30 Ocak 2012 Pazartesi

ay lav hacettepe!

hepinize kucak dolusu sevgiler efenim.

direkt konuya giriyorum,  re-l kütüpaanedeki beleş çay kahve doğruymuş luuuaaann!!!
bugun gittim, birinci ağızdan içtim. evet, kendi ağzımdı. saat 8'de başlıyo sanırım çay kahve, gece 12'de de çorba var.

şimdi bunu açıklamasıyla yazayım. efenim bizim okulun rektör değişti. eskisinin milyon yolsuzluğu, ortaklığı falan çıktı ortaya, ceketini alıp çıktı adam. yerine gelen emmi de önce merkez kütüphanesi 7/24 açık hale getirdi, ardından bedava çay, kahve, çorba falan verilsin diye talimat verdi. so let it be written, so let it be done durumu var yani. adam karizmatik bi kere.
eskiden kütüpaane hafta için 24 saat, hafta sonu da 10.00-17.00 arası açıktı, insanın gidesi gelmiyodu. iyi oldu iyi.
fotokopi de beleşti sanırım ama inip bakmadım. yeni rektöre bi kutu çikileta götürüp teşekkür etçem. (şaka)




ankarada yerler çok pis buz.
televizyonda istanbuldaki karı gördüm, ankaradaki beş basar ona. ama nasıl bi kayırmaysa sırf içinden boğaz geçiyo diye istanbul da istanbul. lan yurdun önünde 5 cm'lik BUZ var lan BUZ. kar değil bak, BUZ.
biraz da bizi haber yapın efenim, lütfen olmuyo böyle.
melih gökçeğin ankaranın tanıtımına katkısınını olması için biraz daha öne çıkarmasını bekliyoruz. olmadı ankaranın etrafını şu afişlerle kaplayalım dikkat çikici olsun.


zamanında ankaray istasyonlarında ortalama 47 tane bulunuyodu bu itici gözlerden. sırf onlar sökülsün diye reklam vercektim bankadan kredi çekip.




millet finallere çalışmaya başlamış. sorsan kimse çalışmamıştır ha. nedir efenim bu çalıştığını gizleme aşkı?
tamam ben de gizliyorum ama beklenti yükselmesin diye. şimdi çıkıp desem ki "ben 2 hafta çalıştım bu sınava", sonra 70 alsam arkamdan demezler ki ha aptalım benim, 2 hafta çalıştın da bunu mu alabildin anca diye. derler. ondan saklıyorum ben.
aynı sebepten saklayanlara saygım sonsuz. çay kahve ne ikram edelim efenim?



ankarada karting pisti buldum bi tane, mühye köyüne giderken. şimdiye kadar orda deneyimi olan biri varsa "git olum git, süper" ya da "aman evladım, adımını atma oraya" derlerse sevinirim.
gebzede gittim kartinge. alışveriş merkezinde var. 1 senedir gitmiyodum, geçen gün gittim işte piiiğğ ağzına sçayım dedim bugüne kadar neden gitmemişim ben. çok eğlenceli lan!
maksimum hızda direksiyonu tam .evirsem bile takla atmıyorum. evet malım, denedim bunu.
ağzım burnum kurudu heyecandan. aşırı da eğlendim. arkadaşım "suratında eblek bi gülüş vardı zaten" dedi. mutluluğumu saklama gereği duymamışım sanırım.



ders-okul hakkında bi süre yazmıcam demiştim. final çalışma döneminde başlarım belki tekrar. çünkü kütüpaanede oluyorum günün büyük bölümünde, orda yazma aşkı daha çok geliyo. ucundan ufak tefek yazarım gibime geldi.

75 yorum:

Lavinya dedi ki...

öhöm..möhöm...hacettepede okumakta ayrı bir hoştur yeeani :P uuuu her şey bedavaaaa :D eğer kampüse sızabilirsem bir de üniversiteli imajı yaparsam beleş olan her şeyden yararlanabilirim, hığ-hı bunu yapabilirim evet :D
o göz çok korkunç ya :S vermek istediği mesaj ne ki onun? Ankara'ya gelmediğimden hiç öyle bir reklam görmedim hayatımda :O
karting'e arkadaşım beni götürmek için 5454156 kere konuştu ama nedense korkuyorum gitmeye, aşırı sakarım diye orada ki bir yere çarpıp ters dönmekten korkuyor olabilirim o.O

googhan dedi ki...

her şey bedava mı?
eğitimde deli gibi para harcıyoruz efenim, 50 kuruşluk çayın da hesabını yapmasınlar artık bi zahmet :D

o göz, reklam panolarında duruyuo. reklam verin olum bize deme aracı kendileri.

çarpsan ters dönmezsin de temiz bi savruluyosun.
ben gidip yandaki lastiklere dokunmuştum (ehe, masumum ben) adam "vurma la lastiklere" demişti. keyfimizden vuruyoruz sanki, o kadar çabuk döneceğini düşünmemiştim. yandan vurduğum için fazla sarsılmamıştım ben ama önümdeki adam bodoslama geçirdi, çarpma testindeki mankenler gibiydi aynı :D

:: RockunzeL :: dedi ki...

Rektör ve beleş çay çorba olayını ben bile görmüştüm haberlerde 1 hafta önce falan :D

Zamanında demişsin de Kızılay'da durağında hala görüyorum ben o afişimsi şeyleri. Yok olmamışlar henüz :D

Lavinya dedi ki...

sağol ya çarpma testindeki mankenler diyince bir ileri bir geri headbang yapan bir tip oluşuyor gözümde,ı-ıh ben vazgeçtim sağol yapmadan uyardığın için :D

seymsomething dedi ki...

ablama "aaa abla hacettepenin rektörü değilmiş biliyo musuunnn?" dedim "evet çok pislik bi adamdı" dedi. "peki yeni gelen ne yapmış biliyo muusuunnn??" dedim bu seferde "kütüphane..." dedi susturdum. bütün hevesime kötü şeyler yaptı pis karı ya -.-
(bunu ona söyleme sebebim de ev arkadaşı orda yüksek lisans yapıyo :D)


haaahh!! kıskanınız beyfendi bakın bizim denizimiz var ondan hep haberlerdeyiz hah. hem ankara hava konusunda yalancı değil olan ve hissedilen aynı sizde. bizde ise olan -3 ama hissedilen -15! bu mantıklı mı? değil tabi ondan haber olmaya değeriz zannımca :D


ya hangi tam puan alan öğrenci "ben bütün tatil finallere çalıştım abiii" der fff. şahsen ben de demezdim tatilimin en azından yarısında mutlu mutlu yaşadığımı söylerdim :D nede olsa işin içinde dediğin gibi aptal olmak var :D

ders hakkında yaz yaaa çok eğleniyordum ben onlarla :/

googhan dedi ki...

::RockunzeL::
kurtuluşta yok artık kendilerinden. hayır, ben yırtmadım :D
(gerçekten yırtmadım)


Lavinya
bi şey olmaz yaa, maksimum hızları 50 km/sa zaten. bi de çarptığın yer lastik, duvara girmiyosun.
(max 50 diyorum ama çarpışma testleri 64 km/sa ile yapılıyo, arabalar yine de haşat)



seymsomething
eskisi evet, pek hoş işlere imza atmamış. ya ya ya şa şa şa yeni rektör çok yaşa!! diye baarcam okulun içinde.

deniziniz var da ne işe yarıyo, anca şehri ortadan bölüp ulaşımı mahvediyo. yalan mı?
biz ankaranın böyle küçük şakalarını sevdik hem :D

aptal olmak iyidir :D bu konu hakkındaki fikirlerimi biliyosun zaten.

yazcam gibi duruyo, sınav moduna girince o konuda yazasım geliyo zaten kendiliğinden.

seymsomething dedi ki...

bağır ya hem ses olur yurtta falan :D ne öyle sessiz sessiz aaa :D

en azından nemleniyoruz orda insanlar kuruyo :D -şahsen ben kuruyordum yani :D
-küçükşakalarasesligüldüm-

biliim biliim hehe

yeiiyy!!! o %20 sınırına ulaşmasını sağlayan kişilere benden kocaman bir nanik hah

simgee dedi ki...

kendimi bildim bileli "Buraya bakarlar" afişleri var reklam panolarında.kimse reklam vermiyor işte.daha niye zorluyorsun.
:)

bizde böyle rektör istiyoruz. :)

Cessie dedi ki...

gökan alemsin ya :D :D
beleş çayı görünce adamı karizma da yaptın,hadi hayırlısı :D

googhan dedi ki...

seymsomething
yurtta dılgıl dıngıl ukulele çaldım bugün, vurdum sazın teline, kimse bişiy demedi :D

yazın çok güzel nemleniyosunuz. oh burda 35 derece havada rahat rahat geziyoruz biz naber :D

bi adım öne çıksın onlar!...



simgee
ankaraya geldim geleli varlar ama varlar sadece. yerlerine gelen bi şey yok :D

nazar etmeyin ne olur, çalışın sizin de olur :D

googhan dedi ki...

Cessie
aneeeaam kaynamış yorumun :D
yorumunu okudum da, sanırım pislik bi yalakayım. püh kalıbıma...

Cessie dedi ki...

ben ortalıkta yokken ne çok yazmışın "beynemaz" ne ara okiycem ben onları?!

googhan dedi ki...

efenim gitmeyeydiniz siz de :D

Cessie dedi ki...

dersane,ygs,lys,sınav ve fak dı sistem diyor mikrofonu devlet bü- öhm.

googhan dedi ki...

anlıyorum halinden :D
3 sene önce ben de aynı durumd... ııı pek aynı olmasa da benzer durumdaydım. oyun oynayarak sınava hazırlandım :D

Cessie dedi ki...

sıs sıs.
ben de roman okuyarak hazırlanıyorum hayırlısıyla :D

googhan dedi ki...

pek de bi farkı yok aslında :D
en azından faydalı bi iş yapıyosun, öyle düşün

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

vi don't love hacettepe, vi hate hacettepe (romatoloji, sle, as end skeloderma)

Mühye köyünde kardeşimgillerin araba yarışları olurdu ama cartinge hiç rastlamadım, yarış zamanlarından bildiğim bir köydür ve ben kendi adıma bizzat ve bireyselcene öneririm.
Googhan senin bu yazını arkadaşların da okuyorsa ve iki hafta boyunca o derse çalıştığını öğrenirlerse ve sen 70 alırsan ne olacak?

Bu arada senden başkasına sormak istemediğim için bir soru: ağır derecede nikel allerjisi olan bir uyuzun degudent kullanılan diş protezi patlamamış bir mısır tanesi tarafından kırılırsa ve bu uyuz dişini yeniden yaptırmaya kalkarsa üzerindeki porselen dişler sökülüp degudent denen o malzeme yeniden kullanılabilir mi?

Not: o uyuz kişi ben oluyorum..

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

O gözü ben çözdümdü zamanında George Orwel'ın gözü o; big brother sizi gözetliyor yavrularım :D

seymsomething dedi ki...

bi kaç kayıt daha yapaydın hehe

bağaanee beeee. ben mutluyum güzel istanbulumun aşırıya kaçmayan nemiyle :D

çıksınlar! -.-

googhan dedi ki...

hastane bölümünü ben de sevmem. diş hastanesi hariç, orda sıra bulmak kolay oluyo :D

araba kullanmayı orda öğrendim ben. yarış zamanına denk gelsem 4 kere düzgün vites değiştirebilmenin verdiği gazla katılırdım yarışa :D
(arkamdan otobüs selektör yapıyodu bas diye)

yok çalışmadım ben, örnekti o sadece. ehe, öyle evet [masum gülücük]

hö!? ifadesi belirdi suratımda.
efenim bilmediğim bi konu, çok üzgünüm ama yardımcı olamıyciim. huysuzkuzu vardı buralarda, diş hekimi. ne zamandır yok, cevaplasa cevaplasa o cevaplar.
hem daha öğrenciyim ben, ipimle kuyuya inilmez :D

aman efenim, ne uyuzluğu, lütfen demeyiniz böyle.




piiiğğğ, bilinçaltımızda ne biçim etki bırakmışlar. ben de diyorum neden sokaklara işemeye karar verdiğimde bu yaptığımın yanlış olduğunu düşününüyorum acaba, bundanmış.
kendi gitti, gözü kaldı yadigar...

googhan dedi ki...

seymsomething
çalamıyorum ki :D çalsam yapardım.

yazın görücem sizi efenim, yazın görücem. otobüslerde helak oluşunuzu zevkle izliyciim :D

hanfendiyi duydunuz, ÇIKIN LAN Bİ ADIM ÖNE!!!



Gülen Tezer Üstün
bu sefer doğru yazdım sanırım :D

ya aklıma geldi de bence kullanılabilir. ben olsam kullanırdım yani, niye kullanmayayım ki :D
(bu yorumdaki eminlik %0.53'tür. o derece düşük)

seymsomething dedi ki...

çalamıyorumun asıl karşılığını ben verdiğim için sen fazla konuşma bence :D oldukça başarılıydı geçen kayıtlar şahsen ben çok sevdim :D

yaz o olur o mevsimde öyle şeyler :P

kesin korktular -.-

googhan dedi ki...

başka şarkı çalamıyorum. diğerleri tabi olmuştu teheeeey (köy ağası modunda)


uyuyolar :D

seymsomething dedi ki...

çat diye shimabukuro abimiz gibi çalamazsın ya zaten bi dur çalış diğer parçalar da olur illa :D

evet, o da olabilir. ama olsun korktular diyelim -karizmameselesi-

googhan dedi ki...

güya tırnağımı uzatıyodum çalmak için, bugün yine yedim :D
üzüldüm ama, yemeseydim keşke.

kendimizikandiriyoruz.com
(ben de o arkadaşların arasına gideyim, uyku önemli)

seymsomething dedi ki...

final dönemindeki stres için uzatmamış mıydın o tırnakları ya O_o yanlış mı hatırlıyorum :D

biraz öyle olabilir ama olsun. -daha önce katılmanız gerekirdi beyfendi. saygılar-

googhan dedi ki...

aaa bilmem onun için mi uzatmıştım :D
hatırlamıyorum gerçekten.


geç kalmışım ki bu sabah da kahvaltıya yetişemedim. 3 keredir gidemiyorum şu kahvaltıya, sinir oldum :D

özlemköse dedi ki...

Cok kiskandim simdi, bizim zamanimizda yoktu boyle bedava caylar, corbalar, fotokopiler..Zeki abiye deli gibi para baydik da oyle cikti enkazimiz Beytepe'den :) Neyseki kutuphanenin 24 saat acik oldugu gunleri gorebilmistim, o da bir avuntu nihayetinde :) Simdi, o kutuphanede satan cayi corbayi burada bulabilmek icin neler verirdik biz, ne kadar para isteseler raziydik ama yok malesef :(

googhan dedi ki...

kütüphanede şimdiye kadar 2 kere fotokopi çektirdim sadece, onlar da zorunluluktan. biz pek kullanmıyoruz burdakini :D

24 saat açıklık önemli değil bizim için, biz hafta sonu da 24 saat açık olmasını istiyoduk. doyumsuzuz bu konuda :D

aman efenim öyle çok matah bi şey değil, bildiğiniz çay. en kötü ihtimalle bi ısıtıcıda su kaynatıp poşet çayla benzer tat yakalayabilirsiniz. çorbası içinse bi şey diyemicem, içmedim hiç.

x coach dedi ki...

Kendi final dönemlerim aklıma geldi.
Sınavlar başlamadan yaklaşık 1 ay önce sabahlamaya başlardım. Sınav sabahları da erkenden gelip kahvemi alır bilgisayarımı açar Mercedes-Benz fotoğraflarına bakar sınıftakileri sinir ederdim.

kaç gün çalıştın ki ... diye soranlara 1 ay filan derdim :D

90'ı alır çıkardım.
ahahahah.
mahfol!
:D

googhan dedi ki...

tam sinir edici bi davranış. biz orda götümüz tutuşmuş deli gibi çalışıyoken birinin fotoğraflara bakıp keyif yaptığını düşünemiyorum :D
stresimizi atmak için temiz bi kafa göz dalar, ondana sonra çalışmaya devam ederiz muhtemelen :D


MAHFOLUYORUM ZATEN!!!
beynim iyice helva kıvamına geldi :D

Cadenta dedi ki...

Yıllar yıllar önce bende o kütüphanede çok zaman geçirdim. Yanlış anlamayın, üniversiteye gittiğimden değil, ilk öğretimi kampusün içinde okudum bilenler bilir, Beytepe İlk... Okul bitiminde bizim eve servis olmadığı için az gitmedim o kütüphaneye. AZ da kovulmadım hani. Hiç unutmam, bir gün güvenlikteki kadın buz gibi havada(şimdikinden bile soğuktu) beş parasızken dışarda bırakmıştı beni. Onun sayesinde başladım tüm kötü alışkanlıklara ve cinayet içerikli planlara:D

Cadenta dedi ki...

Yıllar yıllar önce bende o kütüphanede çok zaman geçirdim. Yanlış anlamayın, üniversiteye gittiğimden değil, ilk öğretimi kampusün içinde okudum bilenler bilir, Beytepe İlk... Okul bitiminde bizim eve servis olmadığı için az gitmedim o kütüphaneye. AZ da kovulmadım hani. Hiç unutmam, bir gün güvenlikteki kadın buz gibi havada(şimdikinden bile soğuktu) beş parasızken dışarda bırakmıştı beni. Onun sayesinde başladım tüm kötü alışkanlıklara ve cinayet içerikli planlara:D

googhan dedi ki...

merkez kampüsteym ben, sıhhiyedeki. burdaki kütüphanede binanın içine rahat rahat girebilir, kütüphane kısmına geçilemez ama.
beytepede olman şanssızlıkmış senin :D
tabi önüne hiç hoş sıfatlar getirmeyeceğim kadın güvenlikçi de şanssızlıkta bi etken.

karşında ilköğretim öğrencisi var, buz gibi havada sokağa atmak nasıl bi mantık? milyon sandalye vardır içerde, al birini oturt.
üstlerinden çekiniyosan da söyle onlara, insan halinden anlayıp bi şey demezler heralde.
sinir oldum bak kadına :D


(cinayet içerikli planlar kısmında hafif tırsıntı yaşamadım değil)

Cadenta dedi ki...

Korkma korkma:D ama elimde değildi, zaten pantolon giymek falan yasak, orada etekle, dona dona dışarda kaldım. Param yok dolmuşa binsem, babamın tanıdıkları var, ama hayatta istemem fazla gururluyum. Oturacak bank bile yok dışarda.. Heykellerden birinin önündeki betona oturmuştum, orada tam rüzgarı yiyodu. Bir müddet sonra rezilliğe aldırmadan tozluklarımı dizlerime kadar çektim... İşte o an başladım planlara.. Ya ağlıyacaktım sümsük sümsük ya da hayal dünyamda müthiş bir gezintiye çıkacaktım :D

googhan dedi ki...

hayal dünyandaki gezinti çok daha mantıklıymış tamam :D

hadi para almıyosun, bari kuytu bi yere geçseydin de rüzgardan korunsaydın.
"soora viririm muarremağbi" diyip para alırdım ben heralde :D

Cadenta dedi ki...

ne biliyim, utanıyordum işte.. .Ama belkide alacağım kişi yokmuştudur o gün. Yoksa beklemezdim heralde:D hayal dünyamdaki gezinti mantıklı olmanın yanında eğlenceliyde de:D Aslında o zaman anlamam gerekirdi bende bir gariplik olduğunu ama...

googhan dedi ki...

yokmuştudur kelimesini türkçemize kazandırdığın için tdk sana bi törenle plaket vermek istediklerini söyledi. kendileriyle irtibata geçersen ayrıntıları konuşabilirsiniz :D

hayal dünyandaki gezintinin eğlencesi cinayet içerikli planlardaysa eğer garipliğin alası sendeymiş :D

hıı, şu tendonunu da kesip iyice hareketsiz bırakır, ondan sonra yavaş yavaş ölmesini seyrederim... ahhaha güzel planmış mutlulandım
düşüncesi bile hafif ürpertici :D

Cadenta dedi ki...

Türkçe üretken bir dil ve bundan elimden geldiğince faydalanıyorum. (Böyle mi kelime gerçekten yok mu? Şaşırtıcı, kulağa çok güzel geliyor halbuki. tdk'yla iletişime geçtiğin için teşekkürler bu arada:D)
Ben kandan hoşlanmam, kan akıtmadan acı vermeyi tercih ederim. Psikolojik işkence varken elimi kirletmeye ne lüzum var şimdi... Günlerce karanlık bir odada kalan birinin karşısına dikilip felsefe kitabından alıntılar yaparak 'ben aslında yokum' konulu bir konuşma yapmak çok daha eğlenceli :D Bir müddet sonra kimin var olduğu v eyok olduğu hakkında çelişkiye düşecek, beyni ona eziyet etmeye başlayacaktır...

Cadenta dedi ki...

bu arada ben de 'mutlulandım' kelimesi için tdk'yla bağlantıya geçmeye çalıştım ama bana bu kelime işe yaramaz dediler:D tabi bu kibar versiyonu. Esasında 'kim uydurmuş bunu be? git işine bir daha ararsan polise şikayet ederim seni' dediler. Belki çok geç saatte rahatsız etmişimdir onları:D

googhan dedi ki...

ohooo, uzun sürer o iş öyle. biraz kan kaybedince kafa toptan uçar hem :D
tabi uzun vadede seni yöntemler daha eğlenceli hale gelebilir.


ben susuyorum, söz gugıl amcada
yokmuştudur için hiçbir sonuç bulunamadı
mutlulandım içinse; Yaklaşık 497 sonuç bulundu (0,18 saniye)

ayrıca nazik halini ilettiğin için teşekkürler. her ne kadar diğerini de görsem ilk gördüğüm daha değerli :D

Cadenta dedi ki...

Kısa vadede işi halledeceksem neden o kadar riske giriyim ya!
'yokmuştudur' için hiç bir sonuç bulunamaması ne kadar özel olduğunun kanıtıdır, ayrıca tamamen bana ait:D Mutlulandım ise 500 kişiye. yani ben daha şanslı durumdayım.
Öyle olduğunu bildiğim için önce nazik şekilde ilettim, sonra da dürüst olma isteğine karşı koyamayıp gerçeklerle yüzleşmeni sağlamayı amaçladım:D

googhan dedi ki...

tadını çıkarta çıkarta :D

bu açıdan yaklaşman değişik gerçekten. ama düşününce evet mantıklı, özelsin :D

Cadenta dedi ki...

evet ben özelim :D Biliyorum:D ne kadar mütevaziyim değil mi...

googhan dedi ki...

çook :D

ordaki 13 kelimenin içinden gidip sonuncusuna odaklanmışsın sadece, tebrikler :D

Cadenta dedi ki...

Ben sana aynı şeyi yazsaydım sen hangisine odaklanırdın çok merak ettim şimdi:D
Ben 13 ü arasından beni en çok yansıtana odaklandım:D

googhan dedi ki...

tamam, hak verdim şimdi :D
ama ben mantıklıya odaklanırdım, aklında bulunsun :D


bu arada mütevazilik devam ediyo...

RE-L124c41+ dedi ki...

eneeğğm olm ben bu yazıyı anca görüyom lan :D
uyan da balığa gidek hesabı oldu biraz öhöm kusura kalma bro.
bi de biz yararlanamadık lan şu çay kahve beleşliğinden ya :D

Cadenta dedi ki...

mantıklı bana gönderilen bir deyim değildi, olayla ilgiliydi:D mütevaziliğe asla ara vermem:d kanımda var ben buyum işte:D

googhan dedi ki...

RE-L
cık cık, bi de sözde blog izliyosun. hiç yakış tıramadım.

çorba kaldırılmış sanırım. önceden varmış o, artık sadece çay kaave var.
dün bi de simit virdiler, yidik.


Cadenta
olsun, olayı sahiplenirdim ben yerinde olsaydım :D

RE-L124c41+ dedi ki...

gördüm gördüm.anladık tamam kes.
''yakış tıramadın''
izliyorum lan ama o anda blogger kumanda paneline giriş yapmamış olabilirim.veya yolda yürürken düşüp ölmüş bile olabilirdim.
olm gene iyisin lan.ben gündüzcü olduğumdan ikram şeysine haaala rast gelmedim.

googhan dedi ki...

bi de zeytinyaa gibi üste çıkmalar...
yakış tıramadım X2

gündüzcü ne la? ilkokul gibi sabahçı öğlenci falan da yapsalarmış uhfaufahfuh (pis gülüş)

RE-L124c41+ dedi ki...

bi yakış tıramadım da benden ekle X3 olsun.
taaaam lan.ders çalışma vardiyamızdan söz ediyorum halla hallaa.uzatmaya gerek yok.
hem ben gündüz çalışıyorum bi kere, sen gece gidip kütüphanede uyuyorsun.olay budur.kestik! :D:D
ayrıca o pis gülüşü insanın yüzüne gözüne yedirirler.
nokta bitti. şimdi sakinim. :D:D:D

googhan dedi ki...

höey, uyuyo muyum!?
la beynim aıyo orda, hala uyuyon diyosun ha. tamam arada (her gün) uyuyo olabilirim ama sabahtan akşama kadar ordayım efenim.

hele bi dene, hele bi dene... (tehditkar kafa sallayışı)

RE-L124c41+ dedi ki...

itiraf etti!beyler bayanlar işte olay budur hell yea!
tamam deneyelim.nasılsa sabahtan akşama kadar oradaymışsın.
mekan beytepe kütüphanesi.
salı geliyom oraya.(güneş gözlüklü havalı kadın bakışı:P)

googhan dedi ki...

uyumadım dedim mi?
ben sağa ödev söyledim mi memmed?


merkez kampüsteyiz biz. burası merkez, seksi herkez. sen mi dediydin la bunu :D
beytepeye de 2 kere gittim sadece, ikisi de ingilizce muafiyet sınavı içn. he bi de lisede gitmiştik, o kadar.

merkeze gelirsen akşam 8'de kahve ısmarlarım sana :D

RE-L124c41+ dedi ki...

olm bende sanoym beytepe falan nooluyo lan diye.ama aynı uygulama beytepede kütübünde de varmış o yüzden pek bi sorun yok yani.
bi de valla ben dimedim diyen velet sen olmayasın
hem onu beytepe merkez seksiyy herkez diye didi idim.
ha merkez seksiy herkezi söyleyen başka biri idi.
yek yeaaa bi de akşam sekize beleş kaaave var diye randevu veriyor.
sıkıysa gündüzün ısmarla.hıh.
adam uyanık,daaalın beylr bayanlar.

googhan dedi ki...

taam lan gel groria jea... ııı otomattan 75 kuruşa kaave alcam :D

ayrıca seksiyliğimizden kimsenin şüphesi yok. öyle böyle seksiy değiliz yani :D

RE-L124c41+ dedi ki...

otomat kaaavesiymiş.yek yeaaa kimi kandırıyon sen.

bi kaaave almayı bile beceremiyon baaari çayları kap da gel gözelim.

googhan dedi ki...

nası beceremiyom, kahve alıp üzerine otomattan para bile alabiliyorum :D

tabi bu makinenin salaklığındandı ama olsun :D

RE-L124c41+ dedi ki...

otomattan paranın üstünü bile alamasayın bari.o zaman çokgüler idim o.O

adama bak yaa.kuruş hesabı yapıyo :D:D taaaam lan.o kaaveyi ben ısmarlıycam sana.içine dert oldu :D:D

googhan dedi ki...

ısmarla :D
nerde beleş oraya yerleş insanıyım ben, her türlü ısmarlamaya kapım sonuna kadar açık :D

yalnız bu sınav döneminde hiç kahve almadım ordan, hep beleşi bekleye bekleye bütün param cebimde kaldı :D

RE-L124c41+ dedi ki...

taaam lna.bul beni garavel.ısmarlıcam kahveni çekirge.hıh.
beleşçi velet nolucak -_- :D

googhan dedi ki...

nerden buliim la ben seni, beytepeye 2 kere geldim şimdiye kadar ikisi de ingilizce muafiyet sınavı içindi :D

bi hacettepeli olarak hacettepenin hiçbi yerini bilmiyorum aman ne hoş :D

RE-L124c41+ dedi ki...

he bir de kahve ısmarlamak için ayaanıza gelcez yani beyfendi.hani nerde o senin ''nerde beleş oraya yerleş''ci felsefen?
hem olm o zaman sen hacettepeliym deme hiç :D
bi kere beytepenin yeşil vadisinde kıçını titreterek yüzen ördeklerini görmediysen heç deme.

googhan dedi ki...

anam beytepeyi görmedim ki kıçını titreten ördeklerini göreyim :D

ama merkez kampüste her yeri bilirim bak. hastane gerçi ama olsun, bilirim

RE-L124c41+ dedi ki...

hacı sen beytepeye yol al bence :D:D::D

hakikaten benim de merkez kampüsü iycene öğrenmem lazım.ü-mut falan gelse hiç bi yeri bilmiyorum haa.

googhan dedi ki...

merkez kampüs kampüs değil ki :D

hem ümut felse onu sana yar edeceğimi mi sanıyosun (sinsi gülüş)



bah üstte iki lafın belini kırıcı var, oraya gelseğe. burdan yorum kontrolünde canım çıkıyo :D

RE-L124c41+ dedi ki...

olm iki lafın belini kırma şeysine gelirdim de bi yarım saat sonra anca gelebilirim ki o zaman da sen orda olmazsın kanımca.ama ordan bi anonimlik yapmak farz oldu artık :D
ayrıca mail uyarısına çevirtsene olayı. :D
neyse.
ü-mut benimdir, tapulu gayrimenkulümdür yaşasın kapitalist sömürgeci anlayış hıh.:P:P :D:D:D (gözlüklü havalı bakış)

googhan dedi ki...

teheeey, o zamana kadar ben 10 kere derse giderim. yine kütüpaanedeyim :D

ya mail hesabına giriş falan uzun iş. üşengeç insanım ben.


ÜMUT YASEMİNİ GÖRMEYE GİDERİZ!!!
tarafını seç ümutçuğum :D
ayrıca bak seni mal olarak görüyo bazı kendini bilmez mahluklar. piiğğğ

RE-L124c41+ dedi ki...

kütüpaaane kütüpaaane...bi de al yanına otomat kaavesini otur aşşa sıfır!
hem hope yasemin kim leAAANNN?!

googhan dedi ki...

yine otomattan almayarak bedavaya getirdim kaavemi. çok mutlulanıyor ben :D

RE-L124c41+ dedi ki...

aman aman.bir kere de mutlulanma demi yani.allaaam yareppim.nasıl bir pintidir bu böyle :D:D:D

yarın öbür gün hastasına kullanacağı malzemeden de çalar bu :P

googhan dedi ki...

hasta rahatsız olmasın diye sigaraya başlamıyorum ben :D


bel kırıcı diyorum...