19 Mart 2012 Pazartesi

gökanın tribünle imtihanı

efenim diş. hek. fak. - tıp fakültesi maçına gittim bugün, okuluma olan aidiyet duygum bi kat daha rttı yemnediyorum.

sadece kendim de gitmiyorum, başkalarını da coştrup derse girmelerine engel oldum pişman değilim.
başlarda beraber gittiğim insanlarla bi kenardan maçı seyrederken erkeklerden oluşan bi grup gördüm. bizim fakültede kız/erkek oranı çok fazla, dişten o kadar erkeği bi arada görünce şaşırdım. dedim ben de gidem aralarına iki zıplayam.
başlarda arkadan ufak zıplamalarla, basketlerde alkışlarla olaya dahil olmaya çalışan ben maçın sonunda sahadaki oyunculara "sana girsin oooo, sana girsin ibneeaaaooo" diye bağırıyodum.



burdan sonra küfürler artacak, isteyen devam edebilir

dur tadını çıkarta çıkarta anlatayım diyorum ama olmuyo azizim.
şimdi tıplardan cücük gibi bi oyuncu var, asistan bile gelip "at yarraa kadar boyun var lan" diye bağırdı oyuncuya. bizse kendisine bücür, vitaminsiz gibi sıfatlarla hitap ettik genel olarak. maçın sonlarına doğru yaptığı hareketten sonraysa at yarrağını kıskandıracak küfürler döküldü.

başka bişiyi anlatçaktım ben.
şimdi zıplıyoruz yine deli sikmiş gibi, baktım bi anda zıplamalarda sallanmalar oluştu ve sağa sola yalpalamaya başladık. ben de sol taraflarda bi yerlerdeyim. ufak tepişmelere sol taraf olarak direnç gösterebiliyoduk başlarda ama sağ taraftan üzerimize gelen insan yağmuruna karşı daha fazla dayanamayıp tribün olarak sola çekmeye başladık. solda kim var peki? doçentler, profesörler ve belki de en önemlisi dekan. ve kendisi benim hizamda.
üzerimize 'yağan' güruha karşı koyamayışımız neticesinde sola çektik demiştim ya hani, bi yerden sonra yerimiz bitti ve oturan insanların üstüne çıkmaya başladık. dekanın üstünbe düşen kişilerden biri de bendim orda. kimin nereye gittiği belli olmuyo tabi, adam milyon veletin arasında kaldı bi anda.
en sonunda toparlandıktan sonra "ahahah yavaş çocuklar" diyip sevecenliğini de gösterdi, seviyorum bu adamı.
giderken de "kaybederseniz gelmeyin okula" diyip gitti. bunu sevmeyim de kimi seveyim şimdi?


4 periyot sonunda beraberlik olduğu için heyecan devam etmekteydi. ama devam eden şey sadece heyecan değil, aynı zamanda preklinik sınavımızdı. düşünün, labta sınav var, millet gidip dişini yapıyo bizse oouoauoaouoauoauoa diye bağırıyoruz. ilk defa bi sınavı bu kadar küçümsedim ve bölüm maçımız olduğu için hocaların bi şey demeyeceğini düşünüp yarım saat geç gittik sınava. demediler de, maçı sormayı tercih ettiler.

neyse maç bitti, biz sahaya indik. gözlüğü falan çıakrtıp cebime koydum çünkü hayati tehlikem var orda. bi oyuncu arkadaşımın üzerinden zıpladı mesela. ardından düşünce ayaklarında tuttu, biri belini aldı, baktım koltukaltı boşta. dedim ben alam şunları da. topladık adamı götürdük sahanın bi yerine, acıcık zıplattıktan sonra orda bırakıp geldik. iyi oldu bence, sevdim.


he bi de orda utandım kendimden. şimdi eki elini de yumruk yap, dirsek-bilek arasının içi sana baksın. müslüman insanların dua pozisyonunun yumruk hali işte, anla. heh, o şekli unutma.
tezahüratta ne güzel de oluyor oooh oooh tıbbiyeye koyması diyoruz bi bölümde. ohlu yerde de o yumrukları aşağı indirip double hareket çekiyoruz. tabi bunu yaparken tıp tribününe dönülür.
ben de gayet dönüp bu hareketi çekerken bi kızla göz göze geldim, oooh oooh tıbbiyeye koym... bitirmeden utancımdan diğer tarafa döndüm. sokak magandası mıyız diş hekimliği öğrencisi miyiz belli değil!

hastanenin içinde diş hek fak marşları söyleye söyleye dolaşanlaraysa katılmadım çünkü lab sınavı vardı ve işimi de yetiştirmem gerekir. zaten çok kısa sürdü o , üzülmedim fazla.

bücürü yazacağıdım bi de güya ama kısa bişiydi o. maç sonlarına doğru fark 4 sayı olunca arkası dönükken bizim tribüne orta parmağını göstermesinin ardından gelen küfürleri buraya yazamıyorum bile. öğrencisinden hocasına küfür saymayan adam kalmadı.
ama çok üstüne gidildi maç boyunca, sinir olmuştur o da.



yazıyı en sevdiğim tezahüratımızla kapatayım bari


SIHHİYE FATİHİYMİŞ İBNE TIBBİYEEEAAAAA...
DİŞ HEK'E DİŞÇİ DERMİŞ İBNE TIBBİYEEEAAAA...
Bİ SENE ÇOK OKUDUN DA ADAM MI OLDUUUUOON...
YARRAAMIZ OLAMAZSIN İBNE TIBBİYEEEEAAAA...

4 yorum:

Cessie dedi ki...

fhdjdshbjmdksflds
yımırta tanrı kahretmesin sizi,ne biçim güldüm akşam akşam!
benim içimde de bir maganda var,her an çıkmaya hazır O:)

googhan dedi ki...

acayip eğlenceliydi, bundan sonra her maça gidip afedersin götümden ter akana kadar zıplarım :D

HuysuzKuzu dedi ki...

son tezahürata çok güldüm :)

googhan dedi ki...

benim de en eğlenerek yaptığım tezahürattı kendileri :D