28 Ocak 2012 Cumartesi

ankaralılaştıramadıklarımızdanmışsınızcasına

evet pek sevgili burayı okuyan insan, tatilimsi sürecimi bitirip ankaraya döndüm tekrardan.
tatilimsi matilimsi ne diyo lan bu diye düşünebilirsiniz, stres yok hepsini anlatıciim.

şimdi efenim benim pek sevgili okulum önce finalleri yapıp arkasından tatil yaptırmak yerine önce tatil ardından final olayına gönül vermiş durumda. yani finallerden önce 2 haftalık bi tatilimiz var, ama final bitiminden sonra dinlenmek için zamanımız yok.
madem 2 haftalık boşluk var, bunun 1 haftasını final çalışma haftası yap, kalan 1 haftayı da tatil yap. o 1 haftaya da razıyız bak. cumartesi pazar 2 günlük tatilimiz var, onunla idare edicez artık.
mantıksızlığın dibi!

evde çalışamadığım için 1 hafta evde dinlenme, 1 hafta ankarada çalışma şeklinde program yapmıştım, şimdi onun ikinci ayağındayım.



deli hayvani kar yağsa da yollar açıktı, dümdüz geldik.
normalde otobüste konuşmam hiç. açarım müziğimi uyuya uyuya giderim. bu sefer yine aynısını yaptım ama dinlenme tesisinde karnım acıktığı için inip tost yedim ve daha sonradan yerime otururken kulaklığı çıkarttım kulağımdan. tam bu durumda yanımdaki adamla göz göze geldim ve o muhteşem soru için gergin bekleyişim başladı.
amca sağolsun nerelisin diye sormadı ama ankaraya mı sorusunu eksik etmedi. tabi ardından "hangi okul" ve "benim fu difimde bi fey var" (3 parmak ağızdayken benim şu dişimde bi şey var deme şekli) cümleleri de geldi. şimdiye kadar dişinde bi şey olmayan kimseyi görmedim. mutlaka herkesin dişinde bi şey var ama kimse bunu sallayıp hekime gitmiyo. yarım saatinizi ayırsanız oh ne güzel olcak aslında.


kulaklıksız kaldığım bi dönem de ankara otogar girişindeydi. arkamdaki çocuk yol kenarındaki karları görünce "aaa kar!" dedi. üeh sana, yol boyunca sağda solda kar vardı hiç mi görmedin.
hadi ağustosun ortasında desen tamam ama zamanlaman yanlıştı.


otobsüsten inince 60 kilo bavulumu ıııhh ıggghhhaaaa can çekişmeleri eşliğinde odaya çıkardım. 4. katta kalıyorum, ölüyo insan onu çıkartırken. zaten kaldırımlar karlıydı, tekerler dönmedi doğru düzgün sürükleyip getirdim. bi de merdivenler işin içine girince iyice yoruldum.
neyse odaya çıakrdım bavulu, kapı kilitli değildi zaten açtım. açmamla beraber irkildim bi.
yatak toplu, etraf düzenliydi. yine yanlış odaya girdim heralde diye kat numarasına baktım, 43. ışığı açıp odaya baktım, eşyalar da benim eşyalarım. pek sevgili görevli odayı temizlemiş. cınım benim!

yurtta kimse kalmamış. merdivenlerde sadece 3 kişi gördüm. çalışma salonlarında, kantinde de kimse yoktu. sadece görevlileri gördüm buralarda. sessiz sakin bi yer olmuş herkes tatildeyken.



gebzede yaptıklarımı da yazcaktım ama bütün her şeyi bi kerede yazmayım, sonraya da kalsın.
tabi bunda hafif bi yorgunluğun etkisi de var. şimdi okudum, yüzeyel yüzeyel yazmışım her şeyi. neyse.

17 yorum:

seymsomething dedi ki...

1 hafta için 60 kilo bavul mu? ben 1 ay için almıştım ondan yuh ne koydun içine o kadar.

yok yookk yalnız yolculuk sırasında o kulaklık kesinlikle kulaktan çıkmamalı. benim 1 kere başıma geldi benzeri bi olay onda da sanırsın teyze beni oğluna alacak anlatıp duruyor çok kötüydü fff.

boş yurt ne güzeldir şimdi ama ya :D


not: itiraf etmeliyim başlığın son kısmını anlamaya çalışmadım bile :D

googhan dedi ki...

60 temsili bi sayı, gerçekliği yok :D

ahah otobüste kız bakan teyze. evde mi kaldı nooldu artık her yolu deniyolar :D


her sene belli dönemlerde boş kalıyo yurt, alıştım artık.



kalbim kırıldı...

seymsomething dedi ki...

bende temsili kullanmıştım efenim ıhım ıhım :D

bilmiyorum ama belli ki teyze bende o ışığı görmüş bahsedip durmuştu aranın son 15dakikasında (hayatımın en uzun 15 dakikasıydı O_O)

iyidir öyle ya kafa dinler insan (tabi senin ders yapman lazım orası ayrı :/ )


-mışsınızcasına kısmını anlamlandıramayınca öyle oldu :/

googhan dedi ki...

mekana davet ediyorum :D
beynim dörde bölündü burda

RE-L124c41+ dedi ki...

kulaklık dedin de çok alakasız ama aklıma bişi geldi,bir keresinde kulaklığımın teki bozulmuştu inat etmiştim ikincisi de bozulmadan yenisi almayacağım diye;şerefsiz kulaklığın diğer teki aylarca bozulmamıştı,bende aylarca hem müzik hem dışarıdaki insanların dırdırını dinlemiştim.:D

sizin olay da amma kötü be,tatil moduna giremez ki insan.

bir de tembelliğimden o başlığın son kırk beş harfini okumadım :D

googhan dedi ki...

durup dururken niye bozulsun diğer teki de :D
benim aynı şekilde teki çalışmayan kulaklıklarım vardı, çalışmayan tarafı kesip yerine bağlamaya çalışmıştım sağlamları, olmamıştı :D


tatil bodu 2 günlük bizim işte :D


başlık 44 harf, 45'i nasıl buldun :D

RE-L124c41+ dedi ki...

teki doğal yollardan öldüyse diğeri de ölür gider bende yenisini alırım diye düşünmüştüm :D
ayrıca o kulaklık parçalama şeysini bende yaptım.hatta hoparlör soketini bile değiştirecek kadar gözümü karartmıştım ama annem hoparlörü son anda elimden kurtardı :D

biz tatile dersten kalma moral bozukluğuyla girdik siz ise final stresiyle.
hacettepe acayip yer o.O

bu arada harfleri sende say diye öyle dedim :D

googhan dedi ki...

annenin yaptığı hareketin kesinlikle arkasındayım :D
bi hoparlör soketi kurtarılmış ellerinden.


dersten kalam yok bizde, lise gibi sınıf geçme, sınıfta kalma var.



teşekkür ederim, göz egzersizi oldu bana da (tamam itiraf ediyorum, word kullandım)

RE-L124c41+ dedi ki...

koca bir hoparlör elimden kurtuldu;özgürlüğe kavuştu :P :D

alttan ders alma zımbırtımız var bizim.tabi sınıf atlamak için ortalamayı tutturmak gerekiyor :/

birde word' haricinde ctrl+c ile ctrl+v'nin emeklerini de unutmamak gerek.

bu arada,beytepe kütüphanesindeki o çorba olayı gerçekmiş,arkadaşlardan biri ağzının suyu aka aka anlattı şoka girdim falan.meğer ben yanlış bilgi vermişim sana -_-'

neyse gevezeliğim tuttu sustum tamam :D

googhan dedi ki...

o hoparlörü evin baş köşesine koyun şimdi :D

crtl c-v candır. candan da öte candır.



bizim final döneemi, yarın kütüpaaneye gidip bakıcam. akşama kadr sabredebilirsem tecrübelerimi akrarırım :D



aman efenim, niye susuyosunuz. yazmak için var blog.

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Laf etme,Ankara'dasın,kıskanılası bi durum.

Krem Karamel dedi ki...

dua et yanına horlayan biri gelmemiş. Allah düşmanımın başına vermesin.

googhan dedi ki...

Üsturupsuz Yazar
yok bee, öyle pek de kıskanılası değil.
1 hafta daha gelmemeyi tercih ederdim


Krem Karamel
horlasa müziğin sesini 2-3 seviye daha yükseltirdim, iyice soyutlanırdım dünyadan.
tabi desibel rekorları kıran horlamalara karşı çaresiz kalırdı bu çözümüm

x coach dedi ki...

ahaaha.
yalnız değilmişimmm!
TIKLAAA>

googhan dedi ki...

teyzenle konuşmanın GDO'lu bölümünden sonraki her satıra ayrı ayrı güldüm :D
uzaklaşması çok normal, insan yiyosunuz çünkü siz. böyle tuttuğumu düdükleyeyim mantığıyla hareket ediyosunuz.

en azından birçok kişi böyle düşüyo. eğitim şart, gerçekten :D

AniEtki-TersTepki dedi ki...

hişş,
o sessiz yurtta biraz gürültü yap. yoksa yorumlarımı helal etmem ona göre.

googhan dedi ki...

gürültü yapsam rahatsız olacak insan yok ki :D
katta sadece ben kalıyorum sanırım