7 Aralık 2011 Çarşamba

radyoloji, kırmızı vosvosum falan

breh breh breh... bugün radyoloji sınavında yardırdım da geldim. 70 üstü yetmesine rağmen alan derslerinden şu ana kadar aldığım en yüksek notu almaya doğru gidiyorum.

boşuna o kadar çalışmışım. yarısı kadar çalışsam da 70 hedefimi tuttururdum, diğer sınavlara az çalışmış olcam bunun yüzünden. neyse moral bozmayalım.



kırmızı vosvosumu aldım. buraya yazmamıştım ama 2 yorumda "gördüm, alıcam" demiştim. bi de taaa uzun uzun zaman öncesinden  (2 ağustos) "kırmızısı benim olmalı!" diye yorum yapmıştım. bu pazartesi benim oldu.
kütüphanede masama koydum, mutluluk doldum ona baktıkça.

hatta futrafını da koyayım.
seviyorum olum seni

biraz büyük görünüyo ama bi avcuma parmaklarımı da kullanırsam 3 tanesini sığdırabilirim. ellerimin kürek gibi olmasında  kaynaklanmıyo bu, M eldiven bile bol geliyo diyim, önce avuç daha sonra da arabanın boyutunu düşünün.
biraz daha büyüğü vardı ama gereksiz bi büyüklüğe sahipti kendileri.



yağmur yağmasaydı da ankamall seferi düzenleseydim bi. duş jelimin bitmesinden mütevellit 1 haftadır el sabunuyla yıkanıyorum. daha az köpürmesi hariç pek bi fark göremedim ben, o sorunu da sabun miktarını biraz daha arttırarak çözdüm.
yağmur yağmayaydı gidip bütün duş jellerini koklardım oralarda. sonra gider en ucuzunu alırdım ama olsun, koklamak önemli benim için.

41 yorum:

nini dedi ki...

sen hakikaten çok komiksin:)

Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

watsonsda 1 tlye duş jeli var hem de çok güzel kokuyo

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Gök, vosvos hoş! http://www.mellowwave.co.uk/surf%20wagons/beach-buggy-2.jpg ben bunları seviyorum. Spam olarak gözükürse üzülürüm lan! Ama seviyorum uleeyn!

googhan dedi ki...

nini
teşekkür ederim. nası bi tepki verceemi bilemedim şimdi :D
(tacımsı bişiy vardı adının önünde, uçmuş o galiba)



Kırmızı Başlıklı Pollyanna
derim dökülmesin 1 liralık jelden. aşırı ucuzluk olunca tırsıyorum biraz

googhan dedi ki...

ümut
yolda yağmur falan yağarsa hoş olmaz onunla. bi de değiişk geliyo onlar bana, kendi arabam olarak düşünemiyorum kendisini :D

nini dedi ki...

evet googhan, yok ettim onu. blogumun başka başka yerlerinde o artık. takip etsen bilirdin. hıhh!

googhan dedi ki...

of çok ağır bi şekilde suçlandım!

daha demin bloguna gelince gördüm onu ama bikaç yerde olabilitesi var yani.
yurttaki internet filtrelemesinden videoları göremedim, saat beşten sonra yorum yapçaktım hatta yazına.
çünkü orda erkeklere hafif sataşma tespit eder gibi oldum. direkt korumaya geçerim :D

nini dedi ki...

peki:)
efenim her zaman beklerim. sataşmayı da sataşılmayı da pek bi severim...

googhan dedi ki...

erkekleri kötüleyen bi şey yazarsan sataşmama gibi bi durumum olmaz :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

La motorsiklet kullanan insanları düşün!!! :D Bunların tam kapalı hali de var, gerçi onların kapısı yok. Ama olur olur. Ben düşünebiliyorum.
BeachBuggy zaten türü, beach-sahil ee kışın sahilde ne işin var olum! :D

googhan dedi ki...

araba dediğin kapılı mapılı bi şey olur. bu ne böyle akülü arabalar gibi :D

bi de beach ve kış ilişkisini kuramamıştım bak demin :D

Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

1 liralık ama boyu da senin vosvosun kadar zaten büyükleri daha pahalı tabii

googhan dedi ki...

alınca 5 litrelik bi şey almam lazım benim.
bitince çıkmaya üşeniyorum :D

Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

damacanada falan almak lazım o zaman

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Ben kurdururum :D

googhan dedi ki...

Kırmızı Başlıklı Pollyanna
bu görüşüne gayet sıcak bakıyorum. benim kafama yattı :D


At Yarışındaki Eşek
ya düzgün bi araba al. devrilcek, altında kalcan ezilcen falan.

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Olmaz ben bundan istiyorum,
ha bi de eğer olursa karda bile sürcem, buralara kar yağmasa da...

googhan dedi ki...

birilieri "BeachBuggy zaten türü, beach-sahil ee kışın sahilde ne işin var olum! :D" gibisinden bi şeyler mi demişti acaba?
:D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Tamam işte "kar yağsın ben karın altında kalmaya razıyım", gibisinden bir anlam çıkarabilirsin ordan.

googhan dedi ki...

düzgün bi araba al. kapısı, tepesi falan olsun :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Olum ben düzgün olamazken arabam nasıl olacak, mazur görünüz aylık 10k Eurolarımız yok bizim :D

googhan dedi ki...

la bende de yok. ondan gittim 10 liralık oyuncak araba aldım zaten :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

İleride olacak! :D Olum cidden sen zengin olduktan sonra blog mu yazcan lan!?

googhan dedi ki...

nereye zengin oluyom lan.
parasızlıktan 10 liraık arabayı alamadım :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Okul bitsin :D

googhan dedi ki...

bitmiyor :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Bitecek ulen!!! Haccepe değil mi adres? Kürşad abiyi sal!

googhan dedi ki...

kürşad abinin dişini oyarlar orda :D

la tam çalışçaktım, maç izlemeye çaardılar. sınavlarım var lan benim!

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Beni çağırmadılar, :D , yağmur da yağıyor. Gidilen yerde de ne ısıtıcı var... gerçi var, nefes ve osuruk :D.

googhan dedi ki...

radyolojiyi kutlama amacıyla tek kırmızımla katılcam ben de topluluğa.

maç seyretmem, takım da tutmam. sırf cümbüşe gidiyorum :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Oha! Ben de tutmuyorum, izlemek eğer etrafta çoğunluk varsa.
-galatasaray'a duyulan sempatiyi yok sayamam.

googhan dedi ki...

atılan her golde bir galatasaraylı gibi sevinip fenerbahçeli gibi üzülmek...

çoğunluk galatasaraylıydı (8-1 gibi bi oran var), fenerli olmayı götüm yemedi bu maçta :D

x-coach dedi ki...

benim de bi tane Mercedes-SL'm var :)
antika olandan :)))

kirazlı sakız dedi ki...

Vosvos bir harika :)

googhan dedi ki...

x-coach
vosvos ne zamandır istediğim bi şeydi. yanında bi mercedesle alman kardeşliği yapabilirler ilerde. bekleyip göriciiz :D


kirazlı sakız
seveni olmayan yok sanırım :D
bu ne be böyle diyen bi insana rastlamadım daha hiç

huyumkurusun dedi ki...

Böyle oyuncakları bende seviyorum.:)Bir bisiklet almıştım en sevdiğim şey o bu evde.:)

googhan dedi ki...

fazla olunca kötü duruyolar ama tek tük olunca daha bi değerli, daha bi göze hoş gelen şeyler oluyolar :D

Senem dedi ki...

Negzel araba güle güle kullan kazasız bilasız inşallah nokta

googhan dedi ki...

teşekkür ederim iki nokta büyük d

Cessie dedi ki...

AĞLAMAK ÜZEREYİĞM *.*

googhan dedi ki...

çok tatlı bişiy, çekiyosun gidiyo falan :D