2 Aralık 2011 Cuma

arbeit macht frei


zamanında ilk sabahlamamı yapmış, fizyoloji vizesi için -histoloji vizesi öncesi konular yetişmemiş olmasına rağmen "uyku önemli uyku!" diyip yatağa giren insan ben- hayatımda bi ilki gerçekleştirip sabahlamıştım. gerçi sabah odada sandalyenin üstünde uyumuştum ama olsun. uyandırmasalardı sınavı kaçırırdım, o da var tabi.
heh, bugün ikinci defa yapıcam bu olayı.

besin stoğumun düşük olması beni biraz rahatsız etse de su ve kahve kaynaklarımın bol olması sevindirici bi gelişme.
4 parmak ekmek
1/2 paket fındıklı ikram
1 paket kakaolu ikram
1 paket kakaolu çay keyfi
~400 gr kahvaltılık çokokrem (ekmeksiz naabayım olum ben bunu?)
2 avuç fındık
ohaaaaaaa çekmecemce çikileta varmış lan bissürü!!!!!!

vaş vaş vaş sayalım bakalım
1 havuçlu tarçınlı dankek (ölürüm)
2 crunch
1 nestle gofret
1 albeni
3 tane de bikaç hafta öncesinden kalma mısır ve pirinç patlağı (attım çöpe)
4 tane hazır çorba
2 portakal


geceyi geçtim, yarın bütün günü bile çıkartır bunlar. yiyecekler de hazır olduğuna göre başayabiliriz sanırım.
arkadan da uyanık tutucu müzükler açarsak eğer tam olur. oda arkadaşım yok nasılsa odada, arkadan çalsın güzel güzel.
arkadaşla başlıcaz, gerisini gogol bordello getirsin. bu şarkıyla fizik çalışmak isterdim gerçi ama olsun.


o zaman ne diyoruz?


Arbeit Macht Frei!!!

10 yorum:

seymsomething dedi ki...

besin dediğin şeyler bunlar mı? yapma etme lütfen normal yemek yemez misin sen arada ya :O hasta olacaksın sonra daha kötü olacak (mod.anne)

-bu arada söylemeden edemicem de o nasıl çekmeceymiş öyle ya :D portakal nasıl sığdı oraya o kadar şeyin yanına :D

1i yok mu? dedi ki...

en azından inanmanız güzel :)

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

ben de hiçbişey bilmesem bile gece uyurdum. uykumdan asla ödün vermezdim :) püff şu an çok özendim sana yaaaaaa :/

♕nini dedi ki...

aburcuburoburusun! (iyi anlamda:))

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Böyle mi çalışılıyor gök! Dikkat et kendine zararlı lan bunlar!!!

googhan dedi ki...

seymsomething
bence gayet iyi besinler bunlar. sırf çikiletayla karnımı doyurduğum zamanlar da oldu :D

portakal çekmecenin dışındaydı, rafta. ama koysam sığar yani çekmeceye (1 haftalık portakal onlar, yemekhaneden almıştım, yiyemedim bi)



1i yok mu?
bizler inandıııık siz de inanıııooaan... diye başlamak istiyorum


LoveMeorLeaveMe
yok özenilcek bi şey değil yaa, bütün denge gidiyo. ben de uyudum zaten :D


nini
kötü anlamı yoktur heralde bunun yaa. 90 kiloluk birine söylemediğin sürece sorun olmaz :D



At Yarışındaki Eşek
yok lan, böyle çalışmadım :D
çalışma planım buydu ama olmadı yani

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Allah korumuş :D Kaç kiloydun yegen?! 53 54 55 ? bunlarla en az 2 kilo alırsın.

googhan dedi ki...

53. alamıyorum lan alamıyorum :D
sinirim bozuluyo, o kadar dengesiz beslenmeye hala kilo alamıyosam bünyemin ağzına sıçayım

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Ben 2 kilo aldım Hell YEAAH!! :D alşsdk Süper la pizza ve hamburger, tek çare bu ama karaciğerde yağlanma oluyor. :/

googhan dedi ki...

2 sene önce pizzayla beslenmeyi üst seviyeye çıkarmıştım, oda arkadaşım günden güne kilo alıp şişerken bende tık yoktu :D