4 Temmuz 2012 Çarşamba

geri döndüm!

arkama baktım anlamında değil, bloga tekrar yazmaya başladım anlamında geri döndüm. yorucu, götten kan alıcı, o kan alının bölgenin iki lobunu bir karış genişletici bi final dönemiznden sonra tekrar buralardayım efenim.
aklı olan hacettepe dişe gelmez, bu kadarını diyorum ben. tabi "ortodontist olcam, götümü parayla silcem" diyosanız buyrun gelin. ama iyi bi uzmanlık uzmanlık, dus'ta adam gibi bi yere girme planlarınız yoksa rahat okunacak bi üniversiteye gidin okuyun.
neyse, bunları üniversite rehberi gibi bi yazıda uzun uzun anlatıcam zaten. hadi yine kaptınız rehberi köfteler!


dönem 3 ciddi ciddi zormuş yalnız. ilk dönemden 2 bütünlemem vardı zaten, bu dönem de 1 tane kesin, 1 tane %99, 1 tane de tam sınırda bi dersim var. en kötü ihtimalle 5 dersten bütünlemeye giriyorum. şu dersleri yazıp duruma bakalım bi.

oral diagnoz: kaldığım belli olan bi ders, 57 almam lazım geçmek için. alınamayacak bi not değil ama konular çok fazla. ilk tedavide önemli şeyler ve dikkat edilmesi gereken patolojik durumlar falan var. konuları çok olduğu için sorunlu sadece.

oral diagnoz - radyoloji: aha oral diagnozun kankası. daha az konu var, hastalıklar ağır bu derste. daha final notu açıklanmadı, 54 almam gerekiyo geçmek için. tam sınırdayım. geçebilirm de, kalabilirim de. bi şey diyemiyorum. ama kalsam bile 4-5 günlük bi çalışma geçmeme yeter, bir haftalık çalışmayla neredeyse garantiye alırım geçmeyi.

periodontoloji: LANET!!! 3 senelik üniversite hayatımda anatomiyle beraber gördüğüm en berbat derslerden. geçen sene periodontoloji uzmanlığı istiyodum, şimdi okul bitince kapısının önünden bile geçmeyi düşünmüyorum. canım çıktı resmen.
80 küsür bekleyip 62 aldığım ilk vize, 50 civarı bekleyip 24 aldığım içinci vizeden sonra finalde 77 almam gerekiyodu. daha not açıklanmadı ama alabileceğimi sanmıyorum. biraz bol puan verilmesiyle (ki periodontolojide yoktur böyle bi şey) geçebilrim. %99 kaldım gözüyle bakıyorum buna. bütünlemede de en çok zorlayacak ders bu olacak. 2 haftaya yakın çalışmayı düşünüyorum kendilerine.
eğer bu dersten sınıfta kalırsam koskoca MİLİMDEN BİLİM OLMAZ pankartı asmayı düşünüyorum okulun kapısına. canımı çıkarttın periodontoloji!!!

farmakoloji: kesin kaldığım bi ders. 63 almam gerekiyodu, alamıyorum. 1 hafta yeter bu ders için de. bütünlemede final ve vize sorularını soruyolarmış. yine de çalışırım ben, bi de sormazlarsa bok gibi kalmayayım ortada.

deontoloji, etik: etikten kaldım! dürüstlik nedir, doğruluk nedir diye sorular olan sınavdan 50 alamayıp kaldım. finaline 15 dakika çalışmıştım, yarım saat çalışsam geçerim, 2 saat çalışsam 101 alırım sınavından.
etikten de kalınır mı yaa!?


evet efenim derslerimiz bunlar. bunları geçersem seneye kliniğe ışınlanıyorum. çıkayım artık şu kliniğe yaa. çıkamazsam da bi sene dinlenirim artık. dönem 3 aşırı yordu. ne kadar zor olabilir ki diyodum, bu kadar olabilirmiş.



yeter bu kadar ders. biraz da günlük bi şeyler anlatalım.
oda arkadaşım gitti, 10 gündür falan tek kalıyorum odada. acayip rahat,yıllarca böyle yaşayabilirim.
aslında böyle tek odalı, ortak banyo, muftaklı evler olsa ya. ayda 400 lira kira verip elektrik, su, internet faturası derdi olmadan kalınabilir aslında tek kişi olarak. çok mantıklı geldi bana. dersler yüzünden beynim aktı, ondan da mantıklı geliyo olabilir. bilemedim.



bi şey yazamyorum ha, beynim hala toparlayamadı kendini. neyse efenim, artık sık sık gelirim ben buralara. bugünlük kısa olsun.

21 yorum:

seymsomething dedi ki...

gerçekten döndün mü? bu doğru mu? allaam sonunda! şimdi sıra burcuda hah!

şu saydığın dersler arasında bi periodontolojiyi biliyorum. onu da bilmiyorum sdfghjkl. her yazında ince ince saydırdığında biliyorum o kadar sdfghjfgkjnfh.

öyle evler var bildiğim kadarıyla O_o bi araştırsana, sorup soruştursana :D daha rahat olursun he demedi deme. hem su yokluğu falan çekmezsin ev arkadaşlarının alışkanlığına göre daha rahat olur olm yurtta kalmaktansa :D

Mia Wallace dedi ki...

hoşgeldiiin!

bilmediğim tonla terimi okurken allah kolaylık versin dedim vallaa

googhan dedi ki...

seymsomething
döndüm! burcu da yazmıştı yeni yazı bikaç gün önce. günleri karıştırıyosam eğer yakın zamanda yazdı diye hatırlıyorum yani :D

perioyu her yerde yazıyorum. resmen yardırıp geçiyor!

ohanes var mı, bilmiyodum hiç. ekonomik olur güzel olur aslında. 1000 lira kira verip bi de üstüne elektrik, su, doğal gaz, internet derken yemeye içmeye param kalmıcak yoksa :D




Mia Wallace
hoşbulduuuum :D

3 senede yavaş yavaş öğrenmeye başladık artık :D

seymsomething dedi ki...

o zaman yüzsüzlük yapıyorum. olm ben ikinizin içtiğinizi, s*çtığınızı yazdığınız zamanları özlüyorum. ço eğleniyodum o zamanlar hık*hık*

yuh! 1000lira kiralı öğrenci evi mi olur O_O bi bak ona derim en fazla 500e hepsini halledeceğin bulursun kesin :D

googhan dedi ki...

madem sıçma hikayeleri istiyosun, buyur.
götüm elveriyo diye arka arkaya çiğköfte yedim bikaç gün. dün de 2 tane yiyince bugün tuvalette ağlattı yine biraz :D bunu yazı olarak yazasım gelmedi ama :D

öğrenci değil yaa. büyük camlı ev. büyük camlı ev alcam çünkü :D
öğrenci evinde naabayım

seymsomething dedi ki...

yurttan sıkıldın sandımdı ondan öyle önerdim. büyük camlı ev? hohhooo o nasıl hayal öyle hdfgfjdghjkf. hangi dizi ya da filmden fırlama sadnfsgjnhdhg. hep ben de istemişimdir öyle ev. bulursan söyle komşun olurum :D

tivitırdaki gizli(?) takiplerim sırasında senin çiğ köfteyle arandaki kanlı ilişkiyi öğrenmiştim niye yedin la yazık değil mi sana adfkjsghfdhhjkgjk

googhan dedi ki...

gelecek hakkında tek planım bu. büyük camlı ev. bi de polo :D
büyük camlı ev ve polo olsun, yemeden içmeden yaşarım :D

gizli mi? la hesap açık ne gizlisi :D
bi an çok canım çekti. amelsiz gibi iki tane yedim bi de, sonuçları hoş olmadı. en azından kan yoktu ama, olaya pozitif bakalım :D

seymsomething dedi ki...

sen camlı ev hayali kuruyosun ben çeşmede emekli hayatı yaşama hayali. oluyo böyle şeyler işte ya sdfghjklhjkl

ordaki gizlilik benim sessiz sedasız okumamda yoksa cidden gizlin saklın yok he dfghjklş.
şimdi şurda "aaa ne pis konuşuyo bu kız" dedirtmiyim kendime ama olm mazoşist misin? tamam kansız atlatmışsın ama onun çıkışı da zor olur 2 tane yenir mi la? yazık kalın bağırsaklarına da midene de sdfghjfghkldyjh

googhan dedi ki...

büyük camlı ev güzeldir yea. candır hatta.

ya çok canım istemişti, durduramadım kendimi 2 tane yedim :D
yine olsa yine yeri... ııı yemem :D

Heidi dedi ki...

hahah hoşgeldiin :)
ben de seni hep görüyordum yorumlarda falan ama gerçekten adamakıllı bloguna bakmamıştım artık okurum yazılarınııı

ya, nasıl ders adlarıdır yarebbim bunlaar.
yemin ederim sonrasında çok zengin olcam ehehehe falan diye üniversite yıllarımı böyle zor geçiremem ya, helal olsun.

ve kolay gelsin :D

googhan dedi ki...

öyle çok yorum yapmam aslında :D final döneminde yazamadığım için artmıştı yorumlarım, orda denk geldin demek ki.

her zorluğuna rağmen bölümümü seviyorum. yine aynı puanı yapsam yine diş hekimliği yazarım :D

ve teşekkür ederim

Heidi dedi ki...

hahah hayat beni farklı yerlere götürüyor olmasaydı ben de sanırım diş hekimi olmak isterdim :)

googhan dedi ki...

diş hekimliği güzeldir yea. eğleniyorum ben :D

Heidi dedi ki...

:D dişler mişler..
ehe.
ben de çizim ile uğraşıyorum :)
güzel sanatlar için hazırlanıyorum, bakalıım.

googhan dedi ki...

biliyorum, blogunu takip ediyorum :D
umarım seçilirsin.

(seçilmek mi denir biliyorum o eleme işlemine :D )

Heidi dedi ki...

:D
evet seçilmek deniyor hahah.
hayırlısı yaaa dinimiz amin.

googhan dedi ki...

belki bi yardımı olabilir, tüm tanrılara dua et :D
http://googhan.blogspot.com/2010/02/yeni-bi-tanr-yaptm.html

b3ngü dedi ki...

Daha ilk cümlenden gelenin sen olduğunu gayet güzel anlatmış ve iyi ki geldi dedirtmişsin çocuk :)) Ne güzel bir şey bu böyle :)
Benim de oda arkadaşım var kendisini de çok severim ve asla varlığından şikayet etmem fakaaat bir gün odada tek kalacak olsam arkadaşımın nerede olduğunu merak etmek dışında hiçbir sorum olmaz kesinliklee :) ki arada da gayet hoş oluyor odada yalnızlık:)
Bence de sık sık gel zaten, yazılarını okumak stress attırıyor iyi oluyor.. Hadi yine kaptın iltifatı köfte seniii:P :)

googhan dedi ki...

daha ilk cümleden saçmalamışsın demenin kibarcası :D

oda arkadaşımla pekk konuşmazdık. niye bilmiyorum, bi sorun yoktu aramızda ama konuşmazdık işte. anca dışarı çıkarken "hadi görüşürüz" derdik, o kadar :D

abones, aldım gazı artık bol bol yazarım :D

b3ngü dedi ki...

Hiç de bilem!! :) Saçmalamamışsın veyahut da saçmalamışsın fekat ben de saçmalamayı seven bir insan olduğumdan ötürü beğenmişim :D. Ki bu cümleme baktığımda galiba 2.si diyorum şuanda:D:D

Yaz tabi yaz :) Ben de yoktum ortalarda, ben de geldim mesela :D. Ne alakaysa:D

googhan dedi ki...

cümleeyi anlamak için 3 kere okudum :D saçmalamak güzeldir yea, severim :D

hep bu okul yüzünden boşladık zaten buraları!