25 Temmuz 2012 Çarşamba

kafama takınca takıyorum!

aklıma bi şey takılınca, özellikle şarkı, onu mutlaka bulmalıyım. naabıyosam bırakıp onu düşünüyorum. içim rahat etmiyo çünkü beynimin köşesinde neydi lan bu diye kaldıkça.
demin yine oldu.

bak 2 tane şarkı var ve bence aşırı benzeyen bi yer var. canım sıkıldı diyosan, uğraşmalık bi şeyle çıksın sana. aşşaadaki şarkının 1.05-1.18 arasını  dinle, başka bi şarkıda da ona çok benzer bölüm var. bundan acıcık daha hızlı ama. hatta ipucu vereyim, 90'lardan mis gibi bi filmde de vardı bu.
10 dakika düşünmüşümdür en az, gelmedi aklıma. en sonunda kafamın en iyi çalıştığı yere gittim. evet, tuvalete. orda değişik bi güç var, 5 dakika içinde geldi aklıma. cevabı da iliştirdim buraya, eğer hadi hafızayı zorlayayım biraz, sonra bakarım dersen orda durmakta kendisi. tepedeki şarkıda 13 saniyede söylenen yer cevapta 7 saniyede söylenmiş. acıcık hızlı demiştim bi de, kulağımın ayarı yok. iki kat hızlı söylüyo adam

2 yorum:

Naryaco dedi ki...

Şarkılara nasıl takılmaz, özellikle de bir şeyi andırıp ne olduğu aklına gelmezse :D birbirine benzeyen şarkı buldum mu bazen nedensiz gıcık oluyorum,hemen "aha o onun müziğini çalmış" diye yapıştırıp eğleniyorum kendimce falan :D

googhan dedi ki...

ben de burda çalmamsı bi şey sezdiysem de benzerlik diyip şarkıyı şarkıya kırdırmadım :D