25 Mart 2012 Pazar

peyintbol

efenim merhabalar, bi türlü başlayamadım buralara yazmaya. arada biiki kayıt yayınladım ama devamı gelemedi.
neyse, bugün de yazayım bişiy belki gelir devamı.



dün paintball'a gittik sınıftan 16 kişiyle. öküz gibi eğlenip geldim. karşı tarafa geçme olsa daha da eğlenebilirdim ama yoktu o, 3 kız olduğ için dayanıklılık limitlerini de göz önüne alarak kelle avı oynadık. adı vahşi gelebilir ama en sakin oyun muhtemelen. ortada sınır var, karşı tarafa geçmek yok. rakipleri sadece kafadan vurabilisin, kol bacak puan getirmiyor. boşuna mermi harcamış olursun.



oyunun başında güya taktik vardı ama kuralı bilmediğimizden uygun bi taktik değilmiş anladık. herkes tek devam etti ilerleyen zamanlarda. herkes tek ve herkes geride demek daha doğru aslında, bizim takımdaki nerdeyse herkes en geri siperlerde vurmaya çalışıyo karşıdakileri. bi ben ilerdeyim, ben de abartarak en uç sipere kadar gittim. araba kendisi, onun sayesinde korunuyorum ama unuttuğum bi şey var, araba bacakları korumaz. puan gelmeyeceğini bile bile bacağımdan vurdular habire. he sebebi yok mu? var. oyun başında şey denmişti, rakibi bacağından vurursanız o acıyla ayağa kalkıp koşar, o sırada vurursunuz kafasından.
peki ben kaçtım mı? ASLA!
kıvrana kıvrana durdum orda. zaten bacak pek acıtmıyo da kaburga, kafa arkası ve parmak kötü oluyo. iyi ki kendi eldivenimi getirmişim çünkü parmağımdan vuruldum ve eldivenli olmama rağmen acıttı bayağı bi.

kafa arkasından vurulmam da kötüydü. siperde yan bi şekilde saklanıyorum, kafamın arkasından KÜT! diye bi şey vurdu, baktım boya. takım arkadaşlarımdan geldi diye onlara kızdım ama daha sonradan anladık ki salak ben çok geride durmuşum siperde, arkam açıkmış. hain düşman da affetmiyor tabi, çata çuta geçiriyor arkadan.


laser tag'e gidelim dediler bi de ama bu kadar eğlenceli olduğunu düşünmüyorum. bi kere acı hissi yok. bunda o acıyla gaza geliyosun zaten. oyunlardaki gibi açığa çıkıp çata çata ateş etmek yok, pısıp kalıyosun bi yerde.

şu anda ayağımda hem koşmanın ağrısı, hem de vurulmaların acısını yaşıyorum. bu halimle bile kesinlikle tavsiye ederim efenim. gidin, vurulun, vurun, eğlenin.

Hiç yorum yok: