15 Aralık 2011 Perşembe

son kez ortodonti

bugün sınavda cevabı bolton analizi olan soruyu önce bolton yazarak doğru cevaplayıp, ardından yok yeaa öbürüydü heralde diyerek hans nielsen yazan aklıma osurayım. aklımda öyle bi şey kalmış ama yarım yamalak kalmış, hans nielsen değil, hays-nance yazılır kendileri.
yanlış cevabı yanlış yazdığım için iki negatif birbirini götürerek pozitif olur mu diye düşündüm ama olmaz heralde.


tanıştırayım; hans nielsen. hadi amcalara meraba de hans


GoGnSn ile geçen koca bi senenin ardından bütün sefalometrik oranları yazıp bunu unutmam ayrı bi yetenek ister. he tüm bu aptalötesi hatalarıma rağmen 70 sınırını geçiyo gibi görünmemse yeteneğin allahıdır artık.
kolay soruları yapmam ben mesajı vermiş oldum böylece hocalara.

daha da ortodontiyle alaklı yazmam.

9 yorum:

seymsomething dedi ki...

gazan mübarek olsun mu denir ne denir işte ondan diyorum :D
hoca muhtemelen ne demek istediğini anlamıştır o soruda ama yanlış yine yanlış boşverr geçiyosa tamam yani kasmaya gerek yok :D

Pingocuk dedi ki...

Hahaha :DD

googhan dedi ki...

seymsomething
mutlaka anlamıştır, 2 analiz var zaten kullandığımız. biri bolton, diğeri hans niels... hays-nance :D

bunu doğru yapsaydım kesin olarak geçerdim, şimdi bikaç puan altında kalır mıyım 70'in diye düşünüyorum.



Pingocuk
hoca da okurken bu tepkiyi verebilir :D

seymsomething dedi ki...

hocan o adamı tanıyosa baya eğlenecek ama demedi deme ahaha

minimum 70 mi olmalı :O 70 çok değil mi ya bari 50-60 falan olsaymış fff

googhan dedi ki...

sınıf geçme notu 60.
tek vize tek final oluyoruz ve finalden en düşük 50 alabiliriz.
mesela vizeden 100 aldım diyelim, finalden 40 alırsam ortalama 70 olur ama finalde 50 sınırını geçemediğim için kalırım.


finalde alabileceğim en düşük not 50, vizelerden 70 alırsam eğer ortalamanın 60 olması için finalden 50 almam gerekir. yani en düşük notu almam yeter.
vizem 80 de olsa 100 de olsa finalde 50'ye girerim her zaman. fazladan nota gerek yok, o yüzden vizelerde hedefim 70.



anlamatamadım 10 saatte :D



hansı tanımıyolardır bence. pek tanınmış biri değil :D

seymsomething dedi ki...

hee anladım. iyi anlattın ama uzun oldu ama başarılı oldu :D

alırsın 70i ya o kadar çalışıp kafa patlattın nede olsa :D


google bile başka başka şeyler çıkardı hoca tanımazsa şaşırmam :D

googhan dedi ki...

buldum sonunda!
ziehl neelsen'den geldi aklıma. diyorum kimyacı mı fizikçi mi ne biri vardı diye.
iki adamın soyadıymış, rahatladım :D

Sadece Umut dedi ki...

Gök, ben çok kötü bişey yaptım, altıma yaptım... -buz devrine saygılar, orto'ya da arto girsin lan?!
BLogumun adresini değiştirdim, the cancer warrior'un yönlendirme linkini : atyarisindakiesek.blogspot.com olarak değiştirebilirsen eğer güzel olur iyi olur her şey.

googhan dedi ki...

oha onu hatırlamıyorum ben :D

yönlendirmeyi de yapayım şimdi. hayırluurlossun yeni adresin