10 Ocak 2012 Salı

ukulele kayıtları vol-2

evet efeniiim, 2 gün önce salı günü ukuleleyle yeni şarkı çalıp yüklüceemi söylemiştim, zaman geldi sanki.

öncelikle şunu söyleyim, tam 113 kayıt yaptım. 13 tanesi  mp3 player'a, 93 tanesi hafıza kartına, 7 tanesi de telefonun hafızasına.
ortaya çıkan müzükten memnun muyum? hayır. ama gerçekten çok yoruldum, sinir stres doldum daha fazla devam edemedim. çalarken anlamayabilirsiniz belki, heri potırın müziği bu arkadaş.


ilk olarak çalmış halimi bi koyayım. 
naburaya basacağnız
buyrun azizim link
sondaki dıying sesi olmayaymış eyiymiş. neyse.


hazırlık aşamasından da bikaç kayıt koyayım, ben dinelrken eğlendim bunları.
aslında iyi ki mp3 playerla kaydettiklerimi çalamamışım çünkü kayıt kalitesi berbatmış göreceksiniz siz de. düzgün çalsam üzülürdüm sanırım.
burdan efenim
link 1
link 2

ikincinin ortalarında çalabildiklerimi çalayım bari dedim, onu da becemedip iyice streslere girdim.


yurdun içinde dıngır dıngır çaldım, yan odalardan şikayet gelmedi hiç. sabırlarından dolayı teşekkür ediyorum çünkü aynı şarkıyı 113 kere dinlemek zorunda kaldılar. hatta 113'ten de fazla. bazı kayıtlarda bikaç kere denedim çünkü.

neyse efenim, iyi eğlenceler diliyorum.




not: demin denemek için çaldıklarım tam dönüştürülememiş, onları tekrar mp3 formatına dönüştürüp ekledim. taslaklara aldım düzeltme aşamasında, ondan dolayı biraz mallık oldu.

24 yorum:

seymsomething dedi ki...

daha demin sayfayı bi yeniledim yazı vardı açtım linkleri hiçbirinde o resimdeki görüntü yoktu fff. bişeyler yaptım dinledim şahsi görüşümü söylemem gerekirse oldukça başarılı :D -ama müzik kulağıma çok çok tanıdık geldi ama ney olduğunu hatırlayamadım bir türlü o neydi fff.

(daha demin tam yorum yazacaktım sayfayı bulamadı ekrana "lan? O_o" şeklinde baktım fff)

deneme 2nin o sondaki olay neydi öyle ya bi isyana gelmişsin resmen ahahaha

googhan dedi ki...

ben mozillada bi de chromeda denedim, ikisinde de vardı o görüntü.

heri potırın müziği, o kadar mı kopmuşum orijinalinden :D




iiiisssyyyeeeeaaaaaaaaannn diye başalayasım geldi bi an

seymsomething dedi ki...

idm bazen bana mal gibi "dinleme burdan abii indir sen indir" dediği için açmıyo yine aynı şeyi yaptı :D

heri potırla pek öyle büyük bi bağım olmadığından hatırlama sorunu yaşadım yoksa hatırlamazdım bile :D çok başarılı olmuşsun evladım bkz.kıskananbirinsanevladı


ana O_O benim ilk dinlediğim 2yle şimdiki 2arasında zaman farklı varmış. -yazıyı okuduğum halde yeni düştü fff

googhan dedi ki...

gökan kızıyo de, adam olsun.


heri potır candır, canandır. son filmini geçen hafta seeredip bitirdim. ta çocukluğumdan beri sıra sıra izlemişim, vay be...

tişikkürler efenim :D



işte sondaki not onun için. ilk eklemede eksik olmuş, düzeltip tekrar koydum.

mefisto dedi ki...

dostum link ölü ;p

bunu söylemeseydim ölebilirdim. söylediğime göre yorumuma devam edebilirim. ikincide strese girdiğin bariz. rahvan gitsin ayağına yatmışsın iyice. sanatçı burada modern hayatın içindeki vurdumduymazlıktan dem vuruyor olabilir. birinci kayıttaki gülüşmeler de sanatın insan ruhu üzerindeki etkisine vurgu yapıyor bence. sonuç olarak başarılı buldum ben. alkışladım şahsen.

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Olum mefisto haklı dağılak bence.
Ne iş, heri potır falan, sana 5 Years Time çalacaksın dedim!!! Ordaki kapatma-açma kısmını yapamıyorsun biliyorum ama yaparsan bunlardan çok daha randımanlı-evet randıman- performans gibi bir şey galiba. Hah işte ondan alabilirsin.
Hadi evlat, başarılar!

- Diceksin ki, "sen hiç armonikanı öttürdün mü?
- Ne güzel çalıp hava atıyordum, ştreş atıyordum ama gel gör ki zor! Bir de akordeon almış bunun yerini XX. yy'da ben vazgeçmedim, alternatifleri değerlendiriyorum.

@Mef, senin beni yeniden takibe alma gibi bir şansın var mı? O.o adres değişti, bir şeyler oldu. Ben eski ben değilim -burada yeşilçamın en adi ağlama efekti var-

googhan dedi ki...

mefisto
capsleri kurbağaya çeviren yüce rabbim demek istedim ben de :D

ikincideki stres son deneme olmasından ve bunda da beceremememden kaynaklanıyor.
ilk denemedeki gülmeyse öncesindeki denemelerde çalamamanın verdiği sinirle bi gülüş :D

sonuç olarak teşekkür ederim o zaman ben de :D





ümut
çalcam çalcam. yarın gündüz çalışayım ama akşam akşam olmaz :D
bundan sonra onun kaydını koycam, becercem bunu ümut!

sen hiç armonikanı öttürdün mü?

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Abisi, ötüyor ötüyor ama bir Bob Dylan olamıyor nihayetinde.

googhan dedi ki...

büürssstttt yavaş lan :D

ben de 5 ay piyano çalsam idil biretin i'sinin noktası olamam :D

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Bir İdil Biret kolay yetişmiyor azizim. :D
* bu arada bana neler oluyor? :D

googhan dedi ki...

neler oluyooooorrr bizee yine neleroluyooooor gülüm diye şarkı varıdı.

nooluyo ümutçuğum?

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Ben öyle değildim, sonradan oldum!
- arabesk laflar falan, la gök sıçtığımın resmidir.

googhan dedi ki...

sıçtığımın resmidir diyip bok fotoğrafı koyasım var bloga :D

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Yapma sakın, tanımadığım yabancı biri facebook profili bu tip... iğrenç lan! görünce midem tepetaklak.

googhan dedi ki...

zamanında köpek boku koymuştum lan :D
yaptığım patates krokete çok benziyodu ama, ondan

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Gök'ün İtirafları... :D

googhan dedi ki...

yaptım, pişman değilim :D

Feli Jo dedi ki...

Dün buraya yorum yazmıştım telefondan ama gitmedi galiba çoğoş!
Kayıtlar süper! :D Çalarken sinirle beraber gülmene güldüm! Çünkü aynı şeyleri ben de yaşıyorum. Bi de şu vardır 75 kere hatasız çalabildiğim bir parçayı kaydederken 900 kere hata yaparım! :D Bu da aynen öyle oldu galiba :D

Feli Jo dedi ki...

Bir de deneme 2'deki "Bunu bile çalamıyorum" diye çaldığın şey aşırı güzel bence :D

googhan dedi ki...

ya cidden kaydederken çalınmıyo :D
normalde ufak hataları takmıyoruz ama kayıt olduğu zaman minicik bi hatada başa aldıkça iyice kötüye gidiyo işler, ondan bence :D


bunu bile çalamıyorum dediğim arkadaş postcards from italy işte :D

Feli Jo dedi ki...

Evet farkeyledim ve şu an facebookumda sürekli o parçayı paylaştım farklı versiyonlarla falan :D

googhan dedi ki...

ahö ciddi ciddi çalıcaz ha :D

Feli Jo dedi ki...

Vallahi çalarız!! Bu arada ben de piyano kayıtları koydum şimdi (reklam nih nih)

googhan dedi ki...

bakiim bakiim bakiim