10 Mayıs 2012 Perşembe

I (L) hacettepe şenliği

merhabalar efenim. yine uzun (bu sefer de saymadım, ne kadar uzun?) bi aradan sonra tekrar kumanda panelinizde "aha şu harif yeni bi şey yazdı" diye yerimi aldım. ışıklar ve müzik de hazırsa başlayabiliriz.
ışık hazır değilmiş, müzikle başlıyoruz sadece. burdan başlatabilirsiniz. hoştur, naystır, sevilir.


aslında bu yazıda günlük hayatımı anlatçaktım. yurttan çıkış, okula, yemekhaneye, kütüphaneye gidş, kızılayda kaybolduğum yerler falan olucaktı ama vazcaydım.
sınavlardan dolayı pek yazamıyodum, hazır bitmişken geleyim dedim. hazır bitmişken hacettepenin şenliğine de gittim. onu yazıcam zaten şimdi de.

3 senedir ilk defa gidiyorum şenliklere. çok sosyal bi insanımdır ayıptıssöylemesi. ilk olarak diyeceğimi diyim; beytepe kampüsü bildiğin üniversiteymiş lan! bayağı öğrenciler falan var içinde sırf. sıhhiyeden sonra çok güzel geldi orası.
mesela bağıra bağıra konuşmak bile eğlenceliydi. müzik çaldığı için sesimizi duyurmak amacıyla bağırıyoduk, sonradan fark ettim ki çok eğleniyorum bağırırken. bayağı bağırdım da zaten. stres attım resmen.
sıkıyosa sıhhiyede bağır. her taraf hasta, hoca kaynıyo. bi kere "amına koyayım yaaa" dedikten sonra arkamda 3 tane profesörle karşılaşmıştım. geçen gün de koşarken başka bi piröfesörü eziyodum. o son köşeyi dönmicektim...

neyse efenim, devam edeyim fazla dağıtmadan. duman konseri için gittik ta beytepelere. öncesinde ozan doğulu vardı. yer tutmak için ona da gittik tabi. başlarda hoşnut olmasam da sonlara doğru alkolün de etkisiyle şarkılara eşlik ettim. utanıyorum biraz. ama çok değil.
hatta arkadaşlarımıza yer tutmak için yere 'çömdük'. çünkü daha fazla yer kaplıyoruz ve gelecek insanlara alan yaratıyoruz. sadece biz çökük olduğumuz içn kafamı nereye çevirsem göt görüyodum. her taraf göttü lan! 4 aylık göt görme limitimi doldurdum orda. sallanan göt, fındık göt, koca göt, kokulu göt, arasına su şişesi sıkıştırılmış göt (bacaklarının arasındaydı ama olsun) derken bissürü göt tanıdık.
arkadaşlar gelince ayağı kalktık ve tanışma faslı bitti.


arkamdaki insanla gayet rahat konuşurken önümdeki kız bana dönüp "arkadaşım küfürleriniden rahatsız oldu" dedi. o an olaya anlam veremeyip "hehe, evet" diye cevapladım. ardından da arkadaşıma dönüp "daha az küfret amına koyayım" diye tamamladım. şikayetçi insana dönüp "söyledim ben tamam" dedim, teşekkür edip dündü. durduk mu? hayır amına koyayım ne durcaz.

deminki o beraber küfrettiğimiz arkadaşla dansımız da çok güzeldi. sırt sırta verip şarkı boyunca dans edebilme potansiyelimiz var. arkadaş görünmese pipim önümdeki insanların götlerinin orda geziniyo çok değişik bi şey anlaşılcak. bikaç kere geriye geldi, daha sonradan akıllandı.
benim için sorun yok ama sırtımı verdiğim kişi önöndeki çocuğun kötü kötü baktığını söyleyince ters döndük, hakikaten bi değişik bakıyodu. sap gibi dikilmiş bi de öküz, sosyal tespitler yapmaya mı geldin naaptın sen?


duman sağolsun ah ve helal olsunu söyleyince içimde deli bi sevgi birikimi oldu kendilerine. helal olsundan sonra "daşşaanı yiyim kaan" diye bağıracak kadar büyük bi sevgiydi bu. dedim de. önümdeki insanların dönmesini o kadar da takmıyorum, arada kaynadı gitti zaten.
hiç sevmediğim iyi de bana ne'ye bile bağıra bağıra eşlik ettim. tabi bu bağırmalar meyvesini sonlara doğru vermeye başladı. sesim gitmişti! bu sabah da çatallı bi sesle uyandım, şimdi biraz daha normale döndü.

tuvalet konusu. aman aman!
biraz önlere doğruyuz, insanları yara yara çıktım, tuvalete gittim. dönüş daha zor. ilerleyemiyorum bi türlü. pardon... pardon... teşekkür ederim... pardon... diye diye gittim yine yerime. bu yöntemle en öne bile ilerlenebilir aslında. sonlara doğru zorlar ama olur bence.


konser bitiminde dönüş problemliydi. o son servisi görmseydik muhtemelen beytepe kütüphanesinde uyurdum. değişik olabilirdi aslında, uyusaymışım keşke.
beytepe aşkımndan bugün gitmeyi düşündüm hatta, saat 1 gibi uyanınca gidemedim. hakikaten kalsaymışım keşke. neyse artık. ama gidicem bi gün. yarın akşam gitsem, orda uyusam olur mu? olmaz. konser için millet doluşup gider yine çünkü. sabahtan da dersim var. cumartesi başka bi konsere gidicem, yine gidemem. pazar da olmaz, ertesi gün lab var. neyse bulurum elbet bi gün.



helaağl ossun aşşkossuuuğn diye bağırasım var yine. olum ayda bir gelin lan. hepimiz bi 20 lira versek kötü para almazsınız bence. yerinizde olsam gelirdim

8 yorum:

BAMBİ dedi ki...

Çook eğlenceliymiiş :D Bende olmak isterdiimm orda biyerde

googhan dedi ki...

istencek gibiydi gerçekten de. şimdi olsa yarınki labı düşünmem, kalkar giderim. o derece :D

Mrv. Natural dedi ki...

Terk edicem liseyi bu ne ! Işte ben de bugün deli gibi ders gördüm, yoruldum eve geldim üstüne daha ders çalışacağım. Ayrıca bizde bahar şenliği diye mantı günü var. Mantı yerine topak un var isteyenlere. Valla şeytan diyo fen lisesi terk yap. Ama işte hayat..
Fark ettim de yazın cidden içime oturmuş :D

Krem Karamel dedi ki...

ben de geldim arkadaşlarla. liseliyiz ama girdik eheh :D güzeldi evet. ama tuvalete çıkmaya götüm yemedi. sonlara doğru baya, bitirin de bi işiyim havasındaydım

Cessie dedi ki...

Anlatmasana olm okulunu -.-
Sana ben kazanana kadar yazma demedim mi? -.-

googhan dedi ki...

Mrv. Natural
merak etme, öyle her gün şenlik yapılmıyo. hatta biizm kampüste hiç olmuyo, beytepeye geldik bunun için.

deli gibi dersi biz de görüyoruz, ondan kurtuluş yok :D
her gün okuldan kütüphaneye geçerken, hafta sonları da sabah çıkıp akşam yurda dönerken hep ders var. ne yazık ki kurtulmak için eğer yüksek lisans düşünmüyosan bi 5 sene kadar daha beklemen gerekiyo :D
(ve bunlar iyi günlerin)


Krem Karamel
13 yaşında çocuklar vardı :D
korkuttuk biraz kendilerini. hele arkadan yaklaşıp "çekeyim mi la bütün dişlerinizi" diyince bu işte payıma düşeni yerine getirmiş oldum :D



Cessie
daha fotoğrafları yollucam sana.
biyoloji bölümünde gizli gizli boşuna mı çektim onları :D

Demet dedi ki...

En çok Kaan o serzenişini duyup al sana helal olsun deseydi ne yapacaktın onu düşündüm :D Dr Hannibal :D

googhan dedi ki...

helal olsun demesinin hemen ardından aşkosssuuun der şarkıya bağlamaya çalışırdım heralde :D
yoksa hakkaten çok kötü bi durum :D