18 Aralık 2011 Pazar

susturucu mu taktılar olum sana?

aynı şarkıyı aynı yerinde durdurdum. biri 1992, biri 2010.
şimdilik bi şey demicem, önce bi dinleyin

1992
2010


öyle müzik konusunda engin bilgisi olan, çarşaf çarşaf yazılar yazabilecek biri değilim ama şu aradaki farkı gördükçe içimi hüzün kaplıyo azizim.
aynı albümde oha en güzeli bu lan dediğim 3. şarkı kendileri.
önce wherever i may roam için "vay daşşaanı yedikleriiiim" dedim (efenim o arayı sansürledim, okumak isteyen ctrl+a yapabilir)
daha sonradan sad but true için "diğerine çakar bu, vallah çakar" yorumum geldi
son olarak da through the never'da gece okulun içince yürürken zıpladım. (karşından gelen adamlar karşı kaldırıma geçti)


ama şu aradaki farkı görmemle soğudum şarkıdan. ayıptır, sesini korumak için mi baarmıyon naabıyon beynamaz?

he ayrıca burda yaptığın da pek öyle hoş bişiy değildi. bi gün gelip dövcem seni. ülkü ocaklarından bıyıklı abi toplucam öyle gelcem hatta.



bi video daha koyup susayım.
şurda 21. saniyede eğlendin di mi? 60 sene o sahnede dursam bi kere bile öyle bi hareket aklıma gelmez. hoş, nays, bravo.

4 yorum:

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

En nefret ettiğim şakalardan :D elemanın tipe dikkat! :D

-James abimiz şaka yapsın, razıyız.

googhan dedi ki...

oha ben bayılırım buna. derste sıkıldıkça öndekini dürterim :D

biri var, ne pislik bişiyse o ters tarafa yaptığımda da bana dönüyo, kendi tarafımdan yaptığımda da bana dönüyo. özel güçleri olabilir

melis dedi ki...

bende o şakayı yapıyorum ama yaparken hep yakalanıyorum..hız zaman denklemini bi çözemedim

googhan dedi ki...

ben işimi garantiye alıp ters tarafına geçiyorum kurbanın, ondan sonra diğer taraftan dürtüyorum.
başarısılık şansı düşüyo bu şekilde