21 Aralık 2011 Çarşamba

Nesine? Hem Büyüğüne, Hem Garantisine!

Biliyorsunuz Yılbaşı Özel Çekilişi Türk Milleti için geleneksel bir heyecandır. Çekiliş yapılırken herkes ekran başına kilitlenir, sizin numaralarınızı taşıyan topların çekilmesi için dualar edilir. Biletinize sonuna kadar güvenirsiniz çünkü onu, uğurlu olduğuna inandığınız bayiden almışsınızdır. Lakin gelin görün ki hep amorti!

Biz de sevgili bloğunuz olarak araştırdık ve son 10 çekilişin 2 tanesinin büyük ikramiyesi Nesine.com’da satılan Milli Piyango biletlerine çıktığını gördük. Bu nedenle biz de dedik ki, neden bu blogda da Nesine.com biletlerinden satmıyoruz? Şanslı okurlarımızın ayağına kadar getirmiyoruz? Hatta bir de üzerine neden bomba gibi bir kampanya yapmıyoruz; 5‘er adet biletten oluşan Amorti garanti paketi alana 1 Amorti Garanti demiyoruz?

Sizce de buradan daha şanslı başka bir yer var mı? TIKLA, HEMEN BİLETİNİ AL!

Şansımız dönecek diye saatlerce kuyrukta beklerken aslında farkında olmadan şansımızı kaçırıyoruz. İnanın hiçbir şey sizi o kadar beklemez! Demem o ki; yılbaşında biletlerinizi benim bloğumdaki link üzerinden alın, siz kazanın biz de mutlu olalım!


Bir bumads advertorial içeriğidir.

9 yorum:

:: RockunzeL :: dedi ki...

neden bloglar reklam alıyor? nedeen?!

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

resmi yanlış yere yüklemişin dostum uhuah

googhan dedi ki...

::RockunzeL::
para para para...


Üsturupsuz Yazar
oha harbiden mi!
daha katılım için link vermemiştim, düzeltip öyle gönderem bari linki :D

şükran şükran şükran :D

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Kaç bilet sattın la!? Reklam alcaktım ben de parasızlığın gözü kör olsun, direniyorum.

googhan dedi ki...

bilmem, benim haberim yok kaç bilet alındığındn :D

ama bana mantıklı geldi, alcak olsam burdan alırdım heralde
BUMADS YETKİLİLERİ DUYUN SESİMİ!!!

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Güzel satıyorsun :D

googhan dedi ki...

bak bunlar hep strateji :D

(ama yok, gerçekten iyi bi kampanya gibi geldi bana. siteye girip baktım neymiş ne değilmiş diye)

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

:D Ne demek hacım:D Bol kazançlar:D

googhan dedi ki...

tükanı iyi yere açtım bence :D
(dükkan diyince tadı çıkmıyo)