17 Ocak 2012 Salı

meraba yine ben

sıfır fikirle başladğım başka bi yazıyla daha karşınızdayım efenim.
arkada bakalım ne çalmakta... misread.güzel şarkı.
karnım hafif acıktı, yemeğe gitmediğim için ve dışardan söymeke istemediğim için ekmeğe krem peynir sürerek yemeyi düşünüyorum. belki ilerleyen saatlerde dışardan söylerim, bilemedim şimdi. yemek sepetinden burger kinge baktım, kötü hava şartlarından dolayı servis yokmuş. kar falan da yağmıyo aslında ama neyse.

dur yaa kings of convenience pek bi iç bunaltıcı geldi, beiruta geçelim. heh, yeni albümden vagabond ile eğlenceli bi başlangıç oldu.


3 gün sonra eve dönüyorum. gökkuşağı köfte istemiştim annemden, tarifine bakayım bi ara, yaparız. yemekhanede pek güzel olmaz yemekler ama ordaki bile güzelse kendisini düşünemiyorum.

2 gündür yurdun parasını yatırcam ama hep son saatlere bıraktığım için mesai saati bitimine denk geliyorum. yarın erkenden gidip yatırayım bari.



ya dur karnım acıkçak ilerde, tantuni söyleyeyim. peyniri akşam da yerim.
verdim siparişi. yanında 1 liraya kutu içecek de alabilirdim ama iner kantinden 1 litrelik alırım daha ekonomik olur. güya son zamanlarda kola içmicektim fazla, dayanamadım yine. haftada 2 kutu bile pankreas kanseri riskini %87 arttırıyomuş. tırstım.



en kötü geçen sınavımın notu hala açıklanmadı. sanrım iyice geç açıklayalım da gökanın stresten saçları dökülsün diye düşünüyolar. başka bi açıklama getiremiyorum çünkü ben bu gecikmeye. ya da sınav kağıtlarını kaybettiler ki öyle bi ihtimal neredeyse sıfıra yakın.


insanın bu saatte uykusu gelmemeli.

25 yorum:

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Şu kola vesaire, la çok fazla tüketmeye başladım. Bırakmam lazım, bırakacam kendim, söz veriyorum kendime.

seymsomething dedi ki...

yav bi insan konu olmadan nasıl yazıyor anlamıyorum uçmuşsun evladım :D

o kanser riski sadece kola için mi geçerli yoksa kafein içeren içeceklerin tamamı için mi? O_O

googhan dedi ki...

Ümut
içme la içme. he bikaç ay sonra unutup yine başlarım ama olsun, kısa da olsa sağlıklı beslenmek iyidir



seymsomethnig
aha böyle yazıyo. ya da yazamıyo bilemedim :D

meşrubat deyu okuşuştum. kafein içerenlerde geçerli değildir muhtemelen.

seymsomething dedi ki...

yazıyor yazıyor vala yazıyor :D

aman neyse artık kaçış yok zaten illa olucak :D

googhan dedi ki...

ya olmucak niye olsun :D
yüce uçan spagetti aşkına söyleme şöyle şeyler...

seymsomething dedi ki...

uçan spagetti canavarı ve bobby bizi kutsasın, amin.

-tamam susuyorum çok saçmaladım :D

googhan dedi ki...

amin değil, ramen!
cıkcık, resmen dinimize saygısızlık!!!

seymsomething dedi ki...

gökan abi yapma, etme, eyleme :( bilmiyordum gerçekten! hep o kutsal kitabın öğretilerini okumadığım için oluyor bunlar :(

googhan dedi ki...

affedilemez bi hata değil.
en azından toprağa gömüp taşlama yok bizde :D

seymsomething dedi ki...

toprağa gömmek mi? taşlamak mı? barışçıl değil miydi diğerleri ya O_o
neyse artık beni bağlamaz onların "vahşet"leri. zeusa benden selamlar yağmuru çok işime yaradı :D

googhan dedi ki...

ne zaman isterse işerim aşağı diyo. sorun değilmiş :D

seymsomething dedi ki...

sağolsun ahaha

Feli Jo dedi ki...

Gökkuşağı köfte de ne? Canım çekti Gök. Bir de wagamama diye çin restaurantı vardı chicken ramen diye yemekleri vardı huhhuu ondan da çekti canım sen ramen yazmışsın bir yorumunda diye. Mis.

seymsomething dedi ki...

feli go benim de canım şimdi chicken ramen çekti. sebzeli noodle da olur aslında. ayy acıktım ve saçmalıyorum fff

googhan dedi ki...

Feli Jo
ramen zaten ordan geliyo :D
pastafaryanizmin tanrısı uçan spagetti canavarı. makarna yani.
diğer semavi dinlerdeki amen ve amin kelimelerini pastafaryanizme uyarlamışlar, makarnaya uygun olsun diye ramen demişler :D


seymsomething
h harfini öbür tarafına basçaktın :D

seymsomething dedi ki...

gece gece acıkınca artık allah ne verdiyse misali yazıyorum fff. kontrol edeymişim keşke. neyse sağlık olsun :D

googhan dedi ki...

sağlık olsun :D

ya evdesin işte, yemek ye :D

seymsomething dedi ki...

uzaktan söylemesi kolay tabi bay her işi yapabilen. anne hatun adeta grev yapıyo evde yicek hiçbir şey yok 1 haftadır tost yapıp onu kemiriyorum T_T

googhan dedi ki...

grev nasıl oluyo :D

hadi yemek neyse de temizlik işleri de dahilse bu greve işiniz zor biraz.



YURTTA TOSTU BULAMAYANLAR DA VAR!!!

seymsomething dedi ki...

kadın isyan etti resmen T_T temizlik işini yarım yapıyor (bana göre normal olanı yani) ondan rahatım hehe ama yemek olmayınca olmuyor ya :(


bi ekmek bi peynir yok mu kocaman yurt mutfağında -yada o bulamayanlarda- :O

googhan dedi ki...

işte ekmek peynir yiyorum zaten ben de :D

mutfan en alt katta, kantin de aynı şekilde e oraya kadar inesim gelmiyo, aç kalıyorum :D

seymsomething dedi ki...

hııı bak o zaman anlarım işte seni :D ben kendi odamdan mutfağa (yaklaşık 10 adım falan olsa gerek -olsa gerek değil pc başındn mutfağa 10 adımda gidiyormuşum)gitmeye üşeniyorum sen kat iniyorsun falan çok uzun iş ya. sen de stok yap odana kötü gün dostu gibi imdadına yetişiyorlar ahaha

googhan dedi ki...

ben de saydım, evde 7 adım :D

o stoklar eriyo hemen. alıyorum bi güzel stok yapıyorum ama 3 gün sonra bi şey kalmamış yine.
metabolizmayı açlığa alıştırdım, pek sorun olmuyo artık :D

seymsomething dedi ki...

ben saklıyorum kendilerini sonra "ya bişi vardır buralarda kesin yeaa" diye arayınca hızır gibi yetişiyorlar imdadıma ahaha. -ben deli gibi acıkmadığım sürece o "açım ben" hissini duymuyorum sonra da zaten krizlere giriyorum. çok kötü bu yaptığımız

googhan dedi ki...

saklasam da nereye sakladığımı bildiğim için acıkınca direkt oraya bakıyorum, bi işe yaramıyo :D


mekana gel :D