19 Şubat 2012 Pazar

tivitır

saygılar sevgiler sayın burayı okuyan şahsiyetler...
tivitırsız kalmayayım diye harekete geçtim ve bi tivitır hesabına sahip oldum. googhan alındığı için içimi buruk bi hüzün kaplasa da iç sesim "moral bozmuyoruyz beyler!!!" diye bağırarak durumu toparladı. iç kısımlarım kendi kendileriyle böyle iletişiyolar arada, yormuyolar beni sağolsunlar.

neyse, adresi vereyim de isteyenler takip falan etsinler. başka da bi şey yapılmıyo zaten sanırım. retweet var ama onun konumuzla alakası yok.

burası hehe evet tıkla o yandaki yere

27 yorum:

juliet dedi ki...

fotoğrafı beğendim :P

googhan dedi ki...

tişikürler efenim :D

Gece Yürüyüşü dedi ki...

hemen takip ederim hemen :D
işlem tamam.
Seviyorum böyle şeyleri :)

seymsomething dedi ki...

Sonunda aldin yani hesabi :D iyidir iyi tivitır candir :D

googhan dedi ki...

blog daha candır gibi geliyo ama du bakalım görücez :D

googhan dedi ki...

Gece Yürüyüşü
senin yorumu spam olarka algılamış blogger, ondan yayınlanmadı hewmen. olaya el atıp mekanı dağıttım ve yorumunu hakettiği yere taşıdım :D

Gece Yürüyüşü dedi ki...

Bak sen terbiyesize :D
Neyse ki halletmişsin sen.
Sorun yok :))

seymsomething dedi ki...

Tivitırda daha eski olunca bagimlisi oldum kendisinin valla :D blogun tivitırın yerini almasina biraz daha var benim icin :D

googhan dedi ki...

ümuta cevap vereyim dedim, cevap harici her şeyi yaptım :D
65 yaşında emekli edebiyat öğretmeni seviyesinde bilgisyar kullanıcısı gibi hissediyorum kendimi

seymsomething dedi ki...

Karismasaydi eskisi gibi olsaydi daha kolay olurdu senin zamanlaman biraz kotu oldu gibi ama alisirsin merak etme kolaydir kendisi :D

googhan dedi ki...

yeni halindeyken tanıştığım iyi oldu yaa.
blogu hala eski arayüzde kullanıyorum. böyle teknolojik sıçramalara hazır hissetmiyorum hiç kendimi :D

seymsomething dedi ki...

Tivitır sormuyor sana degisirken bak demedi deme bir gun bi aciyorsun oncekinden alakasiz bi sayfa ama sen yinede soguma kendisinden iyidir o :D

googhan dedi ki...

hala blog diyorum :D
orda yazıyosun ama okunuyo mu okunmuyo mu belli değil

seymsomething dedi ki...

Ben bi ara okunmadigini dusunuyordum ama hic beklmedigim biri yine hic beklemedigim bi anda cevap yazmisti o zaman anladim ki okunuyormus :D ondan oyle dusunme blogun 140 karakter kotali hali gibi dusun :D

googhan dedi ki...

yeniyim ya daha, ondandır soğukluk :D

mesela burda kısa yazı yazınca olmuyo ama orda olabilir. o yönden iyi bence

seymsomething dedi ki...

Kisa ama uzun yazi yazacaksan (140 karakterden fazla yani) twitlonger kullan derim bak iyi oluyor :D duzenli kullanici olman dilegiyle :D

googhan dedi ki...

ya dur daha adam gibi kullanamıyorum tivitlongır falan hiç beceremem :D

seymsomething dedi ki...

Sakin ol sampiyon twitlongera ayni twittera girer gibi giriyosun yaziyosun atiyosun o zaten twitterinda yayimliyo onu. zor bisi degil yani ben bile 2 yildir sorunsuz hallediyorum :D

googhan dedi ki...

sen bile yapıyosan ohooo, ben altından girer üstünden çıkarım o programın :D

(şaka tabi)

seymsomething dedi ki...

Program bile degil site kendisi ahaha

googhan dedi ki...

cahil mode - ON
:D

seymsomething dedi ki...

Yavas yavas ogrenirsin merak etme dicem de ogrenecek baska bir sey yok ahahah

googhan dedi ki...

kolaymış yea bu :D
blogtan sonra bayağı bi sade geldi

seymsomething dedi ki...

Anlik sinir atmada birebir bi yer :D kimsede karisamiyor falan iyi oluyor baya :D

googhan dedi ki...

son 3 tivitimden da anlaşılabileceği gibi bayağı bi sinir atmışım :D

nihavent renkler dedi ki...

twitır da gökhanbeyinbeyni diye biri ile karşılaştığımda onu sen sanmıştım,sana da yakışırdı bu isim :)

googhan dedi ki...

beyinden yoksun olabilirim.
olmayan birinin tivitır hesabı olurdu gökhanbeyinbeyni adıyla açsaydım :D