20 Şubat 2012 Pazartesi

hellö

yarın ilk defa klinik gözleme çıkıyoruz. okulun ilk gününü bekleyen ilkokul öğrencileri gibi heyecanlıyım.
önlüğüm yıkandı, ütülendi. giyeceğim kıyafetim hazır beklemekte. sabah giderken bi tane de not defteri alcam yanıma, çalışkan öğrenci modunda dolaşçam ortalıkta. haftaya da sınavı var çünkü.
gerçi bizi bi odaya alıp günü orda geçirtme işlemi de yapabilirler ama benim gördüğüm kadarıyla öğrenciler dolaşıyolardı kliniğin içinde.

dün pazardı, türksellilere bedava günüm, unutmuşum. arkadaşım aradı günün bitmesine 1,5 saat falan kala anca o zaman aklıma geldi.
bugün de 1 lira verip 75 dakika aldım ama yine unuttum. uyumasaydın unutmazdım belki ama oldu artık bi kere. yanmasın o 75 dakika diye sokakta gösem konuşmucaam insanları arayasım var.


bugün yemekaanede gördüm, alpay erdem geliyomuş hacettepeye. akşam da feysbuktan bi arkadaşım yazmış gidelim mi diye, tabi lan olur diye atladım hemen. zamanında ankaraya gelse de gitsek diye bekliyodum, adam ayaamıza, hacettepeye kadar gelmiş, gidilmez mi? gidilir.



kola içmiyodum ne zamandır. haftada iki bardak kola pankreas kanseri riskini yüzde bilmemkaç arttırıyo diye. 1 haftadır bozdum kola orucumu, 5. kolamı içiyorum.
ama sebebi var!
şimdi calzone menü 9.40 tl'den 5 liraya inmiş. e şimdi almazsam ayıp olur, ikiüç günde bir 2 tane menü sipariş ediyorum, mis gibi karnımı doyuruyorum 10 liraya. yanında gönderdikleri kolayı da çöpe mi atayım, içiyorum. ondan böyle oldu hep. aslında bakkala götürüp "abi kola almıştım ben ama çikiletayla değiştireceğidim" diyebilirim ama çok stresli, olmaz. pankreas kanserinden kaçarken bu sefer stres yüzünden yataklara düşerim.




tivitıra alıştım. böyle önüme @ koyup yazılınca daha bi hoş oluyo. tişikkürler damla ve ümut, sayenizde yabancılık çekmem azalıyo. böyle sanki aramıza katılmanı onaylıyoruz gibisinden oluyo öyle yapınca.

yalnız kolanın tadı çok güzel lan, içine pankreas kanseri yapıcı maddeyi kim atıyosa hımınakoyyim ben onun, ne piçlik yapıyon lan!
ibne götveren!

2 yorum:

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Götünüzden kan alıcaklar kan! :D Visit tarzında olursa yandın olum, gördüğün her çürüğün her kırığın adını soracaklar uehaue.

Lan beni arasaydın!!! -ııı hattım kayıptı dimi? Neyse hat alırım bir gün.

kolanın da icat edenin de 2 gündür ayranla idare ediyorum. daha faydalı, yayık ayranı, öyle ev yapımı. tuzsuz ama daha güzel sanki. bi de süt ürünleri tüketince hayvanın kendisini tüketiyormuşum gibi geliyor doktor! napmalı ?
-örnek: tavuğun götünden yumurta iniyor diye, yumurta yememek.

googhan dedi ki...

yok la gittik izledik.
periodan bi bok bilmiyoruz hem, sordukları hiçbi soruya cevap veremeyiz :D

cevabı kendiniz verip beni yormadığınız için teşekkür ediyorum derken daha çok yoruldum sanırım :D


etini tüketsen kendisini tüketiyorun, sütte yımırtada bişiy olmaz. bi de doktor değil, öğrenci. stj dt bile olmadım daha :D gözlemci öğrenciyim ama bak, o ünvanım var diyebiliriz :D