11 Ocak 2012 Çarşamba

118 yorum

zamanında j.b. ile "hadi rekor kıralım" diyip bi yazının yorumlarını 118' e kadar çıkarmıştık. ikimiz değil sadece, toplam yorum 118'di ama büyük çoğunluğunu ikimiz yazmıştık.

son zamanlarda pek bi karamsar yazılar yazıyo kendileri, dedim mutlulanalım biraz. şeftali bahçesi, nar taneleri falan güzel yorumlar vardı. daha sonra blogta karşılıklı konuşmanın zor olduğuna kanaar getirip başka diyarlarda devam etmiştik.

hadi okuyup mutlululan biraz j.b.!




j.b. dedi ki...




bu senin tarzın ama, sen canlı neşeli birisin yazılarına da kendini yansıtman gerekir doğal olarak :D kendini boşuna ne zorluyorsun, aynı ben haa. hiç beğenmem yazılarımı ondan çoğu durur başka yerlerde. millet çok beğenir, över durur falan :D o yüzdeeeeen sen böyle devam et :)







j.b. dedi ki...




ayrıca acayip güldüm ya :D







googhan dedi ki...




Cessie

ben çalışma prensiplerini derste gördüğümden ve tekrar o günlerime dönmek istemediğimden sormuyorum :D
ama diş hekimlerinde iş değişir, orda yaptığı her aşamaya "şimdi bu ne?", "içinde ne var onun?", "peki bıdı bıdı da vardı, onun gibi bişiy mi?" diye milyon tane soru soruyorum.

pel pel bakmayı tam gözümde canlandıramasam da o söze bi anda karşılık vermek zor evet.
gitme yaa, niye gidiyosun anlatıyoduk ne güzel :D


j.b.
efenim utandırıyosunuz, yapmayın böyle [kırmızı yanak ifade]
böyle devam etme konusundaysa; istesem de değiştiremiyorum. mecburen böyle gidicek yani :D

j.b. (2)
o zaman ne mutlu bize :D (biz=ben)






Sadece Umut dedi ki...




Yok paylaş bişeyler arada gel uğra çayımı iç yegen!







googhan dedi ki...





ben pek paylaşım yapmam feysbukta. ama bi çayını içmeye gelicem en kısa zamanda (şimdi)






j.b. dedi ki...





ne utandırması deli :D gayet güzel yazıyorsun işte. its real :D kötü yazan benim :( öhööö :(






googhan dedi ki...





http://dansedenkralicee.blogspot.com/2011/09/hoh.html
efenim bunu yazan insanın güzel yazıyosun demesi onurdur bizim için. sanki ciğerlerim kabartma tozuyla dolmuş da önceden ısıtılmış 180 derecelik (açı olan mı?) fırındaymışçasına kabardı göğsüm.






j.b. dedi ki...





onu mu beğendin? :D






googhan dedi ki...





o yazıyı okurken güldüğümü bile hatırlıyorum dicem ama inanmıcaksın. İNAN!!!
he senin yazdığını bilmiyodum, o ayrı. kimin yazdığına bakmıyom çünkü prensip olarak :D






j.b. dedi ki...





ayrıca benim göğsüm kabardı. hayır, açı olan değil. :P






j.b. dedi ki...





inanırım çünkü o sırada tam kapıyı kapatıp yerime oturuyordum ki içerden güm diye bir ses geldi. evde hortum çıkacak yakında nedir bu yaa.
(ayrıca burası msn gibi oldu :D)

not: senin yazdığını bilmiyordum derken?






googhan dedi ki...





böyle birbirimizi karşılıklı övüp övüştüğümüze göre sırada bu gerçekleri başkalarının dile getirmesi var :D






j.b. dedi ki...





bence biz (ya da ben) çok bekleriz :/ amaaa söyleseler hoş olabilir yaniii, hatta çok çok güzel olur :D






googhan dedi ki...





blog alışık msn görevini üstlenmeye :D


yazıları okurum ama kimin yazdığına bakmam. senin yazdığını bilmiyodum derken asıl bunu söylemeye çalıştım ama söyleyemedim sanırım :D






googhan dedi ki..





www.gogsumuzukabartın.com






j.b. dedi ki...





hahaha :D
benim yorum kısımları boş, okuyorlar ama iki kelime yazmadan gidiyorlar :D (50 tanecik izleyicim var ama...eh napalım)






googhan dedi ki...





iki kelime yazmadan gidiyorlar diye sitem edilenlerin içinde olunca başım öne düştü.

50 izleyiciye bakma, benim 2 sene boyunca izleyicim 8'i geçmedi :D






j.b. dedi ki...





eh anla imayı :P

hmm sen yeni olduğuna göre şanslısın diyorsun :P






j.b. dedi ki...





bu yorumların 100 e kadar yolu var, sanırım artık yorumlarını işgal etmemeliyim :D

blog-msn falan olsa






googhan dedi ki...





benim blogu kullanma amacım farklıydı. aileye rapor verme amaçlı kullanıyodum :D
bugün bunu bunu yaptım, içiniz rahat olsun anlamındaydı. daha sonradan adresi falan değiştirip bağımsızlık kazandım ve 'gerçek bir blogger gibi' kullanmaya başladım blogu.
sonradan yine eski adrese döndüm, googhan benimdir benim kalacak.

[hayat hikayeni anlattıktan sonra uzaklara bak, gözler dol...]






googhan dedi ki...





yanda konuşma penceresi koyanlar ver, BİZDE NİYE YOK DİYOR






j.b. dedi ki...





ha blogu biliyorlardıı haha :D






j.b. dedi ki...





e ne yapalım biz şimdi :D






googhan dedi ki...





hala biliyolar, gizlilik sevmiyorum pek :D

biçok blogger kimliğini saklarken ben yapmadım mesela :D
(arada tırstım, saklasa mıydım dedim ama bi sorun olmadı)






googhan dedi ki...





yapmak?
bana çok yabancı bi kelime kendileri. bişiy yapmaktansa uyumayı ya da bi şey yapmamayı tercih ederim :D






j.b. dedi ki...





tırsacak bir şey yok da, ne bileyim böyle gizemli gizemli bir değişik oluyor. zaten arkadaşlar falan biliyorlar blogu. bir şey fark etmiyor :D






googhan dedi ki...





tırsmamın sebebi okulla alakalı bi sorundu. biri bi sözlükte hocayla ilgili kötü bişiy yazmış, konuşmada sözlük, blog falan vardı. aha dedim benim blogu bulup kötü bişiy tespit ederlerse yandım ben. ama kötü bi yazım yok kendilerine karşı.
okulumu ve hocalarımı sevdiğimi tekrar dile getirmek isterim burdan. aman bi sorun olmasın.






j.b. dedi ki...





ooo sen de üşengeç tayfasındansın desene :D ben öyle değilim ya. uyumaktansa böyle eğlenceli güzel şeyler yapmayı tercih ederim.






j.b. dedi ki...





hahaha :D manyak :D






j.b. dedi ki...





hadi yorum rekoru kıralım






googhan dedi ki...





üşengeçlikte bayrağı kaptım en önden koşturuyorum :D

tatilde uyumak güzeldir, 1 hafta sonra istesem de uyuyamıcam. şimdiden stokluyorum






googhan dedi ki..





hedef?






googhan dedi ki...





şimdilik 52deyiz. durcaamız yeri bilip öyle koşalım (böyle bi edebilik falan) :D






j.b. dedi ki...





tatilde uyumak güzelmiş ki arkadaşım gündüzleri tamamen uyuyordu, geceleri ayaktaydı. güneş görmedim kaç gündür diyodu düşün yaniii. o çok fena gerçi. sabahları uyumazsa sarhoş gibi geziyordu ortalıklarda.






j.b. dedi ki...





877387672






googhan dedi ki...





güneş görmedim kaç gündür :D

gece oturmak daha iyi ama. gürültü patırtı yok. oh böyle sakin sakin.






googhan dedi ki...





üeh diyorum :D






j.b. dedi ki...





ya yalnız yalnız ne yapcam gecenin bi vakti. gerçi balkonda oturup denizdeki gemilerin falan sesini dinlemek çok güzel oluyor da... arkadaşla daha güzel bencee :D

gürültü patırtı ve kardeşler konusunda bir yazı yazmalıyım :D






j.b. dedi ki...





o nasıl bir ifade öyle :P istersen giderim giderim giderim :D






googhan dedi ki...




evde tek çocuk olduğum için pek öyle gürültü patırtı içinde büyümedim, sevmem de. hele aynı ortamda 2 kişi konuşursa içim daralır. tek tek konuşulmalı.



burdan bakınca deniz görünmüyo. ağaçlar olmasa görüncek ama ne yazık ki metrekareye 2 ağacın düştüğü bi mezarlık kapatıyo manzarayı.






googhan dedi ki...





git demedim :D

üeh şey yani, böyle değişik bişiy :D
bi şeyin çok olduğunu belirtmek için kullanırım ben. kötü diil yani :D






googhan dedi ki...





aslında yeni yorum geldiğinde 1 yeni yorum falan diye bişiyler gelse ne hoş olurdu :D






j.b. dedi ki...





benim iki kardeşim var. Allahım yarabbim. bazen insanı çileden çıkartıyorlar.kız olan zaten CIA alt yapısına yetiştiriliyor. günlük okuma, her şeyden nem kapma, tehdit etme konularında harikadır. :D :D ama bir de diğer tarafı vardır ki, böyle merhametli hamarat tatlı bir kız. öyle işte :D

5.sınıfta ve müthiş pasta yapıyor :P ah bir de cadı olmasa...






j.b. dedi ki...





evet "beyinden yoksun olabilirim" yazısına bakıp her seferinde sırıtmadan page down a defalarca basmadan da son yoruma gelinebilmeli mesela :P :P






googhan dedi ki...





50 metre duyma menzilli kulaklarımı kendisine versem casusluk için her şey tamam :D

yetiştir onu yetiştir :D






googhan dedi ki...





beyinden yoksunum, bunu gizlemiyorum :D

bikaç gün öncesine kadar o yazıyı uçurma planlarım vardı, vazcaymıştım. hep can sıkıntısından bunlar hep






j.b. dedi ki...





yorumları açıp okumaya kalkan birisi üstteki yazı ve yorumlar arasında bağlantı kurmakta epeeey zorlanabilir. bunu yapan kişi, şu an rekor denemesindeyiz. bu blogdaki yazıların hakkını veren yorumlar yazarak katkıda bulunabilirsin
ör: I (kalp) googhan :P






j.b. dedi ki...





ne yetiştirmesi yaa :D kulakların sende kalmalı bence bak lazım olabilir (aman aman sakın :D)






googhan dedi ki...





yorumlar yazıdan bağımsızlığını çoktan ilan etti zaten :D

o örneği değiştirelim, kalp malp demeyin sevgili bloggerlar. deneyip memnun kalan insana rastlamadım şu ana kadar, hepsi arkamdan saydırmakta :D






googhan dedi ki...





kulaklarımla mutluyum aslında evet, bende kalabilirler :D

burnumdan sonra en çok onları seviyorum :D






j.b. dedi ki...





hahaha :D tamam öyle olsun o zaman :D

evet fotoğraftan belli oluyor :P






googhan dedi ki...





cidden burnumu acayip seviyorum. alerji nedeniyle sürekli akmasa tam hayallerimdeki burun :D






j.b. dedi ki...





ben saçlarımı seviyorum:D bir de yiyip yiyip kilo almıyorum incecik belle dolaşıyorum hehehee :D

(hadi övünelim :D)

inşallah şu an yediklerimi ilerde almam :D yoksa ömrümün sonuna kadar susmak zorunda kalırım






googhan dedi ki...





rekor rekor dedi kaçtı gitti yaa :D

100 yorum planlarım vardı benim [üzüntülü ifade]






googhan dedi ki...





aa kaçmamış :D






googhan dedi ki...





ikinci övünç seansımız başlıyo :D

yiyip yiyip kilo almama bende de olsa da hoş bişiy değil, accık kilo almak istiyorum. inandıramıyorum kimseyi 20 yaşında olduğuma, lise öğrencisi zannediyolar boğasım geliyo


yenilenler ilerde kilo yapıyo ama duyduğuma göre. dikkat etmekte fayda var :D






j.b. dedi ki...





yok haber vermeden gitmem :D






googhan dedi ki...





sap gibi kalmayım burda. etme eyleme :D






j.b. dedi ki...





susar mısın felaket tellalıııı :D
az önce bi yazını okudum orda anlatmışsın bak şansıma onu okudum. 55 kiloymuşsun ben kaç kiloyum bilmek ister msn :D

ama ben halimden memnunum işte. bazen çok konuşuyorlardı ne kadar zayıfsın diye ama sonra nimetlerinden yararlanınca iyi oldu :D

(övün övünebildiğin kadar :D )






j.b. dedi ki...





sen istedin gitmiyorum 988773 e kadar yolu var :D






googhan dedi ki...





felaket tellallığı değil efendim, gerçekler bunlar :D

du bi tahminde bulunayım, ıııı... 47?






j.b. dedi ki...





haydi 2 çıkar şimdi ondan :D (ay bi garip hissettim)






googhan dedi ki...





daha demin 877387672'ydi. ne ara yazdık 876398899 yorumu? :D






j.b. dedi ki...





atma atma o kadar da değildi :D






googhan dedi ki...





KIRK YAPAAAAR
tamam, yapmıcam artık onu :D


45. yaklaşmışım bence.
şimdi efenim 45 kilo 1.50 boyundaki biri için fazla bile sayılır. möhöm olan konu boy/kilo oranı. uzun olmadığım için 53 çok da abartılı zayıf durmuyo bende. 174 için ideal kilo 70 olsa da 53 candır :D






googhan dedi ki...





j.b. dedi ki...
877387672
24 Eylül 2011 22:13


belgelerle konuşuyoruz burda azizim :D






googhan dedi ki...





yok, sayılmazmış. en ideal kiloymuş hatta :D






j.b. dedi ki...





yaaa niye rencide ediyorsun beni burdaaaa :D gıcık :D

cidden sallamışım o kadar he vay bee






j.b. dedi ki...





benim blogun adı cok sacma sanki yaa.. ABBA dancing queen den koymustum ama anaokulundaki sınıfların ismine benziyor, şeftali bahçesi, dans eden kraliçeler, oturan boğalar

:D :D






googhan dedi ki...





nerde rencide ettim? yok burda öyle şeyler :D


demek ki neymiiiş? öyle tık tık sayılara bastıktan sonra gökan bunu tozlu raflardan çıkarıp kullanabilirmiş :S






j.b. dedi ki...





şaka yapıyorum :P

valla ideal midir nedir bilemem, boyum kısa da değildir normaldir. ama kilom artmaz azalmaz öyle işte.. kader.






googhan dedi ki...





anaokulu sınıflarının isimleri öyle mi, çok oldu uğramayalı :D
ama oturan boğalar diye bi sınıf olması pek hoş olmazdı gibime geliyo. yok yok, oturan boğalar olmaz :D






googhan dedi ki...





kaderden çok beslenme, hormonlar, genetik yapı falan önemli aslında. doktora gittim ben kilo alamıyorum diye milyon tane test yaptı ı-ıh çıkmadı bişiy.
daha sonra ailedeki zayıf insanları düşünüp genetik olduğunda karar kıldık :D






j.b. dedi ki...





hahaha :D ayy çok güldüm ya :D

şeftali bahçesi var ama. nar taneleri bilmem ne :D düşünsene nar taneleri sınıfı içerden iri yarı elinde hamburger bi çocuk çıkıyor böyle psikopat bakışlı falan. ay tamam saçmaladım :D (saatler ilerliyor, ayrıca ben ders de çalıştım hıh)






j.b. dedi ki...





ben annemin kopyası olduğumdan bu özelliği de ondan almış bulunuyorum, öyle düşünüyorum :D
kansızlığı olanlarda oluyormuş böyle bir durum. genetiktir o zaman. hem olsun boşver ya






googhan dedi ki...





düşündüm, düşünmez olaydım. alt ve üst komşular uyumuyolardı umarım :D


şimdi efenim çalışılan derse göre değişir. mesela matematik çalışıldıysa tamam, her şey yapılabilir. ama coğrafya, müzik gibi şeyler çalışıldıysa hiç onun arkasına saklanma :D
(o integral neydi öyle, aklıma geldikçe stres oluyorum)






googhan dedi ki...





ehe, kansızlık hikayem de çok hoştu.
doktora kansızlık şüphesiyle gittik, adam depresyon teşhisi koyup antidepresan yazdı :D






j.b. dedi ki...





ben de acayip güldüm :D hahahahahaha :D

ilkokuldayken çalışırdım müziğe elde flüt falan. müziğe çalışılır mı ? :D
matematik güzel derstir de evet bazen can yakabiliyor. belki çoğu kez.






j.b. dedi ki...





antidepresan? :D neyyyyyyy :D






googhan dedi ki...





matematik can yakmaz, össde kurtardı beni kendileri :D
lisede hatırlıyorum oturur müziğe çalışırdım ben. bütün derslere çalışırdım, sadece ona değil :D


antidepresan, gereksiz bi ilaç bana göre. bıraktıktan sonra daha mutlu oldum mesela. hala duruyo kutusunda öyle. bırak yardım etmesini, insanı daha kötü yapıyo.






j.b. dedi ki...





pek de güzel yakabilir yani nedir :P sen hangi üniversite hangi bölüm bilmiyorum kiii :/
bölümün neydi lisede?

duruma göre değişir işte. kansızlık şikayetiyle gelen bir hastaya verirsen ters teper :P hahaha :D kansızlık ya..depresyon.. ne mantık varmış adamda bee kurdu arada ilgiyi






googhan dedi ki...





100. yorum senin oldu bu arada. tebrikler :D






j.b. dedi ki...





ben de seni tebrik ederim :D
daha önce hiç oldu mu bu kadar yorum?






googhan dedi ki...





sayısaldım. matematiğin en etkili olduğu bölüm sanırım.
bizim senemizde matematiklerden çok türkçe yaktı. ne biçim sorulardı onlar öyle. en kötü net türkçedendi benim de.


o doktora ve diplomasını veren kişiye sevgilerimi yolluyorum burdan :D






googhan dedi ki...





şimdiye kadar en çok 43 yorum olmuş.
ikiye katlamış olduk böylece :D






j.b. dedi ki...





tm için de matematik ciddi anlamda önem taşıyoooor. (tm lere duyurulur)

ben de :D

(bu arada ben birazdan yok olabilirim haberin olsun :P another övünme seansları için dansedenkralice@gmail.com :D :D )






j.b. dedi ki...





her ne kadar alakası olmasa da 98948873 yorum almış bir yazı insanların ilgisini cezbeder :P






googhan dedi ki...





burası kasıyo msn var mı diyip seviyeyi yerlerde süründürebilirm :D


tm'ler duydunuz di mi? oturup matematik çözüyosunuz.
fen2 çözmeden sınav mı olur yaa? asıl sınav o fen2 bölümünde :D (türkçeden sonra en kötü netim fen2)






googhan dedi ki...





yorum sayıları bi sabit kalamadı :D
kullanırım bak bu98948873'ü de






j.b. dedi ki...





var var :D hahaha :D

matematik çözmekten öte matematik profesörü olsanız iyi olur

ne yapayım parmaklar ne derse o :P






j.b. dedi ki...





bu arada ciddiyim haa yazabilirsin mail falan :D






j.b. dedi ki...





seviyeyi barajın altına mı indirdik ne yaptık :D






googhan dedi ki...





siz j.b.'yi dinlemeyin tm'ler. profesörlüğe gerek yok. integral, türev, analitik, trigonometri falan bilin yeter :D


överim arada :D
blogda överim gerçi, bi gün bloguna ziyarete gelebilirm hazırlıklı ol






googhan dedi ki...





bize yakışmaz öyle konuşmalar. sonuçta belli bi sosyal statüye sahip insanlarız :D

gmailine bak bu arada :D






j.b. dedi ki...





gel ya boş boş duruyo öyle benim sinirlerimi bozuyor, şevkimi kırıyor :( :D

analitikten nefret ederim. artı onları bilince zaten baya bi iş başarmış oluyorsunuz tm ler. çalışın çalışın sonra bana dua edersiniz. o üniversitesini kazanmış tuzu kuru :D






googhan dedi ki...





bize yakışmaz öyle konuşmalar. sonuçta belli bi sosyal statüye sahip insanlarız :D

gmailine bak bu arada :D






j.b. dedi ki...





sen de bak :D






googhan dedi ki...





tuzu kuru mu?
asıl burda cılkım çıktı benim :D


he bi de tm'ler bişiy daha diyim size. integral bilmeseniz de olur. ben integral bilmeden girdim sınava, şıkalrın türevinden gidip buldum cevapları. öyle de olabiliyo, aklınızda bulunsun :D






googhan dedi ki...





gittik biz, burdan çok zor oluyo efenim.
ileti gelince cıling diye öten diyarlardayız.

40 yorum:

juliet dedi ki...

hahaha :D

hiç de karamsar değilim ben hıh

juliet dedi ki...

ama güzel bu yorumlar ben çok beğendim :D

googhan dedi ki...

nası değilsin yaa, blogta mutluluk kırıntısı kalmamış :D


güzel güzel. dursunlar böyle :D

juliet dedi ki...

hiiiiiii aşk olmasın -.-

googhan dedi ki...

yalan mı?

yöö, değil :D

juliet dedi ki...

şimdi gün içinde yaptıklarımı o komedi anları yazamıyorum :D olmuyor :D o kahkahayı atarkenki durumu aktaramıyorum. Ya da hiç denemediğimden de olabilir :/
ama diğer duygular... :D asıl onlar edebiyatın ham maddesi bence :D

juliet dedi ki...

niye kendimi savunma modlarına geçtim ki şimdi? :/ :D

googhan dedi ki...

o kahkaları ben de yazamıyorum ama ses kaydıyla aktarabiliyorum :D
şu ukulele çalma çalışmalarımın son saniyelerinde var bi kısmı
http://www.mp3upload.ca/track/a/a-59087


denesen bi kere. ben de hiç karamsar yazı yazmam, denedim ama sevmedim :D
böyle daha iyi gibi gibi

juliet dedi ki...

söz senin için denicem :D gün içinde o kadar komik şeyler oluyor ki anlatamam... (evet anlatamam :D)

dur daha dinlemedim onu :D bi bakıyım şimdi

googhan dedi ki...

tişikkür ederim. dene tabi :D


bi önceki yazıya bak, orda 3 tane var kendilerinden

juliet dedi ki...

çok güzel bunlar :):)

juliet dedi ki...

hehe gülmeye bak :) :D

googhan dedi ki...

bugün odayı temizlemeye gelen görevli görmüş ukuleleyi, ben odaya girdikten sonra peşimden girip ne kadar bu diye sordu.
adam içinden "gerizekalı para verip almış bunu" demiştir :D

eğlenceli bi arkadaşımız kendileri :D

juliet dedi ki...

haha :D ne alakası var be :D
hem çok güzel sesi beğendim

googhan dedi ki...

kendisi de çoğoş. küçük gitar gibi ama biraz daha değişiği.

juliet dedi ki...

ey gidi ben de gitar çalıyordum ama bırakmak zorunda kaldım. şimdi dolabın yanında telleri gevşemiş bi halde duruyo

googhan dedi ki...

ortaokuldaki flütten sonra çaldığım ilk müzik aleti kendileri.

beirut sayesinde tanıdım, sevdim, aldım, çaldım :D

juliet dedi ki...

bana flüt deme yalvarırım :D

googhan dedi ki...

nöden?
çok feyzli bi abimizdir kendileri :D

(onu çalmayı becerirdim, az yeteneksizmişim)

juliet dedi ki...

sesi ciyak ciyak :D
ben de becerirdim sanırım :D

(burası yine msn olmaya başladı :P)

googhan dedi ki...

şimdiki serçe parmağımla do'yu o kadar muntazam kapatamam. tek bi molekül geçmezdi o aradan :D


tepeye iki lafın belini kırma şeysini koydum msn olmasın diye. çünkü blogta genel bi durum haline geldi konunun dallanıp budaklanması :D

seymsomething dedi ki...

en baştan sona (en en en son yoruma) kadar okuyunca kendimi inanılmaz sapık hissettim O_O

bu arada o rekor yorum olayını benim doğum günümde yapmışsınız bi gördüm "anaa ben dışarda sürterken onlar oturmuş sohbet etmiş ahah" dedim :D

googhan dedi ki...

ümutla yaptık diye hatırlıyorum. onla yaptık bi kere ama senin blogun muydu o bilmiyorum. bi kere de cessie ortak olmuştu suça, o da bi blogtaydı unuttum :D


ben düzenlerken okudum hepsini. j.b. o günden sonra bi daha da mutlu yazı yazmadı zaten :D
(gelince kızcak bana)

seymsomething dedi ki...

bende öyle bi olay hiç olmadı zaten sizin yanınızda ben çömezin çömezi kalıyorum (dikkat ettiysen ağustosta geldim bu diyarlara). feysbukun nimetlerinden yararlanmak daha iyi oluluyo aslında yeni yorum olduğunda hemen çıkıyo falan. burda zor ya dakika başı sayfayı güncelle falan :D sabırlıymışsınız tebrik ettim :D

hadi ya bakıyım hemen eski yeni bütün yazılara hehe
j.b. merak etme bulucam mutlu bi yazını ahahah

googhan dedi ki...

ya hakkaten yorum yapılınca uyarı gelse çoğoş olur.
yanıt yorumları e-postayla gönder diyince geliyomuş, umut dedi. ama bu sefer de mail hesabının bi tarafta açık durması gerekiyo, yine zor :D


kolay gelsin diyim o zaman :D
(j.b. bu sefer acımıcak, kafama kafama vurcak)

seymsomething dedi ki...

bağıntıya abone olma şeysi dimi. geçen gün gördüm o yorumunu :D aslında o kadar zor değil mail adresi zaten açık durur hep kenarda (en azından bende hep öyledir):D

tam olarak hangi tarihten sonrasını söylüyorsun sen? sonra bulduktan sonra onu biliyorum daha yenilere bakmalısın deme de :P :D

googhan dedi ki...

çoğoş bi yazısı vardı, onu okurken eğlenmiştim bayağı bi.
hatta yazıda da linkini vermiştim aslında o yazının. ondan sonrası diyelim :D

juliet dedi ki...

dayaaaaaaaaaaaaaaaaak geliyoooooooo bilmiş ol

:D deli seni

juliet dedi ki...

ayrıca o yorumlar blogun kenarında ufak bi yerde olsun. msn gibi. yorum gelince uyarı beliriyor, sen açıp pat diye cevaplıyorsun falan :D

(kafana kafana evet)

googhan dedi ki...

ehe :D

olmuyo o, olmuyo. konuşma penceresi ekleyim dedim, beceremedim :D
he olsa çohoş olur, ona lafım yok.

juliet dedi ki...

fazla uzayan konuşmalar yine başka diyarlarda sürdürülecek o zaman ne yapalm :D

not:hıh

googhan dedi ki...

bkz: tepedeki iki lafın belini kırıcı :D

juliet dedi ki...

:D :D i need a dollar dollar dollar is what i neeeeed :D takıldı dilime

googhan dedi ki...

benim ihtiyacım var ona!

bugün gittim endodonti malzemesi aldım, bi de klavye fare seti sipariş ettim.
money is what i need demek istiyorum :D

juliet dedi ki...

Haha :D söyle şarkıyı sen de belki sesini duyan olur

googhan dedi ki...

annem paraya ihtiyacın var mı diye aradı. söylememe gerek yokmuş bak :D

juliet dedi ki...

Hahaha :D yetiştiler imdadına

googhan dedi ki...

haftaya eve gidiyorum zaten, 1 hafta rahat rahat idare ederim yanımdaki parayla.
klavyeyi internetten alınca 60 lira cüzdanda kaldı :D

juliet dedi ki...

Ben hiç internetten alışveriş yapmiyorum :D
i need a dollar dollar :D

googhan dedi ki...

internetten alışveriş candır.
yemeği de ordan söylüyorum ben, mis oluyo :D


bilgisayarımda antivirüs yok mesela, nasıl bi güven varsa alıyorum kartla :D