29 Temmuz 2012 Pazar

meraba yine ben

yarın ders çalışmaya başlıyorum!
evet, yazın ortasında ders çalışçam. neden? 4 TANE BÜTÜNLEMEM VAR ÇÜNKÜ!!!

hayvan gibi her dönemden 2 tane bırakınca 4 ediyo (hadi canım? 4 mü ediyo gerçekten!) bidakka yaa, bunları zaten yazmıştım ben. ehe, konu çıktı diye sevinip başlamıştım oysa ki yazıya. neyse başka bi şeylerden bahsedelim.

periodontolojiden geçersem kalmam gibi duruyo. etiği kesin geçerim (böyle böyle kaldım...), farmakoloji test zaten (48 almıştım anca, 63 almam gerekiyo), oral diagnoza çalışmak için 2 haftam var (24 X 14 = 336 saat. iyi, yeter) bi de belalım periodontoloji!
bi de hala periodontoloji uzmanlığı düşünüyorum. yrd. doc. bile olamam ha ben. hatta onu geçtim, doktoramı bile tamamlayamam ben o bölümde.


geçen diş hekimine gittik dolgu için. kadın muayene ücreti aldı 10 lira, ama muayene etmedi!!! sadece çürüklü dişe bakıp randevu verdi ileriki bi gün için. diğer dişlere bakmıcak mısınız diye sordum, tabi bakmamız gerekiyodu aslında, cuma günü geldiğinizde bakarız dedi. hem muayene ücreti alıyo, hem muayene etmiyo! cuma baktı ama bütün dişlere. anlata anlata yaptı dolguyu.
vergileri falan sordum, %28 vergi veriyolarmış. üeh dedim.
teknisyen ücretlerine baktım, bi total protez için 250 civarı bi ücret ödüyolar teknisyenlere. çalışanların parasını da çıkartınca ne kalıyo ki zaten? protezden maliyeti alın, geri neyi kalır ki?

öyle ahım şahım para kalmasa da vergi, teknisyen ücreti falan hepsinin parasını hekim aldığı için fazla gözüküyo. kaç kişiye dağılıyo o para halbuki. neyse.




feysbuk sonunda beni de zaman tüneline soktu. şimdilik hala eski günlerdeki gibi görünüyo profilim ama 4 gün sonra cümle aleme görüncek zaman tünelim.

değişiklikleri sevmiyorum ben. blogger da eski görünümünde. yenisine alışamadım, eskiyle devam ediyorum. yakında bunlar da dayatırlar al bunu kullan diye.




çocuklarla aram hiç iyi olmamasına rağmen 1 yaşındaki kuzenimle gayet iyi anlaşıyoruz. bi de 6 yaşında olan bi kuzen var, o da iyidir bak.
bu 1 yaşındaki kuzenimle beraber çimenlerde emekleyerek kendimi aştım. kendisine ismiyle değil, sarı diye hitap etsem de hiç sorun etmedi çocuk. tatlı bi insan ortaya çıkarmış anne babası, bravo onlara.
ağlamaması başlarda iyiydi de normalde çocuk ağlar la, bu hiç ağlamıyo. kakasını yapınca yalandan sesler çıkartıyo, susuyo sonra. kafaya tencereyle vursam ağlar mı diye düşündüm bi süre ama vazgeçtim sonra. ayıp çünkü.

bi de pepee seviyo. gökan abiciim demese de pepe demeyi biliyo. büyüklük bende kalsın diyip ağız burun girişmedim. efendiliğimi bozmam.
adımı düzgün konuşmaya başladığında öğretmeyi düşünüyorum. gökan diyecem diye götan falan der şimdi o sarı, durup dururken el ense çekmeyeyim küçücük çocuğa. o da ayıp.
bunlar şaka tabi, agudu bugudu bir birey daha, 20 yaşına gelene kadar el ense çekmeyi düşünmüyorum. yerlerde yuvarlanmıştık ama o sayılmaz.

sarı ve ben (20 sene sonra)



ukulele konusunda kendimi aştım. beiruttan penalty şarkısını da çalabiliyorum artık. böylece postcards from italy, elephant gun ve penalty ile gruba katılmaya bir adım daha yaklaştım.
bei de alın lan aranıza, tuvaletleri falan temizlerim. noolur, hadi yaaa...

bi de at yarışındaki eşeğe bi şarkıyı çalmaya çalışçam demiştim ama beceremiyorum ben onu. kapatma mı öyle değişik bi şey var, yapamıyorum. tırnaksız olunca penayla çalıyorum mecburen, onda da olmuyo. tırnaklarımı yemeyeyim diyorum ama bi zaman sonra unutup katur kutur girişiyorum yine.
hele bi de bütünlemelere çalışçam şimdi, iyice gider kuzucuklarım.


legoları tekrar çıkarttım, eski yaratıcılığım yok artık.
lastiklerle bi silah yapamadım, sinir bastı. başka bi şey de yapamıyorum yeni. eskiden değişik şeyler ortaya çıkardı ne güzel, şimdi hep aynı şeyler, ufak ufak geliştirmeler var sadece.


ve son olarak şunu da söyleyeyim GEBZE ÇOK SICAK!!!

6 yorum:

b3ngü dedi ki...

ahahaha :D :D "protezden maliyeti alın, geri neyi kalır ki?" Ve ek olarak yeniden ahahah :D:D
Süpersiniz sayın Dt. :))
Hööff aynı şeyi face bana da söyledi, yıkıldım fekat silkelendim hemen kapağa Ordumun resmini koydum ve geçtiğimi tüm face alemine bildirdim ne yapayım iştee. Artık ben de bir zaman tünelliyim :D:D
Blogger'ın da yeni arayüzünü sevmedim, o konuda da katılıyorum tamamen bak :).
Çocuklarla aran iyi olmamasına rağmen kuzenlerinle iyi anlaşıyormuşsun ya hani, yoksa senin normalde çocuklarla aran iyi de o önceden karşılaştığın çocuklarla mı aran kötü sadece:D:D

googhan dedi ki...

henüz dt değilim. hatta stj. dt. bile değilim. 4 bütünlemeden geçtikten ve okul harcımı verdikten sonra olucam :D

aslında değişik futraflar koymak için iyi ama genel olarak hala çözemedim ben. hafif bi anlama güçlüğü var evet :D

yok, genel olarak kötü. ama bazı çocuklara karşısevgi besleyebiliyorum. kan bağından olabilir ama apartmandan bi çocuğu da sevmişliğim var. sadece o var, başka yok zaten :D
kan bağı olanlarda sevme oranım daha da yükseliyo.

b3ngü dedi ki...

Hiç de bilem! Sen gönüllerin Dt.'isin bi keremm! :)) İnşallah geçersin de ve bol bol paran olur da azıcığını da harca yatırırsın bakalımm :D

Çözmek bir yana da soğuk yaa ne bileyim işte ben de sevmiyorum :/

Kan bağı olmadan da sevdiklerin olduğuna göre ben tezimin sonuna kadar arkasındayım :D. Bir gün gelecek sana da kanıtlayacağım bak :D

googhan dedi ki...

aman efenim teşekkür ederim :D
o harç verme işini para kazanmadan önce yapıyoruz ne yazık ki :D

ilk karşılaşmada sevmiyorum aslında çocukları. senin fikrine göre sevmem gerekirdi :D
kendi çocuğumu da sevemezsem?! O.o

b3ngü dedi ki...

Tamam o zaman önce harcı yatırıp sonra bol bol para kazanırsın diyelim :P :D :D

Eee kendi çocuğun senin direk kan bağının üst düzey olduğu çocuk olacak ve senin mantığa göre de bence en çok da onu seveceksiiiin :)

googhan dedi ki...

öncelikle 4 gün cevap yazamama nedenim internetteki kesintiydi, onu baştan söyleyeyim :D

yok yeaa öyle bol bol para yok. o imajı silsek tamam, hayat çok güzel olucak :D

çocuğumu severim muhtemelen. ağlamazsa ayrı bi severim, kulaklarını falan ısırırım sevgimden. o derece çok severim!