, hiçbi şey hissetmiyosun. ertesi gün de taburcu ediyolar zaten, çok rahat.

7. Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey?
don. mutlaka giyerim, giymeden çıkmam. kalan 2 şey de ayakkabı ve giyecek bi şeyler. he dersen ki "mal, eşya olarak soruyorum!" o zaman cevap değişir.
eskiden telefon, cüzdan, anahtar, mendil kontrolü yapardım macarena dansı eşliğinde. bu sene mendil ve anahtara artık ocak dışısınız diyip biber gazı kontrolüne başladım. zaman kötü, kolla götü.
gebzedeyse telefonu ve cüzdanı alıyom sadece. o kadar boş beleş çıkarım sokağa.


8. Hayatınızın bir kitap/film olmasını isteseydiniz hangisi olamsını isterdiniz?
küçük kadınlar. 
ama çok kadın olucak böyle, 60 70 tane. haremimde oturcaklar bütün gün. içlerinden birine "tez gel, sevişecez!" diye hüküm verdiğimde koşup geliceler. viktoryassiktırran falan oyuncu transfer edebilme hakkım olmalı bi de.
küçük dediysek 18 üstü ha, yanlış anlaşılmasın. o kadar da küçük değil, viktoryassikrıt diyoruz.

9. En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz,ne yapardınız ?
kardeş, ne içtiysen aynısından istiyorum derim. siktirsin pezevenk, ne gidecem tanımadığım bilmediğim gezegenlere. dna örneği istiyosan adam gibi rica et, bi araştırma merkezinde vereyim. öyle ta binlerce kilometre sürüklemeye ne gerek var adamı?

10.İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapıcağınız ilk şey nedir?
götüm yusuflayıp abi ne zaman geçiyo bunun etkisi diye sorarım. ömür boyu görünmezlik çekilmez lan. bütün gün pudralanıp dolaşırdım fark edileyim, bir birey olabileyim diye. elimizdekilerin kıymetini bilelim bak. millet görünmez ama mutlu değil. neden? e hıyar sen de bütün gün pudralanıp dolaşsan sen de mutlu olmazsın!



oh bir mimin sonuna gelsik değerli izleyiciler. biliyom mim doldurmuyon ama arada iyi oluyomuş ha, istersen şeettirirsin. istemiyosan da sen bilirsin, çok saygılıyımdır kararlarına at yarışındaki eşek

2 yorum:

Gece Yürüyüşü dedi ki...

Eğlenceli olmuş bu çok :)

googhan dedi ki...

mimi doldururken ben de eğlendim :D
özlemişim mimleri