10 Aralık 2011 Cumartesi

yine ankara

insanın canı sıkılırken ankarayı daha bi seviyo. tam böyle zamanlar için inşa edilmiş bi şehir. sıkıntın mı var, koş ankaraya! adamlar ruhuna uyum sağlasın diye bilmemkaç milyon nüfuslu şehir yapmışlar arkadaşım niye tek başına sıkılasın ki?

bak mesela eskişehire gittiğimde bi mutluluk geliyo. millet mutlu orda. burda da mutlular belki ama ankaranın varoluş amacına saygısızlık olmasın diye asık kuratla dolaşıyo olabilirler. bana öyle bi bildirim yapılmadı henüz, üyelik aşamasındayım. ilerde söylerler belki bu büyük sırrı.



şu videoda 4:53'te olaya girip 5:07'e kadar girmeye devam eden bol ışıklı bi alan var ya, heh orası hacettepe işte. kırmızı tepeli yer ankara tıp, orası yok.

hatta burdan aldığım fotoğrafla günlük hayatımı koyayım


tıklarsanız büyür, kocaman olur


hafta sonları ders çalışmaya karşı gelen nefretimi uzaklaştırmak için afrika yerel dansları eşliğinde üzerimde büyü yapıyorum. bi haftaya kadar buralara bi şey yazmassam polisi falan arayın da cesedim çürümesin. elim yüzüm düzgün bulunayım.
büyü müyü sakat iş çünkü.

eeeliiiyaaaaa hööleeeeyy
tumbambaaaa holiiiiiyaaa...


OHA NANA BULUKU MU LAN ORDAKİ!?!?

30 yorum:

GÖK-TÜRK dedi ki...

Ankara güzeldir ve tam da dediğin gibi özel yapmışlar sanki şehri :D

googhan dedi ki...

boşuna mı kızılaydaki bütün binalar gri?
hepsinin bi amacı var aslında :D

Cessie dedi ki...

ankaraya yerleşmek istiyorum. -.-

googhan dedi ki...

buyur gel :D
karamsarlık fışkırıyo her yerden

Cessie dedi ki...

tam benlik :D

googhan dedi ki...

ama sevilir :D
sevimli bi iç karartıcılık.

simgee dedi ki...

bende ankarada yaşayan bir insan olarak,ankaralıların neden asık suratlı olduğunu anlamış değilim.

mesela kışın çok fazla kömür kokusu olur havada.belki o koku beyinde bir yerleri etkiliyordur.o da insanları asık suratlı yapıyordur. :)

googhan dedi ki...

anlamadın çünkü çok gizli bi bilgi bu. sadeye yerlileri biliyo ve bizimle paylaşmıyolar.


doğalgazlı zamanlara yetiştim ben. kömür kokusunu bilmiyorum. bi de gebzeden geldiğim için pis kokuya alışığım :D

seymsomething dedi ki...

aslında sırf bu yüzden gelecek sene çok zorlanacakmışım gibi geliyor O_O ama insan 4 yılda alışır ya diyerek kendimi avutuyorum :D

googhan dedi ki...

sen bu seneden başladın aslında ankaraya :D

ben ikinci senemde yabancılığı bıraktım. sevdim burayı.

RE-L124c41+ dedi ki...

valla ankara akşamları güzel oluyo bir tek.gündüz gri binalar ilgimi çekmiyor hiç.
bende beytepeden mi görüntü atsam naapsam :D (bkz özentilik) kar kış ortalığı vurunca en çok biz etkileniyoruz,hem grinin alası da bizim kampüste :D
yalnız videoda en çok dikkatimi çeken hiç eski tarz ego göremedim o_O hepsini beytepeye mi yığdılar nedir? :D

googhan dedi ki...

1:40'ta durağa bi otobüs giriyo. eskilerden bak o.
bi de gördüğüm bütün 230'lar eskiydi nerdeyse. bikaç tane yenilerden gördüm. sıhhiyede olduğum için kullanmıyorum pek kendilerini :D


beytepe güzel yaa, üniversite gibi. burası bildiğin hastane. düzgün insan girmiyo kapıdan :D

seymsomething dedi ki...

ohoo ne diyosun geçen sene (aslında bu sene içinde okula gittiğim zamanlarda) kaçıp geliyodum ankaraya :D ama bu kadar uzun kalmıyodum şimdi 1 ay oldu sayılır alışıyorum yavaş yavaş da hala çok kuru geliyo burası fff. insanlar ondan da somurtuyo olabilir. hava fazla soğuk olduğundan mimiklerini belli edemiyorlar falan yazın da sıcak yüzünden :D

googhan dedi ki...

yazın çok iyi oluyo ama o kuruluk. şu anda pek iyi değil tabi :D

şimdi soğuktan mimiklerini belli etmiyolardır diyosun da isveçli, finlandiyalı hanım kızlarımızın yaşadığı memleketlerde hava sıcaklığı ortalam 40 derece değil. hani soğukluk? :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Gök, Ankara'yı seviyorum ama Kızılay korkutuyor, ne bileyim korkuyorum lan Kızılay'dan! Heh bu da itiraf, bi de o diş hek fak olduğu belli olmuyor, çatıdaki piramit? nerde olum o!?

googhan dedi ki...

çatıdaki piramitten kastın dişhekfakın üstündeki kubbeyse eğer, çerçevenin sağ çubuğu kubbenin üstünde.

kızılay güzel be, korkutucu değil :D
sincan, altındağ falan desen tamam da, kızılaya deme öyle :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Yok yok korkunç :D Kalabalık çok! Nerden ne çıkacağı belli, değil bi de İstanbul hayalleri kuruyorum lan.

googhan dedi ki...

bak benim bi şey dememe gerek kalmadı, istanbulu kendin söyledin :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Ama Sarıyer ve Kadıköy muhteşem lan :D Zarar gelmez oralarda dimi?

googhan dedi ki...

bana kadıköy deme. BANA KADIKÖY DEME!!!

pek iyi anılarım yok orda :D

:: RockunzeL :: dedi ki...

Video çok güzelmiş ya.
Yorumlardan anladığım kadarıyla Ankara'yı sevebilmek için buralı olmak gerekiyo :D Başka şehirlerden gelenlerin sevmesi zor.

googhan dedi ki...

ben seviyorum ben seviyorum ben :D

geldiğim yer doğru düzgün bi yer olmadığı için nereye gitsem severdim aslında :D
ama küçükken de ankaraya karşı bi sevgi pıtırcığı vardı içimde

Feli Jo dedi ki...

Ben mesela Eskişehir'deki o mutlu insanlardan biriyim. Ankara'dan buraya gelip gezen çok var ama ben niye hiç Ankara'ya gitmiyorum merak etmeye başladım :O

googhan dedi ki...

e buyur gel bi gün :D

ankara güzel aslında yaa, biraz fazla resmiyet var sadece o kadar. eskişehirle karşılaştırmıyorum tabi güzelliğini :D

Feli Jo dedi ki...

:) Ankara'daki insanlar biraz soğuktu. Bir de hiçbi yerini bilmiyorum diye sirf bina görmüştüm. Hey gidi..

googhan dedi ki...

ankaranın binalarında bi şey yok ki cüsseleri dışında. hepsi resmiyet fışkıran binalar :D

insanlar soğuk ve yanlış yol tarif ediyolar. sanırım şehir dışından gelen insanları kaçırmak gibi bi amaçları var kendilerinin

Feli Jo dedi ki...

İstemiyorlar oraya göç edilsin falan :D

googhan dedi ki...

bi yere sıkışırım ben. olum bi götlük daha yer açsanız ölür müsünüz?

Feli Jo dedi ki...

ahaha :D seni artık kabullenmiştir Ankara :O

googhan dedi ki...

melih gelip "seni ankaralı ilan ediyorum sör gökan akkerman" demedikçe kendimi ankaralı görmem.
prensiplerim var!