14 Şubat 2012 Salı

geri geldim la ben

hellö hellö hellö hellö...

biliyorum çok özlediniz beni. yokluğumda karalar bağlayıp zımey zımey zımey diye kendinizden geçtiniz. sakın inkar etmeyin biliyorum yaptınız.


efenim yokluğumda reklam vermiştim, o vardı burda. bakalım ne zamandır yokmuşuuum... 2 şubat. OHA 11 GÜN OLMUŞ! bu kadar olsun istememiştim lan ben, neyse oldu bi kere.
efenim okulumuzun  harika ötesi sınav sistemini söylemiştim size, heh onlarla cebelleşiyodum işte ben burda yokken. her gün kütüpaanede beynimi akıtırcasına hırsla çalıştım çalıştım çalıştım ama gelin görün ki oral diagnozdan kalcam sanırım. o kadar çalıştıktan sonra kalmak kötü oluyo azizim. düşünüyorum da lisede böyle çalışsaydım öss'de ilk 10'a girerdim heralde. lise 4'teki tüm çalışmalarımı toplasak tek bi final dönemi çalışması etmez. bunun vizelerini, ikinci dönemini, genel çalışmalarını falan da düşünürseniz ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.
burda lkiseye kolay demiyorum yanlış anlaşılmasın, o zamanlardaki stresi de unutmadım ama ilerleyen yıllar kesinlikle daha zor oluyo.
neyse ki dönem 3'ün ilk döneminin bitmesine az kaldı. bundan sonra bi tane daha dönem 3 finallerine giricez, ondan sonra 4 olup teorik açıdan rahatlıcaz. tabi pratik geliyo bu sefer de ama olsun, teoriklerin gitmesi şu an için daha önemli.


günlerimin nasıl geçtiğini anlatıyodum, detaylandırarak devam edeyim.
efenim genelli,kle saat 2 gibi yatağa giriyorum ve 3'ü geçe uyumuş oluyorum. her gece "bugün erken yatçam yeeaa" desem de beceremedim henüz, kalan günlerde de beceremem sanırım.
onunharicinde kütüpaanede çalışma arkadaşları buldum kendime. 3 tane dönem 1. çekilmeyen stresi az daha olsa hafifletiyo böyle arada ehi ehi ehi yapmalar falan. hatta biriyle gitar hiroya gidicez, sevincim kulaklarımdan taşabilir. gitar hiro lan!!!

bugün son derece ağır (daşşaklı diyoruz biz kendileirne) dersten final olduk, radyoloji!
nebçim bi ders ha, milyon tane lezyon var ama götüntüler siyah beyaz sadece. hepsi birbirine benziyo, ayırıcı tanı minnacık yerlerden bulunuyo, hiçbirinin düzgün bi adı yok saçma sapan isimler vermişler. öldüm çalışırken.
sınavı da ortaydı, geçme ihtimalim çok yüksek ama kesinlikten bahsedemiyorum.

başka ne anlatabiliriiiğğmm...
ııı şey, bikaç gündür şu şarkıyı dinliyorum, çoğoş. özellikle 2.19'da başlayan karşılıklı konuşma tarzındaki yere ölünür. ozzy'nin oouuhh deyişinde şarkıyı hissettiğini göstermesine ayrıca bi kere daha ölünür. kedi olsam sekiz canımı verirdim buraya, o derece. sonuncusu bana kalcak tabi. (2.48'e kadar zaten bu bölüm, üşenmeyin de dinleyiverin)
tabi kütüphaneden gelirken metallica dinleme ritüelimi bozmuyorum. creeping death, wherever i may roam, battery ve through the never dörtlüsünden biri mutlaka dinlenmeli. ek olarak bu şarkılara komşu olan escape, the call of ktulu, master of puppets üçlüsünden biri gelir.fazla uzun değil zaten yol, 2 şarkıda odaya çıkmış oluyorum.


hadi şimdi ciddi bi konuya değinelim.
okum 14 şubat yaklaşıyo lan. hatta girmişiz bile. sokakta yiyişken çiftler görürsem ağız burun girişçem gidin kapalı yerlerde yapın naapçaksanız diye. olan var olmayan var kardeşim!
siktirin gidin lan gözümün önünden!

yeter bu kadar ciddiyet.
klinik gözlem gruplarımız belli olmuş. ilk olarak periodontolojiye çıkıyorum, en kokulu olanı. orda caymazsam meslekten bi daha hiç caymam. oda arkadaşımın 2 maske takıp girdiği stajdı, bakalım o kadar var mıymış...
bi korkum da var, pedodonti gözleminde ayak altında dolaşan çocuklara kafa göz girişmemek için en kıyıya köşeye bi yere geçip sürenin dolmasını beklicem sanırım. aynı anda ağlayan 3 çocuğun bulunduğu ortamda katliam yapmaktan korkuyorum.



mimlenmişim ben bi de, harem kuracağmışız.
kütüpaanede arkadaşımla viktoryassikrıt mankenlerini seyretmiştik oturup. kız olması olayı daha da değişik kılıyo. neyse, ordaki herkesi alabilirm ben haremime, tek tek şaapmayım şimdi.
ya da yaparım belki finaller bitince. bilemedim. normalde mimleri pek sevmesem de bunun konusu güzelmiş. (sapık blogger detected)


ya o değil de ekmeğim bitmeseydi keşke. kuru kuru badem yiyorum, pek hoş olmuyo.
ekmeğin arasına fındık içi koyup yiyince de çok güzel oluyo aklınızda bulunsun. hem enerji verici hem doyurucu bi arkadaş çıkıyo ortaya. ben sevdim yani.



he bi şey daha diyim bak, yazmayınca birikmiş.
olum kahve içince kakam geliyo lan. eskiden midem guruldardı sadece, artık bildiğin sıçamlıyım sıçmalıyım diye kütüphanede doşaşıyorum.
bi gün gerizekalı ben yanıma sadece mentollü mendil almışım. sıçtıktan sonra temizlik aşamsındaki sonucu tahmin ettiniz sanırım...

NAH! yanlış tahmin. mendili yıkayınca öyle yakıcı etkisi fazla olmuyo. ıslak-kuru ıslak-kuru şeklinde temizleyince cillop gibi oluyo götüm.
bi arkadaşım "tuvalete gittiğimde bi kutu mendil harcıyorum, her defasında bi ağacı katlediyomuşum gibi geliyo" demişti, hoştu güzeldi.

2 yorum:

seymsomething dedi ki...

teheyyyy hoşgeldiniz blogunuza beyfendi. özlettiniz kendinizi :D

2.paragrafın bütün okuma şevkimi bitirdi be arkadaş biraz daha sakin bi dille yazamadın mı üniversite denen illetin zorluğunu nıcknıcknıck*
dönemin bitmesine şimdi kaç sınav kalmış oldu?

o kadar çalışmaya sınırdan da olsa geçersin ya stres yapma kendine :D

vuahh!! şarkı çok başarılıymış O_O

zeus bile 14 şubata karşı şuan yağmur yağıyor ahahah. buluşamayın emi dışarıdaki insanları takmayan sevişgen çiftler!

diş hekimi olup sonradan yinede çocuklarla uğraşacak olmanız çok acı :/ mesleğin en zor kısmı olsa gerek fff.

o mimi kim başlattıysa herkes fena halde sevdi. hatta herkes içindeki ergeni döktü desem yeri ahaha. tabi ben de döktüm o ayrı mesele :D kendine sapık deme bence. şu mimle ne sapıklar gördüm sen biliyo musun ahahaha

ekmek arası fındık? böyle bir şey yapmak nerden aklına geldi çok merak ediyorum fff.

sanırım bu konu hakkında yorum yapmasam daha iyi O_O

googhan dedi ki...

sıra sıra cevap vereyim :D

1- hoşbulduuğk. biliyodum özlediğinizi :D

2- efenim zor, gerçekten zor. her final dönemi çapaya geçme hayalleri kuruyorum, tek değilmişim bu konuda.

3- yok sınır falan, kaldım :D

4- ozzy candır

5- geberin lan! iğrenç pislikler, boklu mahlukatlar!

6- ağlayan çocuğa bakmama kararı labilirim. düzgün bir psikoloji kazancaam bikaç liradan daha değerli bence :D

7- yuk, bilmiyorum. yoktum la ben buralarda, çok az uğradım.

8- cavizli ekmek gibi oluyo ama daha bi değişiği. böyle arada ağzına sert sert fındıklar falan geliyo hoş oluyo, güzel oluyo :D

9- sanırım buna cevap veremiyciim