16 Mayıs 2012 Çarşamba

kütüphanedeki kız

yemekhanede gördüm seni bugün
kıymalı nohuta kaşığını daldırırken...
sinsi gibi kıymasından bol aldın kaşığına
böyle bilmezdim seni kütüphanedeki kız

iki kere göz göze geldik hatta
dudağının köşesinde kalmış bulgurunla
onu dilimle lıbı lıbı alsaydım...
uuu beybi

saçlarını topladın hatta
muhtemel brokoli çorbana girmesin diyeydi
halbuki bilmezsin ki sen
brokoli çorbası öyle daha leziz olur

kütüphanede görmeye alışıktım hep seni
yemekhanede görünce elim ayağıma dolaştı
yoksa sanma ki;
ben nohutu hep üzerime dökerim

öyle uzakta yemek yerken
kulağımda die die my darling vardı
üstüne alınma kütüphanedeki kız
kulağımdaydı sadece, gözümde değil

yemek sonrası gördüm, yoğurdunu yememişsin
günahdır gızııım, yapma eyle he mi
gece rüyanda peşinden koşarlar belki
benim yerime...

yemeğin bitince su içmeye gittin
keşke saçlarını savurduktan sonra
bakmasaydın bana yan gözle
ağzına sıçayım, niye yaptın ki?!

şaka yaptım, ağzına sıçayım demek istemedim
ama bi anda öyle çıktı ağzımdan
öpeyim deseydim halbuki...
ağzına öpeyim de olmazdı ki. neyse

peşinden kütüphaneye geldim sonra
tamam yalan, zaten gelecektim
üçüncü kata kadar baktım, yoktun
hangi deliktesin kütüphanedeki kız

gecenin üçünde sadece ikimiz vardık ya hani
bir keresinde kütüphanede
birbirimizin masanının etrafında dönmüştük hatta
manyak mıyız lan biz?

bi arkadaşım "kokmuştum ben onun gözlerinden" demişti
siktir git lan ehe ehe demiştim ben de
bilmezsin sen bunların hiçbirini
kütüphanedeki kız

karşına oturmuş bi de hayvan
sınıfını falan söyledi hep
sonra fark ettim ki, o başka kızmış sen başka
tek suçlu pembe tişörtümüzmüş

çünkü asansörde gördüm o kızı
arkadan aynı sendin ama
önden bakınca göremedim orada bir
kütüphanedeki kızı

şaka lan, sevmedim seni aslında
maksat kütüphanede eğlence olsun
yoksa sen de çok iyi bilirsin ki
bok gibi yerdir kütüphane, böyle eğlenceler olmadan

ama mesela bi kırmızı gözlük taksan
daha ciddileşebilirdim belki de
hele çerçevesi hafif parlak kırmızıysa
anlarsın ya, uuu beybi...

33 yorum:

lilanur_43 dedi ki...

selam ))) ilham kütüphanede saklanmış ve sana gelmiş))) DD

googhan dedi ki...

ben de beğendim ha şimdi okuyunca :D

ilahi kütüphanedeki kız, bak ne yaptırdın...

Cessie dedi ki...

futuraflarım nerde beynemaz?!

seymsomething dedi ki...

olm sen kütüphanede baya sıkılıyorsun belli fdgvhbsşfjvbdfoubvdf

ama cessie haklı hani nerde futrafı? o kadar stalklamışsın kızı bi futraf çekemedin mi? ayıptır, etme, eyleme ama merak ediyoruz burda

Cessie dedi ki...

yok benim sözünü ettiğim futuraf başka futuraf :D

seymsomething dedi ki...

hadi ya :D neyse artık bu merak ettiğim gerçeğini değiştirmiyor sdfghjksgjdfo

googhan dedi ki...

Cessie
bilgisayara alıyorum şimdi onları :D


seymsomething
ktüphaneden çok dersler sıkıcı. çalışmama rağmen olmayınca daha da sıkıcı bi hal alıyolar.

kızı da gördüm, ikinci katta çalışıyomuş. merdivenlerden öküz gibi bakıp geçtik, katta da 4 kere önümden geçti. la düşünmeyeyim diyorum ama hadi bakalım :D

Cessie dedi ki...

olm ben sana zenci kız ayarliycam, yapma öyle şeyler -.-

googhan dedi ki...

şu an derslerime çalıştığım bi dönemdeyim, lütfen :D

Cessie dedi ki...

o zaman ders çalış olm. kız kesme.
ya da zenci kız kes.
evet evet zenci kız iyi fikir evet.

googhan dedi ki...

zenci sevmem. ouuu pis ırkçıyım yeah!

Cessie dedi ki...

kafana yersin fatmagülü!!!

googhan dedi ki...

oha fatmagül kim?

Cessie dedi ki...

terliğim -.-

googhan dedi ki...

tanıştığıma pek memnun olmıcam sanırım

Demet dedi ki...

''onu dilimle lıbı lıbı alsaydım...
uuu beybi''

ahahaha bu şiirle genç şairlerin yarıştığı altın huni odülüne layık gördüm sizi Kökan bey.

Haiuku dalındaki çalışmalarınızıda bekliyorum :D

googhan dedi ki...

Eski bir havuz...
Kurbağa atlar içine,
Şlap!

şöyle bi akımdan hayır gelir mi söyle bana :D

ilahi kızılcık geldi aklıma

Demet dedi ki...

kızılcıklar oldumu
selelere doldumu
fatmagül gelmişti
ayagına oldumu (falım sakız manisi akımına geçiş yap ozaman )

googhan dedi ki...

falım sakız manisi akımı hakkında böyle konuşamazsın!
şüphesiz ki şiirimizie değer üstüne değer katan bir akımdan söz ediyoruz burada. nice can yiğitleri umutlandırmıştır kendileri zamanında

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Neden masanın etrafında dönüyorsunuz? Manyak mısınız hea? :D
İşin güzel tarafı Kütüphanedeki Kızın futrafını benden başka bir sürü insanın merak ediyor olması, göster artık! :D

googhan dedi ki...

gözetleme. naabıyo lan bu, bakam şuna biraz daha mantığıyla dolaştım ben :D

ya futraf kütüpaanedeki kızın futrafı değil. cessie için bi binanın fotoorafını çektim, onu göndercektim :D

megalomanyak dedi ki...

mimin var bende:)

googhan dedi ki...

teşekkürlerimi sunuyorum efenim :D

ancak mim doldurmuyorum. öyle pislik, öyle götü kalkık, öyle kendini beğenm... yok ondan değil ama genel olarak sevmiyorum mimleri :D

gasilhane dedi ki...

Kızın bi fikri var mıydı peki kesildiğine dair, he?

googhan dedi ki...

muhtemelen aklından "niye bakıyo bu öküz" diye geçiriyodur :D

bugün yine gördüm, yine bakıştık uzaktan uzaktan. saçlarıyla oynadı, BU Bİ İŞARET!!!

gasilhane dedi ki...

Bakışarak nereye kadar sorarım sana.

googhan dedi ki...

bilmiyorum. ama 'abi seviyosan git konuş bence' hayat felsefesini benimsemişken olmuyo böyle :D

degdimisimdi dedi ki...

O kız olmaz arkadaş, 1tllik yemekhane yemeğinin kıymalı nohutunun, kıymalarını bırakmak yerine onlar hedefliyip yiyosa, bu demektir ki o kız herkese kolayca çabuk güvenir. Çok iş açar başına.
DİLİMLE LIBI LIBPAOIDAODBIP9IFIA*SIÜDASPDIAS*0DOASDĞPOASĞDOIASJDİPAISJOPASIJDS OFFF

Olm ben kaçırdım mı lan brokoli çorbasını :'( Çarşamba günü müydü bu?

günahdır gızıım pdıoajsdıasjdoaısdjasoıdjaşıdjasşıodjasd ne kadar babacan bi insan :')

sıçmak, öpmek, kız kafanı çok karıştırmış :'( Gidip bi köşede düşünüp tek fiilde gelseymişsin keşke.

Vay nasıl fransız filmi olm gecenin 3ünde kütüphanede :')

Pembe tişörtümüzmüş derken bi imla hatası mı var? Ben şiiri anlamıyom yoksa.

Sevmedim demişin şiirde sonra çok peşinden koşmuştundu bence, sevmiştin bence :') Gönül eğlencen gerçeğe dönüşmüşüdü bence.

Sonuç ne oldu lan kızla? Onu bi özet geç bari dğoasdapodkapsodkad
bay

googhan dedi ki...

kıymasından yesin, pintilik iyidir. 1 liraya kıyma yiyo işte. galbimi çalar!!!

nebliyim lan, çıkıyo arada. işte gitmezsen göremezsin böyle :D
pazartesi var yine, gel yemeğe çıkaram seni şlosdbgdlşmoaipio (burası bi random gülüşü haketti)

la olum silmeden yazdım nerdeyse. olur öyle şeyler, takılmıcaksın fazla :D

şimdi burda yazamyacağım fransız filmleri de var, o konuya hiç girmiyorum :D
hatta seri kendileri ama tamam değiştirdim lan konuyu :D

işte ikisinin de pembe tişörtü. anlatamamışım sanırım orasını tam olarak :D

ya gerçeğe dönüşmedi desem yalan olur. bi ara hoşlantımsı falan oldu gibi ama girmiyorum bu konuya da. utandım bak...


sonu. olarak kız finalleri bitirdi gitti. eczacılıktaydı, erken bitiyo onların. anca seneye görürüm bi daha :/

gasilhane dedi ki...

Ehehe meslektaşımış, git 'sizin de işler zorumuş' de, aniden sever seni!

googhan dedi ki...

hadi yaa :D
derim bak gidip, şaka gibi başlayıp ciddiye biniyo sonra işler :D

bizim okulda ecza-diş pek anlaşamaz aslında. ama olsun, biz anlaşabiliriz bence :D

gasilhane dedi ki...

Alalala niye anlaşamıyonuz. Dişçi insanlar gayet uslu güzel insanlardır. Sürekli ders çalışırlar, kibarlardır, asosyallerdir:)) diyene bak, duş almıyorum evden çıkmıyom diye:)

Bence tanış kaynaş, eczacı candır.

googhan dedi ki...

bilmiyorum, bi sidik yarışı var diş-ecza arasında. halbuki kardeş kardeş okuyabiliriz.
ben de eczacıları severim mesela, özellikle k.e. (19) hanımkızımızı :D

seneye tanışçam!
kararlıyım!!!