4 Aralık 2011 Pazar

minnacık yazı

radyoloji, bi zamanlar seni sevsem de sınav yaklaştıkça tiksinmeye başladım.
öyle ki karanlık odaya dalıp şakır şakıp flaşla fotoğraf çekerek bütün filmlerinizi yakasım var.




canım deli gibi çorba istedi, hazır çorbalarımdan birini yapmaya karar verdim. son kullanma tarihine bakıyorum, hiçbi yerinde yazmıyo paketin. çok büyük bi risk alarak yaptım, tadı iyiydi.

yarısını içtikten sonra gördüm. minnacık yere ŞEFFAF OLARAK(!) yazmışlar. böyle basınçla yapmışar heralde, içeri göçüklük var.
3 hafta kalmış son kullanma tarihine, 3 ay geçse bile sorun çıkıcaanı sanmıyorum. kuru gıda sonuçta.

8 yorum:

simgee dedi ki...

diş hekimliği mi okuyorsun?
benim dayımda diş hekimi.sınav zamanlarını hatırlıyorum da saçlarını yoluyordu. :)

hazır çorba :) afiyet olsun.

googhan dedi ki...

saç yolma diyince ankara dişte okuduğunu düşündüm :D
teorik eğitimi bizden daha ağır olan bildiğim tek yer orası çünkü.


afiyet oldu. biralı termosa koyunca değişik bi karışım ortaya çıkıyo :D

simgee dedi ki...

evet ankara diş mezunu.
şimdi de fransada çalışıyor. :)

biralı hazır çorba.denemek lazım. :)

googhan dedi ki...

tek denemede bildim :D
avrupada çalışmayı isterdim. kullandıkları malzemelere ağzımız bi karış açık bakıyoruz.


deneme :D
ayrı ayrı iyiler ama bi araya gelince ı-ıh olmuyolar.

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Gök naptın yegen! :D Radyoloji vesaire, zor zor. Çorbayla başa çıkılacak şey değil :D

googhan dedi ki...

çorba radyoloji için diildi zaten :D
radyoloji için kahve içilir

1i yok mu? dedi ki...

Ekmek bandırmayı ihmal etme, tok tutar...:)

googhan dedi ki...

ah bandırmaya ekmeğim olaydı da bandıraydım :D
yokluk içindeyim odada