26 Mart 2012 Pazartesi

bırakacam okulu, rahat rahat okumaya gurbet ellere gidiciim

bu sene kayıtları kaçırdım ama seneye sınava girip çapa dişe giricem.

EVET YİNE SINAVLARA ÇALIŞMAYA BAŞLADIM!!!






her sınav dönemi çapaya gidicem diyorum, böyle diye diye dönem 3 oldum. ama yok, seneye okulu bırakıp çapaya gidiyorum. zararın neresinden dönersek kardır, akıl sağlığı daha mühim bi mesele bence.

he pratiklerine can kurban, orda saygım sonsuz.

12 yorum:

seymsomething dedi ki...

sakin ol şampiyon az kalmış işte. hem ne çapası peh yani :D

googhan dedi ki...

çapa iyidir hoştur güzeldir ama anatomi sınav sorularını görmüştüm, sinirimden ağlıcaktım. genel olarak herkes kolay diyo ama ben sadece anatomiyi bilirim, onda da haklı oldukları belliydi.

5 final dönemi daha var önümde, 4 gram beynim var zaten, o da buharlaşçak. hissediyorum.

jules dedi ki...

Sen simdi bize kotu bisey mi dedin?!!!

Deniz Acısu dedi ki...

Keşke bende bıraksam da çapa dişe girsem valla ya:D

nihavent renkler dedi ki...

bi de açık öğretim var evde picamalarınlan oturuyosun... mis gibi...ahaha..

googhan dedi ki...

jules
olur mu hiç, altta dedim bak pratiklerine can kurban diye. her sınav dönemi çapa hayali kurarım, yatay, dikey, oblik hiçbi şekilde geçemeyeceğimi aklıma getirir hayal kırıklığımı yaşarım bi güzel :D


Deniz Acısu
dekanla konuştum, haberler iyi. en ön sıradan 2 kişilik yer ayırtıyorum :D


nihavent renkler
açıköğretimden bitiriliyosa bu diş heklimliği, boşuna mı ta ankaralara geldim ben?
YERİMDEN YURDUMDAN UZAKLARDA ZIMEEEY ZIMEEEY!!!

ama yok yaa, açıköğretimi yoktur bunun. YOKSA...!?

The Shinest One. dedi ki...

kolay gelsin şampiyon :D

googhan dedi ki...

kolay? bizde yok öyle bi şey :D

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Çabana sağlık, yavrucüğüm.

googhan dedi ki...

çabanın sonucu olaydı eyiydi :D

nihavent renkler dedi ki...

http://youtu.be/lfPZ6JfPCSk :)

googhan dedi ki...

aneam 19 dakikada diş hekimi ouverdim. bi daha kapısından girmem o okulun!

anestezi, cerrahi ve pedodonti derslerini özel olarak sevdim :D