28 Ağustos 2012 Salı

666. kayıt

şu anda okumakta olduğunuz kayıt blogun 666. kaydı.
biraz değişik olsun bu yazı, en sevdiğim 5 yazıyı koyayım buraya. daha sonra da değişik anlarda yazığım yazıları iliştiririm.


1. ilk sıraya yerleşecek kaydımız belli, bir zamanlar yaptığım tanrı. yok olup giden dinler arasında yerini aldı gerçi ama olsun.
http://googhan.blogspot.com/2010/02/yeni-bi-tanr-yaptm.html

2. bakalım buraya neler gelebilir. aklımda bikaç şey olsa da onlar belli konuda yazdığım şeyler, birazdan yazıciim onları. heh, şey gelebilir buraya, kadın-erkek farklılığını yazdığım yazım. severim keratayı
http://googhan.blogspot.com/2011/11/farkl-canlarz-efenim.html

3. buraya mikrobiyolojiden bi şeyler gelebilir. giardialar gelsin mesela
http://googhan.blogspot.com/2011/04/mikrobiyolojiyi-sevelim.html

4. bu sırayı bi oyuna verelim, değişik kod falan yazmıştım eğlence olsun diye. cities in motion...
http://googhan.blogspot.com/2011/07/cities-in-motion-ankara-edition.html

5. buraya da balık tutma hakkındaki yazım gelsin
http://googhan.blogspot.com/2010/05/dusunun-sokakta-yuruyorsunuz-karsda.html

hatta dur, 6 olsun. bi yazı daha var
6. içimde kalanlar...
http://googhan.blogspot.com/2010/09/eger-diyebilseydim.html



bunlar ilk bakışta ilk gördüklerim. sıralama karışık, mesela 'eğer diyebilseydim' yazısı daha üstte olmalı sevdiğim sıraya göre yazarsam. neyse, böyle dursunlar.

şimdi de blogla neler paylaştığıma gelelim. 3 seneden fazla süredir buralarda bi şeyler anlatıp durdum sürekli. başlarda takip edenim yoktu fazla, daha sonradan arttı, güzel oldu.


3 sene önce öss sonrası tercihlerde nereyi yazsam diye düşüncelerimi buraya yazdım mesela öss günlükleri adıyla. şimdi orada yazdığım hacettepe dişte okuyorum. gitmeyi pek istemediğim istanbul dişe gitseydim keşke diyorum, yakın durduğum trakya tıp için de tus zorluğunu görüp iyi ki gitmemişim diyorum. öss günlükleri gelsin efenim
http://googhan.blogspot.com/2009/08/oss-gunlukleri-bolum-1.html
http://googhan.blogspot.com/2009/09/oss-gunlukleri-bolum-2.html


bombanın üzerinden atlamamı da burada yazmıştım yine. uğraşıp çizmiştim hatta
http://googhan.blogspot.com/2009/11/aya-giden-ilk-turk-olabilirdim.html
---spoiler---
bomba değilmiş
---spoiler---




böceklerle mücadelemi de buralarda anlattım hep
http://googhan.blogspot.com/2010/08/alkol-komasna-girdi-gerizekal.html


askerlik şubesine gitmeden önceki ecel terlerim bloga akmıştı
http://googhan.blogspot.com/2010/09/ayaaaksamdaaansktr.html


yeri geldi, havamı da attım
http://googhan.blogspot.com/2011/03/not-bu-bir-hava-atma-yazsdr.html


giden sevgilinin ardından da yazı yazdım. hatta bi albümle birleştirdim bi de bunu
http://googhan.blogspot.com/2011/04/pandorann-kutusu.html


galon galon kan vermiştim zamanında. bi daha yapmam
http://googhan.blogspot.com/2011/05/bugun-sabah-kan-vermeye-gittim.html


kendi kendimi de tanıtırım. pis tanıtırım hem de! (hayvan karşılaştırmalı)
http://googhan.blogspot.com/2011/06/gokan-tanyalm.html


sevgi mektuplarımı hep blog aleminde yazdım. aaah ah
http://googhan.blogspot.com/2011/06/belli-edemesem-de-en-cok-seni-sevdim.html


aileyi de unutmadım tabi
http://googhan.blogspot.com/2011/06/akkermans.html


video da koyarım. pis koyarım...
http://googhan.blogspot.com/2011/09/donem-3-oldum-sonunda-he-bi-de-lego.html


ukulele kayıtlarım
http://googhan.blogspot.com/2012/01/ukulele-kaytlar-vol-2.html


sınavları tek tek swf ile anlattıydım
http://googhan.blogspot.com/2011/12/bi-vize-donemi-nasl-gecti.html


bunu da koyam, dursun burda
http://googhan.blogspot.com/2012/05/i-l-hacettepe-senligi.html


tercih rehberi de yayınladım, dev hizmette bulundum
http://googhan.blogspot.com/2012/07/dev-hizmet-universite-tercih-rehberi.html



bi an hızımı alamadım sevdiğim ne varsa toplu toplu yazdım buraya. sıkıldıkça bakarsınız, aa ne mallar varmış ben yine iyiymişim der sevinirsiniz.
hem dursun bu burda, arada kendim de okurum.
niye 666. yazılara efenim...

12 yorum:

seymsomething dedi ki...

1.senin yaptığın o tanrıyı gösterdiğim arkadaşlarımın hepsi "yaaa onu bana versin noluuueerrrr" diye BANA yalvardı biliiin mi? gidin isteyin la banane dedim diye de hepsi uzaktan baktılar sonra kjdfbdslfkjhg.

2.seçtiğin cidden benim de çok güldüğüm bi yazın (hoş hepsine çok gülüyorum ama olsun)
-lan öyle deme bir insanı uyutmanın en basit yolu saçlarıyla oynamaktır!
hem şu açıdan düşün. bi kız gelip pantolonun markasi ne diyip sağına soluna baksa ne düşünürsün? o mantık o da. "bende olan onda da var" diye kızlar böyle işte djkfsgjbdghfgj

3.oha böyle bir şey mi varmış cidden :O çok şirin la ksdfkshfgvldhfgdfgf

4.dfgbjsdlgkbdsflgbsff noldu peki bu kod? denedin mi? oldu mu? çok başarılıymış lan jfblksdfbgdkgfhg. sen yapaydın böylesini de jkfblsgbdhf.

5.zaten kırmızı et tüketmiyorum şimdi beyaz ete de şöyle bi "ııı..peki o zaman... salata var mıydı?" tepki vericem bu gidişle fff. üzülyom bunları gördükçe :')

6.o muavin dürrmesinin olayı tamamen "yabancı adam bana dokundu" tepkisi. kadına da erkeğe de aynı etkiyi yapıyo skjdfbdkgbgfg.
oha lan jfdbsdfşgbdşgbhjdfhyjht. uykulu uykulu baya asabi olumuşsun da haberimiz yokmuş -yok lan vardı bi yazında başka bi uyku sırasındaki asabiliğin dbfkldsgbdfgbfbh

öss günlükleri;
anaa sen burda 18 yaşında mısın? lan yazarken hiç de heyecanlı gibi değilsin. bir de havaya bak tıp da olur diş de. ama tıp o kadar istekli değilim HACETTEPE diş istiyorum. çapada olsaydın şimdi nasıl olurdu dersin :D
iyi ki tıp tutmamış he. kesin geleceğinden soğur blogu 2 sene önce kapatırdın. diş iyidir ya. hem ne işsizliği olm neyin kafası o? sen hangi alanda ilerleyeceğine karar verdin mi bi de hele sjbgdfkgbfgh

bomba;
oha dfljgvbdsfgbfşgbjdfgfglngf. öğrendiğinde ne tepki verdin? yüz ifaden nasıldı? bak çok merak ettim jfsdbfsfjbdfgghf.

bu yorum çok uzun oldu fff. dur döncem saha jkdbflkfgfhfd

seymsomething dedi ki...

kek;
hadi yine iyisin şarkının o kısmı olmasa zor kurtulurmuşsun dfjbsfgjbdgjghdfhfgh.

kutsal kitap;
yok olm sadece bi kurabiyeyle olmaz o işler. hem protein neyse de vitamin niye lan? ne istedin elin portakalından, kapuzundan, çileğinden, vişnesinden,... ben bi meyve tabağı alayım en iyisi

böcek;
bunu anlatmıştındı daha önce jdfbslkfbdlgjbfg. olm çok iyi ya böceği sarhoş etmen ya da ettiğini sanman kdfbksdfgbldgbfgldjfg.
-börek ve badem diyince aklıma geldi. hala ekmek arası fındık yiyor musun?

asker...?;
la benim de abim var ama ben genel olarak askerlik olayını unutuyorum he. senin de öyle bir şey yaşamış olma ihtimalini gıdım vermiyordum kfdbsdgbdghfdgjl. nasıl bi muhabbet geçti peki? istediler mi öğrenci belgesini jdfbkldsjgblkgfh

hava da atarmışmış;
olm şu yazıda resmen dalga sesleri duydum. baya saygı duyuyom senin bölüme.

sevgili şeysi;
heee bildiğim başka bi yazı daha çıktı. olm buna zibilyon kere yorum yaptım susuyom ben.

seni de mi sömürdüler lan adsjbfbdghg;
zamanında 6 orta boy 2 küçük boy tüp doldurduğumu söylemiş miydim? (burda bahsedilen zaman dilimi bu yazın başı, sınavdan hemen önce) hissettiğim aynen şu: (zaten damar bulunmuyo bende bir de kansızlık depolarda sınır seviyede) kadın benim istediğim yerden elimi deldi 4.tüp dolmadan bende kan akışı durdu :') akmadı ordan daha kan çıkmadı. bi baktık kol bembeyaz :') aynı işlen diğer kola uygulandı hemen ama son tüpte bu sefer de durdu kan akışı derken diğer kolda dirsek ve bilek arasnı denediler 1 küçük doldu ordan da. abim beni sırtında taşımız olabilir emin değilim ordan nasıl çıkıp eve döndüğümüzü :')

kendini tanıtmışsın;
aa bu yazı seni ilk stalklamam sırasında karşılaştıklarımdan. blogunu beğenince eski yazılarına doğru uzun bi yola çıkmıştım da kjdbfksgbsdhfjgfjk. o komşu kızı muhabbetini başka biriyle karıştırmıştım ama senmişsin lan ljdffjgbdfjgjkfgg. hala gülüyom gbdkhjbglkhfj

mektup;
hdkfgdkhgsdkhsfhjgjkrfhdfg bunu da biliyorum. bak o zamanlar çok çekingendim sağdaki resmin altında "biz burda yorumları çok severiz" yazdığı halde yorum yapmıyodum kdsjfbşsdljgbdfhf. bi de şimdiki hale bak hey allam acısını çıkarıyorum resmen fkjbggjbhfjdjkghjg.

ailenle ilgili olan;
ekmek arasına fındık, fıstık atıp yemen tamamen dedenin bu yaptığından sonra çıkmış bir şey diye düşünmeye başladım. evet evet kesin öyledir hatta.
bu arada senin dedende benim dedemdeki düz mantığı gördüm. "şekerim düşüyorsa tatlı yemeliyim!" fkbgvdkgbjghdfg. o da bir yılmaz geleneğidir. akdemir geleneklerini saymıyorum bile ljfgbşjbgşdshfd.

olm bu legolar akıl karı şeyler değil he. bunu ilk izlediğimde de demiştim şimdi de diyorum he. uğraştın, ettin falan da değer miydi lan o verdiğim zamana kjdflkfgbvlsdhfhç.

ukulele;
buna zaten yorumum var kdjbdfgbdfhfh. hatta hala pcde yüklü olmalılar bsdfjsbdfgbjdghfg. nasıl da çılgın atıyon lan jkdfsdfjgbdşghf. o nasıl isyan öyle ya djfşlhfjgjg.

sınavlarla ilgili olan;
la yorumum yok O_o yaptım sandım da yapamadım mı zamanında O_O hayvan gibi güldüğümü hatırlıyorum ama bunda O_O neyse şuan kafa uçtu zaten döner bakarım yine bi ara :D

son 2 yazında bu yıldan yeni sayılır (sonuncu baya yeni aslında ya neyse) benim kafa uçtu iyice ben gider jkbgdfjgbdsghfjf.

niye orda "niye 666" yazıyo anlamadım ama "nice" demek istemişsindir diyerekten sorgulamıyorum. daha nice 666 yazılara djfskgbdhfjgkhg. (daha az reklamlı, daha çok isyanlı jadfsfgbjfdhjfhjfg)

seymsomething dedi ki...

bu yorum uzun oldu diyip 2.yorumu daha uzun tutmam? saatten bunlar hep saatten saatten yoksa ben böyle bi insan değilim yani biliyorsun. ne diye senin bloguna kaçak post döşeyeyim dimi ama saljdfşlgjbdfhjkj

googhan dedi ki...

öeh!! üşenmedin tek tek okudun bi de yorum mu yaptın :D

du aradan seçip cevaplar vereyim, bazılarında soru sormuşsun çünkümküm :D

1. hemen telefonumu ver!!! 053683674__ şaka tabi ama çok iyi çocuktur de, başı bağlı değil de :D

4. kodu denemedim bile çünkü tamamen uydurma dille yazılmış bişiy o. he olsa hoş olmaz mı? olur!

5. ben de buna rağmen hala balık tutmaya gidebiliyorum. ne pislik bi herif oldum!!!

6. yabancı adam bana dokundu :D bunun üstüne bi lkjsnbasşbasşbs çekebilirim bence

böcek: ev hayatında ekmek arası fındığa yer yok. insana yakışır şeylerle besleniyorum :D

asker: yok bee, okul yapmış bizim o işleri. "ay cınım okulum binim ^.^ " dedim içimden

hava atımı: şimdi okudum, ben de böyle miymiş la bunlar dedim. unutuyo azizim insan zamanla :D

kan: ohane kol nasıl beyazlar lan!? o kanı satmışlardır diyim ben sana, yoksa galon galon çekmezler bi insandan.
bi dahaki gidişinde kanım çıkmıyo benim de, direkt aorttan girsinler :D

tanıtım: oha ta oraya adar mı okudun?? nasıl bi stalking potansiyelin var senin böyle :D

aile: dedende kendimi gördüm ben de :D şekerim düşmez ama tansiyonum diğerse "duz yiyem, duz yalayam" diye dolaşırım etrafta. börekçi tükanına girip elime tuz döktürmüştüm tansiyonum düşünce :D

ukulele: asabi kiişiliğimin bi yansıması o. çok ciddiye alırım!

sınav: ben mi sildim la yoksa diye düşündüm ama ı-ıh bişiy etmedim ben :D



evet, orda nice demek istediydim, olmamış. canımız sağolsun, böyle ufak şeylere takılma boşver :D

sabaha karşı yazmışsın yorumu. sen ne zaman uyuyosun? :D

seymsomething dedi ki...

ya işte hep uyku sersemliğinden oluyor bunlar fff. uyku? yok öyle bir şey benim kitabımda. güneş doğar, martılar-kargalar öter anca öyle asdfghjkl. -okul açılınca ağlayaciiimm :')

1.khfbvglksdfgdfkghfjhg. ben diyorum hep beni aracı kullanmayın buyrun tivitırı, buyrum blogu konuşun diyorum, kaynaşın diyorum ama heyhattt takan yok fvksdghgj

4.e yani o olmaz tabi de ne bilim oyun yapımcısı bi tanıdık olur ya da bi oyunun iç ayarlarıyla oynamayı seversin falan ne bilim kjfbldgbh

5.yorum yok...

6.hep uykusuzluktan bunlar hep hep

böcek: ha adam gibi besleniyosun yani. iyi la ne güzel skbgldksghjggk. -öğrenci evinde daha güzel beslenebilen insan modeli-

asker: vuaahhh!!! ciddi misin :O okulların böyle şeyler yaptığını bilmiyodum bak hadi yine iyisin kfhdldgfhjkgh.

kan: ya zaten kendisi beyaz bi de iliğimi sömürünce öküzler orda bi adet içi boş kol kaldı :')
hayır bir de kan alınma konusunda seçici yerlerim vardır benim. mesela dirseğin iç kısmından şu güne kadar kimse kan çıkaramadı. bileklerim de aynı şekilde çok zor çıkar. en kolay yer sol el üstü ama hemşireler hep "ben bulurum siz merak etmeyin" diyip beni kevgire çevirme derdinde -.- ' bak kızdım yine -.-

tanıtım:bazen oluyo böyle şeyler ya naparsın kfbkldsfgjg

sınav: yok la silmemişsindir de ben yazmayı unutmuş ya da yazıp yollamadan sayfayı kapatmış ve uzun olduğu için aynısını yazamam düşüncesiyle boşvermiş olabilirim kjfbclvsdhffh.

googhan dedi ki...

1. tanıştıracaksın işte! al bak gökan bu, konuş diyeceksin ki devamı gelsin :D
everin beni artık

4. var ya öyle bi tanıdık olsa fiyuuuv ne fikirlerim var benim...

böcek: örenci evinde değilim, normal insan evindeyim ondan böyle :D yoksa orlarda pek mümkün değil böyle şeyler

asker: duyunca ben de şaşırmıştım a-aaa bizim okul yapar mıydı öyle şeyler diye. yapmışlar sağ olsunlar :D

kan: içi boş kol :D adam bana dokundudan sonra iyi gidiyosun, devam et böyle :D
anam benden kan almak çok kolay. kolumu aşşaa sarkıtınca bütün damarlar potur potur meydana çıkıyo zaten :D

sınav: bi arkadaşım da yorum yazmış ama yorumu yayınlanmayınca ööeeyle kalmış bilgisayarın başında. kayıt şeyi falan da yok, o yüzden uzun yorum yapçaksam önce kaydederim bi. ctrl ve c tuşum soyulabilir yakında :D

seymsomething dedi ki...

-yorum sayfasını aşağıya çekerken ömrüm azalıyo lan özür dilerim (tamamen kibarlıktan)-

1.tamam la bundan sonra soran ilk kişiye "*** bak bu gökan, gökan bak bu da ***" dicem gidicem sdjfbsdfgbghfhj

böcek:gittiğin yer öğrenci evi değil ki bir de. bildiğin sürünüyon yurt köşelerinde yazık lan sana :')

kan: erken kaldırdılar beni bu gün de ondandır. uykusuzluk başa bela arkadaş ajbdlfjbsdhdfjdghg.

sınav: bende de yeni çıktı o. artık kopyalıyorum sonra atıyorum nolur nolmaz. sakata alınmaz bu işter kjfbkfgbsdghgfh

googhan dedi ki...

1. de, gerçekten de :D böyle gülüyorum ama çok yalnızım lan :')

böcek: beterin beteri var, sokakta da kalabilirdim. buna da şükür artık :D

kan: erken dediğin 2 falandır heralde :D normal insan standartlarında günün yarısı oluyo nerdeyse kendileri :D

sınav: garanticilik iyidir. 13-14 senedir böyleyim, yolumdan dönmeyi de düşünmüyorum :D

seymsomething dedi ki...

1.biz dedik sana ama kütüphanedeki kızı sen dinlemedin jfdgdfjbdfhjkfg. neyse artık bir dahaki sınav dönemine artık fgjdbhfgh

kan: yok la burda yorum yaptıktan bi yarım saat sonra yattım -yorum saatine baktı- 10.30da çocuk bakcam diye de uyandırıldım hala gerizekalıyım :')

asdfghjklş. ben de düşünmeyi düşünüyorum. umarım unutmam asfjbdşgjhjfjgf

googhan dedi ki...

1. kütüphanedeki kıza döndürme şimdi hemen, söyleyecem dedin :D
yalnızım :')

kan: heaaa o zaman- saatlere baktı- 4,5 saat falan uyumuşsun. final dönemi uykumu alayım diye o kadar uyurdum ben :D

sınav: iyi yol. çok memnunum kendisinden :D

seymsomething dedi ki...

1. sen işini garantiye al la. bendekiler "bu kız bize yardım etmiyo zaten" diyip daha sana yanaşmazlarsa boşta kalma kjbdfdsfklgbghhj.

kan: ben günde 10 saat uyuyan biriydim :')

googhan dedi ki...

1. izdivaca çıkıcam bak!

kan: rekorum 15, tatilde 10 iyidir ama :D