25 Şubat 2012 Cumartesi

Rumeli Hisarı'nı Ejderhalar Bastı!

8x4’ten bir ilk daha: Rumeli Hisarı’nda muhteşem bir project mapping gösterisi! Beauty ve Beast karakterleriyle klasikleşen masal, 8x4 yorumuyla Rumeli Hisarı’nın duvarlarında hayat buldu.




Daha önce Galata Kulesi’nden İstanbul’a deodorant püskürten 8x4, bu sefer de yeni deodorantları Beauty ve Beast’in fantastik dünyasını Rumeli Hisarı’na yansıttı. Güzel ve Çirkin masalından esinlenerek, hisarın duvarlarında fantastik bir aşk serüveni sergilendi.

8x4 dünyasını Facebook'tan takip etmek isteyenler; http://www.facebook.com/8x4Turkiye

Bir bumads advertorial içeriğidir.

11 yorum:

Cadenta dedi ki...

orda ejderhayı deodorantla mı buza çeviriyo, yoksa masalın mı parçası o ya? Ben masal özürlüyümdürde küçükken dinlerken uyuyakalmak yerine kıpırdanıp durduğum için bana kimse bir şey anlatmazdı, biri anlatacak olursa da hep ağustos böceğiyle karıncayı anlatmasını isterdim,hem daha uzundu hem de beyaz atlı prens falan yoktu... O yüzden bilmiyorum noluyo orda:D ama tırstım, itiraf ediyorum..

googhan dedi ki...

pek deodorantımsı gitmiyo ama ben de anlayamadım. bi de deodorantla ateşin birleşmesinden buz oluşmaz, daha harıl harıl bi ateş oluşur :D

küçükken bana da masal anlatan olmadı. kendi kendime yattığım yerde uyumaya çalışırdım

Cadenta dedi ki...

biliyorum heralde:D ama masal bu ne beklemek gerek? yani prens öpüncede prenses sonsuz uykusundan uyanıyor, kimse şaşırmıyo...
masal dinleyememek kötü ya... çok özenirdim eskiden ama bir kere bile uyuyakalmadım:D

googhan dedi ki...

o da doğru bak şimdi, mantık aramak yanlış :D

aaah ah o özenmek. aldığım cevap belliydi hep; ben bilmem masal falan.
sonra gökan tek başına uyurdu...

Feli Jo dedi ki...

Oha muhteşemmiş :D

Cadenta dedi ki...

ben bilmem masal falan cevabı değildi benimkisi, 3 tane bildikleri masal vardı... kırmızı başlıklı kız, pamuk prenses, ağustos böceği ve karınca... ama anlatılmazdı işte, git odana uyu...

googhan dedi ki...

Feli Jo
ben parasına bakarım! muhteşemliğiyle ilgilenmiyorum pek :D


Cadenta
bugün olsa aç internetten dinle de işte bizim çocukluğumuz teknolojik olarak kısır bi döneme denk geldi :D

Cadenta dedi ki...

bir ara telefondan masal anlat çıkmıştı, eşşek kadardır o zaman bi de paralıydı, kimsenin bakmadığı zamanlarda gizlice arardım:D genellikle çok salak masallar olurdu ama...

googhan dedi ki...

telefon faturasından kimse farketmiyosa sorun yok :D

ama büyüyünce aramak değişik tabi :D

Cadenta dedi ki...

annem, babamın babamda annnemin faturaya sebep olduğunu sanıyorlardı büyük ihtimalle... annem telefonda 2 saat konuşabilme becerisine sahipken babamın tüm akrabaları neredeyse şehir dışında xD faturaya baktıklarını bile sanmıyorum :D

googhan dedi ki...

ouu, fırsattan iyi yararlanmışsın o zaman :D
masum masum kapı eşiğinden sırıtarak görsel olarak da olayı tamamlayabilirdin :D