7 Aralık 2011 Çarşamba

yıllar sonra oturup maç seyrettim

takım tutmayan bi insan olmama rağmen sırf cümbüş var diye arkadaşların odaya gidip maç seyrettim. eğlenceliymiş ha.

en çok koyan da ayık kafa yapımı koruma isteğim oldu. sonuçta maç bitiminde ortodonti sınavına çalışçaktım. elimden 30 tane bira geçse de birini kendi ağzıma sürmedim.
neden? ortodonti yüzünden değil. kendi kırmızımı alıp gittim. in kırmızı, we trust. tabi abartmadan, hem ayık kafa yapısını koruyup hem ortama uyarak gayet güzel dengeledim.

maçımı da izlerim
gırmızımı da içerim
maç sonunda balkonda 15 dakika boğaz da patlatırım
a ve b bloklarına küfür de ederim
bloga yazı da yazarım
sınavıma da çalışırım


o son maddeyi yapmak en sıkıcı aşama sanırım şu anda. bi tezahürat yapan olsa da pencereden sarkıp eşlik etsem...

4 yorum:

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Yerinde olsam bir duble J&B ile giderdim, aah ulen ahh!
Psik Dr.a anlattım j&b olayını, güldü.

googhan dedi ki...

2 şişe tekila vardı, ööyle baktım kendilerine.
birini elime alıp hüzünlü hüzünlü baktım hatta. sınavların gözü kör ols... LAN BEN DERS ÇALIŞÇAKTIM!?

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Git! Defol hatta :D Çalıştım ben yea! :D

googhan dedi ki...

çalışma bitmez.
çalıştım ben yea diyip yaymak yok :D