14 Mart 2012 Çarşamba

gelcem ben, aklınızda bulunsun

ne zamandır yazmamışım buralara. aslında her gün girip diğer bloglardaki yazıları falan okuyorum, kendi bloguma yazmıyorum sadece.

kısa bi zaman sonra döniciim efenim, yazacak şeyler birikmeye başladı.
-akıllı arkadaşım yüzünden nasıl 132 yerine 312 numaralı otobüsü beklediğimi
-suratıma kusulmasını!
-sigaraya başlarsam bunun sebebinin kesinlikle alkol olacağını (sigara boktur, o ayrı)
-endodontide sıçışın ardından hocaya karşı toparlayışımı
-cerrahi gözleminde asistanlar tarafından uğraşılmamı
-kulak içi sony kulaklığımın yerinin doldurulamamasını
-itunes'u kullanamayıp kendimi gerizekalı gibi hissetmemi
-deontoloji notuma itiraz dilekçemi ve hocanın 50 kere deontolojiden de kalınır mı demesini
-çamasır makinesinin bedava olup eşyalarımı 2 günde bir yıkayarak deterjan yumuşatıcıya para yetiştiremememi
-neredeyse her sabah yoklamaya imza attırmamı, okula gittiğim zamanlarda da 6-7 kişiye imza atmamı
-bilgisayara kendi istediğim milyon filmi yükleyip daha sonradan hiçbirini beğenmeyip seyretmememi
-deli gibi crusader kings II oynamalarımı
-telefonla konuşmak için ameliyathanenin içinde boş oda aramamı
-iğneden korkan kızın benim sinir bakışlarımı görünce daha da coşup ağlamasını
-son zamanlardaki sonu gelmez şeker isteğimi

bunların hepsini anlatıciim yakında. bizi izlemeye devam ediniz efenim...

6 yorum:

Gece Yürüyüşü dedi ki...

o kusma kısmı hariç geri kalan hepsini zevkle okuyacağımı düşünmekteyim.
Beklemedeyim :)

googhan dedi ki...

kusma olayı aklıma geldikçe kötü oluyorum yaa.
tam böyle mis gibi uyurken bgööüggheeaa sesiyle beraber sol yanından içindeki patates, domateslerle inmeye başlayan ekşi kokulu yarı katı sıvı...

ne pis bi şeydi o öyle!

Gece Yürüyüşü dedi ki...

ay iyi ki duymak istemiyorum dedim :/
Okumuş bulundum
Sağ ol yani :D

Gece Yürüyüşü dedi ki...

ay iyi ki duymak istemiyorum dedim :/
Okumuş bulundum
Sağ ol yani :D

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

olum manyagin tekisin kusma haricindekiker anormak... Saka saka ehe, yaz bakalim. Blog okudugunu da biliyorum su istatistikler yerini soyluyor ya cok yardimci oluy :D

googhan dedi ki...

Gece Yürüyüşü
ehe, blogta her türlü iğrençliğe açık olmak lazım :D


AtYarışındaki Eşek
o istatistikleri ben de çok severim ümutçuğum :D
yararlı bilgi deposu