23 Ocak 2012 Pazartesi

BAĞIMSIZLIĞIM İLAN EDİYORUM!!!

meraba, ben gökanın kullandığı bilgisayarın klavyesiyim. üstüme getirdiği kablosuz klavye şıllığını başımdan def ettiğime göre planımın kalan kısımlarını gerçekleştirebilirm artık.

bu hıyar var ya, öyle böyle bi hıyar değil. backspace dediğimiz yazdığını silme tuşumu space tuşumun 4 katı kadar kullanıyo nerdeyse. yazıyo siliyo, yazıyo siliyo, yazıyo siliyo ama yok en sonunca çarpıya basıp çıkıyo. basmıyo çünkü beyni, cümlelerini bitiremiyo.
yazıp silmese bile sürekli yanlış yunluş harflere basıyo, al bi beceriksizlik daha.

üzerime kuma getirince rahat edeceğini sandı ama kablosuz daha beter çektirdi ona. sürekli yanlış harflere basıyo onda, müstahak efendim müstahak. ne zararımı gördün lan 2 yıldır!? bütün tuşlarıma gavura vurur gibi vurdun, gıkım çıkmadı sana karşı.
okulun bilgisayar odasındaki klavyeyi kullanırken arkadaşların "klavyeden alev çıkçak lan ehi ehi" derken benim çektiklerimi düşünen yoktu tabi hiç. bilmiyolar ki ben bütün gün çekiyorum senin derdini.

insan olan arada bir temizlik yapar di mi hayvan, içim ekmek, bisküvi kırıntısından geçilmiyo. tuşlarımın arasına giriyo bazen bunlar, utanmasan o kırıntıları kırmak için oturcaksın tuşların üstüne. çat çat çat vuruyosun, ebem zkiliyo burda afedersin. insan gibi davran biraz, insan!


altımda işlemci, ekran kartı milyon donanım var, ısılar 80, 90 santigrat derecelere kadar çıkıyo kimi zaman ama bi gün yandım anam diye rahatsız ettim mi seni? CEVAP VER LAN BANA İBİŞ!
etmedim di mi?
etmedim.
lan o zaman sen niye üstüme gül kokluyosun!

he göremiyoruz diğer arkadaşı buralarda. fare gelmiş ama kalvye sığmadı mı canım bavuluna? he?
otobüs bagajlarında haşat olur diye kutusuz koymak istemedin di mi, kutu da bavula sığmadı, 3 dakika bön bön baktın o kutuya he mi bebişim. böyle dökerim bütün gizlini ortaya!
beni ekrana yapıştırıp sırt çantanda taşırken iyiydi di mi. minibüslerde patır kütür kafamı vurdun lan sağa sola bi gün düşünmedin ah incincek mi bu yavrucuğum diye. diyorum olum, ibişsin işte ibiş!


ayrıca sana son bi sözüm var, iyi dinle.
qiDeN qidMiShtiirRRr, qiDdiğİ qÜn bİthMisHdiR, Bhen qİdENi DeqİllLL qİDen BheNi qAyBhetMishdirrRRrrRRrrr (qarizma06)

42 yorum:

seymsomething dedi ki...

ay canım yaaa. sen neler çekiyormuşsun da hiçbirimizin haberi yokmuş. yazık umarım sahibin olan o kişilik anlar seni de adam yerine falan koyar arada. en azından tuşlarının arasını temizler. sen merak da etme o kablosuz şıllık da senin bu beddualarına karşı gelemez bozulur yada angarada kocaya kaçar falan bir şeyler olur ona.


-gökan klavyenin içinden bi canar çıkmış bak demedi deme gece gelir kafana çöker bi gün kaşın gözün dağılır O_o

googhan dedi ki...

daha neler anlatçam da anlatamıyorum işte, arada böyle yazabiliyorum kendi kendime o kadar.



canar ne be, canavarı biliyorum ama canar konusunda cahilim karşim (dalgamı da geçerim)
ilgilenicem ben o canarla...

seymsomething dedi ki...

şimdi şurda yazmayı unuttuğum 2 harf için beni mi kırıcaksın aaa nıcknıcknıck çok ayıp :D düşün işte en son yazdığı şeyden ne kadar korktum da böyle bi tepki verdim :D

googhan dedi ki...

en azından yanlış anlamadım orda yazılanı, iyi açıdan bakalım :D

simgee dedi ki...

bende bilgisayarın klavyesini değiştirip kablosuz klavye aldım.şimdi benim eski klavyede ele geçirir mi blogumu?
çok korktum şu anda. :)

seymsomething dedi ki...

anlatmaya çalışıp anlatamadığım şeyleri anlama konusunda kendini geliştirdiğin için teşekkürler :D bunu yapmasaydın işim baya bi zor olurdu O_O

b3ngü dedi ki...

Günümüz klavyelerinin sorunu ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi sanırım. Bi dakka yaa günümüz klavyesi nedir, bana nooluyor:D Hep senin yüzünden qarizma06 :D :D Allahım nedir o yaa gül gül bir hal oldum, bir şeyler yazmışsın sanki oraya ama neyse neyse haklısın be qarizma:D
Ama şakası bir yana da süper yazı olmuş yeminle yaa çok beğendim bebişimmm :))
Ha bir de dip not: Döndüm ben arhadaşum :D

AniEtki-TersTepki dedi ki...

düşmanların artıyor googhan. tikat ol.

meraklikedi dedi ki...

Vaay, gizli kahraman ortaya çıktı sonunda... Klavyecim, madem gücü eline aldın, sakın googhan denen (senin deyiminle) ibişe bırakma bu yazıları. aylardır o lanet olası dişçi koltuğuna oturttu sanki bizi. İçim kıyıldı durdu her yazıyı okuyuşta... baktın yine ders mers kafayı bozmuş, diş oymaya başlıyor, kaldırıp kendini vur kafasına! TIP oyna! Yüz verme! yap bir şeyler işte! Hadi gözüm. Sana güveniyorum!

googhan dedi ki...

simgee
yok, benim klavyenin ayıbı o. ilgilenicem ben kendisiyle...


seymsomething
artık yavaş yavaş kelimelerini sıralayıp düzgün cümle kurabiliyorum :D
anlamak için yapmama gerekiyodu bunu :D


b3ngü
efendim gününüz kalvyeleri bildiğiniz üzre...
teknoloji exposunda gibi hissettim kendimi :D

tişikkürler efenim.
de beni görmüş olma ihtimalin korkuttu beni. zira bebişim kelimesini sürekli kullanırım ve bi gün bunun yüzünden çok pis bi dayak yicem :D

dip nota cevap: melabaaaaa



AntiEtki-TersTepki
düşmanlarımız nerdeee???
parmaklarımızın ucundaaaaaa
(burada hugoya gönderme var)



meraklikedi
NÖEY!!! O.o

efenim klavye gidici, ben kalıcıyım. lütfen tarafımızı iyi seçelim, geleceğe dönük planlarımızı iyi yapalım :D

güvenmeyiniz kendisine, zira kontrolü ele geçirdim :D


ayrıca ayrıca ayrıca
"aylardır o lanet olası dişçi koltuğuna oturttu sanki bizi. İçim kıyıldı durdu her yazıyı okuyuşta"
yazdım bunu bi kenara (kafayı tehditkar ifadeyle aşağı yukarı salla)

seymsomething dedi ki...

teşekkürler efenim olayı çözmüş olmanız beni çok mesuutt etti (yada onun gibi bir şey) :D

googhan dedi ki...

yorumun spam olarak algılandı. bu camiaya büyük yanlış yapıldı şu an!!!

mes'uğd olarak söylersen daha bi güzel duruyo :D

seymsomething dedi ki...

blog bana daha büyük bir hakarette bulunamazdı :O


doğru yazmadığımı biliyordum (hatta madem doğru değil uzat hepsini moduna girdim) ama böylesine bir şey de beklemiyordum hani O_o o ne ya öyle O_O

googhan dedi ki...

yok normalde mesut yazılıyo zaten ama okurken mes'uğd oalrak okursan daha bi hoş :D

azize şarkısı vardı hani ,ordaki "çok mes'uğdum ben seninleeeğğ" kısmındaki gibi düşün

seymsomething dedi ki...

korktum bir an O_O

konuşma sırasında kelimelerle oynamak çok eğlenceli de yazarken o kadar etkili olmuyo ya. mesela ben ilk onu yazdığımda amacım ona benzer bir şeydi ama ortada bir ere h koymayı unutmuşum (her zamanki gibi fff)

googhan dedi ki...

meshuğd olabilitesi var mesela onun. evet bence öyle :D

b3ngü dedi ki...

Umarım yemezsin kuzum (bebişimden daha iyi gibi geldi sanki:D) ama bence de dikkat et yani:D Hani 1.90 boyundaki bir "Haydar"a bebişim falan demek, hani bilmiyorum yaani ama pek de sağlıklı sonuçlar doğurmaz kanımca :D

Dip not cevaba cevap; Melabaaa:) Daha gitmicem beeen :D

juliet dedi ki...

süüüüüpeeerdi !!!
bayıldım ben bu yazına :D

googhan dedi ki...

b3ngü
bebişim forever :D

ya yok devasa haydarlara bebişim dicek kadar güzüm kara değil henüz. dişime göre bebiş seçiyorum :D

cip not cevabıma cevaba cevap: gitme kaaağğğlll



juliet
tişikkürler efenim.
klavye de teşekkür ediyo bak :D

b3ngü dedi ki...

Bence de yaa deme de zaten :) aa diş demişken, nasıl gitti okul bu dönem :) ?

Kalcam ki kalcam ki ohh canıma değsin :))

googhan dedi ki...

dönem beklemediğim kadar iyi gitti.
blogta yazmıyorum ama. anket yaptım, %20'den fazla oy alan konuda yazı yazmıcaktım ders-okul konusu tam %20 oldu, konulardan çıkarttım kendisini bi süreliğine :D


kal kal güzel buralar :D

b3ngü dedi ki...

Hadi yaa o zaman çok sevindim bak senin adına :) :)
Çıkartmak için doğru zaman bence de, zaten tatil sonuçta :))

googhan dedi ki...

oldu bayağı bi çıkartalı. yokluğunda ne yazcaamı şaşırdım ama :D

daha finalleri olmadık, seviyemiyorum hala ben. pek sevgili okulumuz önce tatil, sonra final mantığını (mantık?) uygulamakta.

b3ngü dedi ki...

Seninle aynı üniversitede ve bölümde arkadaşlarım var da, ben de ilk duyduğumda mantığını? çok merak etmiştim hakkaten. Sonra da bir üniversitenin öğrenciyi düşünerek bir şey yapabileceğini düşünerek ne büyük bir hata yaptığımı fark edip susmuştum (:

googhan dedi ki...

hüöyt, kim onlar!?

yok artık mantıksızlığa alıştık biz. he öyle mi, tamam hocam tatilde çalışırız modunda geziyoruz.
(gezmek: çalışma odası - mutfak - tuvalet üçgeninde)

b3ngü dedi ki...

Var işte birileri :D
Yazık yaa tatile bak! :/

googhan dedi ki...

böyle bi gizli saklı işler... korkmadım değil hafiften :D

b3ngü dedi ki...

Ahahah kork tabii oğlum kork benden :D:D

googhan dedi ki...

kaçıncı dönemde olduğunu söyle bari :D

b3ngü dedi ki...

Benle aynı yaa :)) 2.sınıfın 1.dönemi bitti işte :D

googhan dedi ki...

o dönemden blogumu bilen biri var. ama oda arkadaşımdı zaten kendisi :D

başka kim olabilir diye düşünüyorum ama aklıma gelen kimse yok.

b3ngü dedi ki...

E zaten benim arkadaşım seni bilmiyor ki hatta onu da geçtim benim blogum olduğunu bile bilmiyor :D Zaten 5 vakit görüştüğüm biri de değil :D

googhan dedi ki...

heeaa blogtan haberi yok yani tamam. dedim hocalar hakkında belki bişiy yazmışımdır kötü ispiyonlar falan aman aman :D

gerçi hepsini pek çok severim, kötü şey yazmam :D (yalaka öğrenci modu)

b3ngü dedi ki...

Yok yok haberi, merak etme :D

Aaa tabi canım hiç kötü yazar mısın. Hem biz anlık yazsak da onların aslında bizim için ne kadar değerli olduğunu ve ne öğrendiysek hepsini onlara borçlu olduğumuzu biliyor olmalılar :D (Yalaka öğrencinin arkadaşı modu)

googhan dedi ki...

işte ben de onu demek istemiştim :D

genelde yalakalığım pek sevilmezdi, kendim gibi birini görünce mutlulandım :D

b3ngü dedi ki...

Ahahah yok yok ben de sevmedim hacı, -miş gibi yaptım :D :P :D

googhan dedi ki...

ve gökanın gözlerinden iki damla yaş süzülür...

b3ngü dedi ki...

Ama ama kıyamam ben ona yazık yaa:( Şaka yaptım şakaaa :)

googhan dedi ki...

bak burnum da akmaya başladı.
böyle bi sümkürdüm, balon şeklinde yemyeşil şişti burun deliklerinden dışarı doğru. dilimle pıt yapıp patlattım

googhan dedi ki...

bak burnum da akmaya başladı.
böyle bi sümkürdüm, balon şeklinde yemyeşil şişti burun deliklerinden dışarı doğru. dilimle pıt yapıp patlattım

b3ngü dedi ki...

Oley bee ne eğlenceli! :D

googhan dedi ki...

tamam üzülmüşün inandım :D

üzülmeyim diye eğlenceli bile dedin :D