8 Ocak 2012 Pazar

kısa kısa bikaç konu

gittiğim her yere beraberimde götürdüğüm bi lanetim var sanırım, çam ağacı kaldıramama!
yılbaşından sonra haftalarca durur orda, kimse üstünden süsleri söküp bir dahaki seneye kadar bi yerlere tıkıştırmaya girişmez. şimdiye kadar evde böyleydi, bu yılbaşında halamlardaydık burda da aynı lanet var.
oturduğum yerde saat 10 yönünde durmakta kendisi. en az 2 hafta daha duracağını düşünüyorum, 1,5 aya kadar yolu var.

sıkıcı bi iş çünkü onun süslerini çıkartıp, parçalarını söküp kutusuna koyup seneye kadar karanlıklara gömmek.
halbuki hazırlamak ne kadar eğlenceli, bissürü bissürü şey takılır üstlerine. ben mesela ağaç görünmeyene kadar süslemeyi severim. utanmasam dilek ağacı gibi çaput falan bağlıcam dolu dolu görüksün diye. bu amaçla her yıl yeni süsler alırız ağaca.

bunun ağaçlısını düşünün işte



yıllaaaar yıllar önce (ortaokul zamanlarımda) oynadığım bi oyunu indirdim bilgisayarıma, american farmer.
eskiden beceremezdim hiç, iki kelime ingilizce öğrenince hanımın çiftliğine çevirdim tarayı. hanımın çiftliği değil bu arada, hanımın çiftliği. (of ne iğrençti be)




bi kere ukuleleyle postcards from italy'nin bi kısmını çalıp koymuştum bloga. ya bugün ya da salı günü başka bi  müzikle karşınızda olmayı düşünüyorum.
kıskandım feli jo!



eldiven aldı(rdı)m kendime. bi tane vardı, kartopu oynamak için o.
normalde ellerim üşüyünce cebime sokarım hemen ama sabah yerler buz olabildiği için pek güvenli olmuyo. vıjk diye gittim mi yandım. kafayı geçiririm yere.
eldiveni taktıktan sonra fark ettim, büyün ceplerim (mont, eşofman) cüzdanım falan cırt cırtlı hep. takılıp duruyo, onun haricinde çok mutluyuz birlikte.

20 yorum:

nini dedi ki...

"han" esprin hakikaten de fenaydı:)

googhan dedi ki...

evet, yapmayasam daha iyiydi sanırım :D

seymsomething dedi ki...

ama yani dediğin gibi o ağacı kaldırmak = ölüm ya. kim uğraşır onunla :D hadi ufacık minicik bir şey olsa at dolaba dursun orda ama yok yani nerden öyle kocaman içi boş dolap? bırak, zorlama insancıkları dursun orda ne zararı var :D

bende yazın gta1i yükledim önceden görevleri anlamıyordum ondan sadece insancıkları eziyordum şimdi daha mutlu ilerliyorum ahaha

ya bende ukulele istiyorum :(

en son ablam (ben ankaradayken) okulundaki havuzun buz tuttuğunu içine de çocukların girip eğlendiğinden bahsediyordu şimdi havuzlar değil de her yer mi öyle ahaha. yanlış zamanda dönmüşüm desene ahahaha

googhan dedi ki...

ben gta'da hala insanları eziyorum :D
ilk başta biraz görevleri yapıp daha sonradan rahat rahat oynamak daha bi iyi.


ukulele candır. bugün ses kaydı koyiciim :D


çok yanlış zamanda hem de. bugün çok güzel kar yağıyodu. istanbul yağmur çamurdur şimdi

seymsomething dedi ki...

tipiyle sesiyle falan ukulele baya baya can :D

ablamdan öğrendiğime göre benim otobüse bindiğim günün gecesi yağmaya başlamış. beni beklemiş puşt -.-
baya çamur her yer. karla karışık yağmur diyorlar yüksekler içinde yok yani hayatları yalan onların fff

googhan dedi ki...

bikaç dakikaya kayıt geliyor efenim :D


burdaki kar çoğoş. süfer yağdı :D

seymsomething dedi ki...

ouvv kuull :D bekliyorum hehe

yazık bana da ya böhüü :(

googhan dedi ki...

ekledim ekledim ekledim :D

Feli Jo dedi ki...

Yazini yeni gördümm! Adimi görünce bi heyecanlandim kalbim pit pit pit diye hizlandi :D koyacaksin tabi :D adam hem dis hekimligi okuyor hem ukulele caliyor. Masallah masallah! Ben de piyano kaydi yapip koyacagim inşolle! Düet yapalim bi gün! Ben de heri potirin muzigini calayim birlestirip koyalimm!

googhan dedi ki...

aman efenim sizin piyanonuzun yakında benim ükülelem... lütfen daha fazla aşağılamayınız (fakir ama gururlu genç modu)

he yapçaksak böyle bi şeyi postcards from italy daha uygun. en azından ukuleleyle düzgün çalınabilen bi şarkı.



hem diş hekimliği okuyup hem ukulele çalmak yetenek değil aslında. asıl yetenek hem dolgu yapıp hem ukulele çalabilmek. onun için çalışmaktayım :D
hastaya çifte işkence yaşatırım orda bi güzel

Feli Jo dedi ki...

Ahaha! Hiç aşağılar mıyım? Hele de Beirut dinleyen birini? Cık cık cık!

Postcards from Italy'nin notalarını bulabilirsem süper olur!

Dolgu yaparken ukulele çalarken aynı anda ağzına doğru uzayan mızıkayı da çalarsan çok hoş olabilitesi var. Dene bence de! :D

googhan dedi ki...

beirut candır :D,

sadece dolgu yapmayı öğrensem bile yeter bana aslında. sınavda batırdım dişimi.
gerçek hasta ağzında yapsam minicik bi dolgu kanal tedavisine kadar gitmişti

Feli Jo dedi ki...

Batırmak derken? Kendi dişinizde mi uyguluyorsunuz? :O

googhan dedi ki...

yok kendi dişim değil :D
maketler var, onların ağzının içinde. hastaya seneye bakıcaz, dönem 3'te hasta yok.

(iyi ki de yok, milletin yaptığı işleri gördükçe hastalarına üzülüyorum. mümkünse bi 15 sene daha pratik eğitimi almalılar)

Feli Jo dedi ki...

Oha korkunç! Gerçek kişilerde yapılması çok korkunç öğrenciyken. O kişi ben olmak istemezdim :D

googhan dedi ki...

ben de olmak istemezdim. sınıfta 3 kişi hariç kimseye emanet etmezdim kendimi.

Feli Jo dedi ki...

Sınıf kaç kişi? :D

googhan dedi ki...

130. bayağı bi kişiye güvenmiyorum yani :D

Feli Jo dedi ki...

127 kişiye güvenmemek :D

googhan dedi ki...

onun hafif halini söyledim işte :D