14 Aralık 2011 Çarşamba

ortodontiye saatler kala...

bugün ders çalışmayı tanımlayan yeni bi şey duydum. 'cayır cayır ders çalışmak'
sınıf olarak yaratıcılığımız üstümüzde zaten. düzgün davranan insan görememeye başladım. bunların hepsi yarınki ortodonti sınavının etkileri. beynimiz uyuştu.
şimdiye kadar nerdeyse hiç yapmadığım bi şey yapıp bütün yazıyı sınıftan konuşmalarla doldurcam.

çalışmayan1- adamlar cayır cayır ders çalışıyolar
çalışmayan2- bunlarla aynı sınava mı gircez biz şimdi? hiçbi dediklerini anlamıyorum lan ben
calışan1- oha daha 45 dakika mı çalışmışız? 10 saat gibi geldi bana
çalışan2- iyi çalıştık ama
gökan- yalnız itiraf edelim güzel çalıştık. çok temiz oldu



sınıfın içinde seksek oynayıp hızını alamayan, bunun üzerine koridora çıkıp oyunlarına devam eden insanlar gördüm.



en pisini sona koydum. terbiye sınırları düşük olanlar devam etmeyebilir

derste lingual foramenin radyografik görüntüsünü gördük. şu alttaki şekilde sağdaki okun gösterdiği yer.
                                                                       aha şu arkadaş

tamam, fikrinizi kendinize saklayın. hepimiz ilk bakışta aynı şeyi düşünüyoruz. ama bunu sesli olarak (gerçekten sesli) dile getirenler de oldu.
2 sıra önümdeki insanın "ama benziyo" dediğini ben bile çok net duydum.

şimdi kalkıp da yok efendim erkekler sapıktır, kafaları hep buna çalışır demeyin. çünkü bunu diyen insan bi dişiydi.
tamam ben de zamanında anatomi labında maketin penisi masaya düştüğünde yanımdaki insana "hocanın çükü düştü" demiştim ama sessizce ve sadece onun duyabileceği bi şekildeydi. 15 kişi duymamıştı. ayrıca yine aynı labta maketler masaya konulduğunda erkekler kadın üreme organları maketine hurraaa atlamazken, dişiler erkek üreme sistemini kapışmışlardı. bi de erkeklere sapık deniyo. hadi ordan!

8 yorum:

seymsomething dedi ki...

işte kişi çok çalıştığında yada hiç çalışmadığında öyle yaratıcı şeyler çıkabiliyo :D ah şu g*t korkusu olmasa hiç eğlenemicez zaten :D

o kız baya açık sözlüymüş. insan söyler de içinden söyler, sessiz söyler yada en azından sesin nerden geldiğini anlamayacağın biçimde söyler ya fff. kendini dikkat et derim bölümdeki kızlara bi haller olmuş ahah

googhan dedi ki...

sınıfta erkek başına 5,5 kız düşüyodu sanırım :D
hele geçen sene kadınlar hamamı gibiydi erkekler derse gelmedikleri için. erkek başına 10 kız düştüğü zamanlar falan oldu :D


o göt korkusu dışardan eğlenceli olabilir ama içerden (evet, içerden) hiç hoş olmuyo :D

seymsomething dedi ki...

oha ciddi misin :O o kadar kızın orda ne işi var ya kızlar genelde sözel okumaz mı :O bkz.sosyoloji, dil, vb
durum sizin için iyi mi kötü mü bilemedim :D

okul bitsin sen de gülersin bizim gibi az kaldı az :D

x coach dedi ki...

ben daha ne olduğunu sandığını anlamadım :(

dişçiden yeni geldim, kanal yaptırıyorum. onun yorgunluğuna ver.

ama ben anüse benzettim.
:P


xoxo

degdimisimdi dedi ki...

Ya gel elini öpiyim lan sıçtım gülmekten ayıptır söylemesi.

Antandre dedi ki...

*m var dediler geldik :D hakkaten ama. :d

indinagos dedi ki...

Konuyla alakasız ama bu bloga girince benim canım hep ders çalışmak istiyor :D
Niye çözemedim :D

googhan dedi ki...

seymsomething
benim için değişen bi şey yok :D
forever alone yaşam tarzını benimsemiş vaziyetteyim şu anda


x-coach
anise de çok benziyo ama deliğin yanında yanağa benzer yapılar var bak. o yüzden kadın genital organına daha uygun bence.

o kanal tedavisinde koltuğa tırnaklarımı geçirmiştim. çok pis bi şeydi.




degdimisimdi
berhudar ol evladım.
not: berhudar ne demek bilmiyorum, umarım küfür değildir. küfür olduğunu düşünsene, 70 yaşındaki adamların aslında tek eğlencesi bu olurdu heralde. nasıl olsa anlamıyolar daya küfürü.



Antandre
aslında ders işlemeye gitmiştik biz oraya. am tam biz süpriz oldu :D



indinagos
çünkü sürekli dersle alakalı şeyler yazıyorum. bunun sebebi de hayatımda yazabileceğim eğlenceli hiçbi şey yok :D