15 Mart 2012 Perşembe

kafasız adam vs siyah saçlı kız

geçen gün arkadaşımda kaldığımda vo(t-d)kanın bi türlü çarpmayışı üzerine değişik bi şeyler almaya büfeye gitmeye karar verdim. kısa süreliğine tek kalcak olan arkadaşıma "koridordaki kafasız adama dikkat et" diyip korkutmuştum kendisini. sabah kalktığında neden korktum ki la ben ondan diye sorgluyodu.

bugün de aşağıda, ıssız bi yerde olan diş labında bi arkadaşımla beraber çalışıyodum. işim bitti, çıkarken de "pencereden bakan siyah saçlı kızdan korkma sakın" diyip çıktım. arkamdan bağırıyodu.
arada böyle ufak pislikler yapılabilir, bunlar kötü şeyler değil.

ya yazı yazacağıdım ne güzel, yarın okul olduğu aklıma geldi. neyse daha zaman çok, bisürü bissürü yazarım daha.

8 yorum:

seymsomething dedi ki...

Bi blogun oldugunu unuttugunu dusunmeye baslamistim desem yalan olmaz.
Oyle kucuk sakalar bazen eglenceli oluyor ya ben de arada "golge mi gecti ordan ya" seklinde konusup gerilim yaparim cevremin cogu kiz olunca cok eglenceli oluyo ahaha


O votka denen hede neden cidden biraz bile carpmiyor ya fff

degdimisimdi dedi ki...

ldıajdşoıjŞDOIAJİDPIjaisdpıoaodıjasdılsajdipasıdjağsodıjaspd
Olm ben de yapıcam lan! Ama bende hiç gram oyunculuk yeteneği yok, cümlenin ortasında sekmeye başlarım.
Bi tane arkadaşım hiç vepkem açamıyodu. Onu da zamanında evde tek kalırken karanlıkta kemden konuştuğu arkadaşı korkutmuş. Arkandaki annen mi diye. KEHKEH.

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Olum blogu gectim hic mi haber alamicaz senden? Piiii... Tukurup gittim, yerler kaygan.

googhan dedi ki...

seymsomething
yea yok yazasım gelmedi bi dönem, ondan yazmadım :D

votka çarpıyo aslında, 2 kere çarpmıştı beni ama artık yok ı-ıh etki etmiyo :D



degdimisimdi
senin kullanıcı adın farklı zannediyodum, eski kayıtlara baktım böyleymiş. beynimin oynadığı küçük oyunlar...

hafif korkmuş gibi yap. mesela makyajsız bülent ersoy karşında gibi düşün, öyle konuş. dehşet ifadesinin suratına yansıyacağını düşünüyorum.


AtYarışındaki Eşek
TÜKÜRMELANBLOGUMA!!!
daha yeni temizledik...

degdimisimdi dedi ki...

Ben hep böyleydim sayın googhan.
Bi de olm bana hiç reklam teklifi göndermiyolar lan :'(

googhan dedi ki...

ne zamandır bağa da gelmiyo teklif. 3 dene arka arkaya gelince sevindiydim de şimdi tık yok. ANANIZA BACINIZA KÜFÜR MÜ ETTİM DE TEKLİF YOLLAMIYOSUNUZ LAN!!!

oranlarım da düşüyo, iki kuruş para vercekler bi dahakine

K. dedi ki...

lkfjsaldfjdljf ne kadar gülsem az kalır herhalde. Hemen bugün denemezsem!

googhan dedi ki...

kesinlikle tavsiye ederim :D