9 Aralık 2011 Cuma

dengesiz havana senin...

dün camdan bakmadan lök diye yurttan çıktığım için çoğoş bi yağmurun altında spor ayakkabılarımla dımdızlak kalmıştım. tek değildim neyse ki, bana eşlik eden düşük zeka seviyeli insanlara bakıp içimden "ahah yağmurda giydiği ayakkabıya bak" diyebiliyodum kendi ayağımdakilere bakmadan.

bugün akıllandım, yağmur falan var mı diye bakıp çıktım. pencereyi açma gereği duymuyorum çünkü hep soğuk oluyo sabahları.
keşke açsaydım.
haber sitesinde gördüğüm 'kar geliyor' haberinin yine spor ayakkabılarım ayağımdayken doğru olduğunu anlamazdım. minik minik yağıyodu da pek bi etki etmedi. aslında hiç etmedi.

saat 10 gibi falan coştu biraz, 12'de arabaların üstünde bile yoktu. erimişti hepsi.
ankara senin dengesiz hava durumuna kurbaney. havalar yarı soğuk - yarı sıcakken dört mevsim giyinen insanlar oluyo dışarda. bi tarafta kolsuz, öbür tarafta hırka. canını yidiğim...




tedavi labında uzun bi aradan sonra erken çıkışımı yaptım. mutluyum, eskiye döndüm. 5 dakika erken çıktım sadece ama olsun, sembolik de olsa tek erken çıkan bendim.
hatta nasıl kendime güvendiysem "şu dolguyu biraz indir" diyen asistana "indirdim, gidiyorum ben" dedim. lan hayvan! kendi kendine onay veriyosun. becerememişin ki düzelt denmiş.

gün boyunca genel olarak bi güven vardı ve o güveni kırmak için biraz debelleştik.
sürdüğüm bi maddeyi göstermek için peşinden koşuyorum asistanın.
g- bondu göstermesem olur mu? devam edeyim
a- hayır bakıcam
g- tamam (dudağı hafif ye)
----5 dakika sonra----
g- hocam gelmiyo musunuz
a- gelcem birazdan
g- ya devam edeyim işte. onay verceksiniz zaten (tam sopalıktım burda)
a- önce bakçam
----bikaç dakika sonra, yanımdaki masaya kadar geldi asistan----
g- ben de göstercektim
a- (dişe bakmadan) tamam devam edebilirsin sen
g- ...

beyin fonksiyonlarım durdu tam bu anda. 10 dakikadan beri göstermek için bekliyodum ben.
sinirden kolumu ısırdım zaten onu diyince. ehe ehe diye gülüyodu kendileri, ben de güldüm sonradan.

bi dişe de 4 verdi bugün pek bi kendinden eminsin sen diye. normalde olay çıkartırdım 4 aldığımda ama tamam, verin diyip dolguma döndüm bu sefer. hafif bi göt kalkıklığı sezdim kendimde, sonu pek iyi görünmüyo.
(o dişe ben olsam 3 bile vermezdim)

16 yorum:

AniEtki-TersTepki dedi ki...

3 bile olmazsa kaç olurdu? bak merak ettim şimdi.

googhan dedi ki...

iyiden kötüye doğru
2
1
diş değişimi

diş değiştir dese tamam demezdim ama 2'ye bile razıydım yani :D

seymsomething dedi ki...

o kar muhabbeti bu gün beni de yıktı. ablam okuluna giderken kar yağıyor dedi baktım camdan tık yok yerler kupkuru oturup ağlayacaktım kandırıldım diye sonra yine duydum ki çankayada kar yağıyormuş. lan dedim biz de çankayaya bağlıyız ama hava sadece soğuk! kar nerde? sonradan öğrendim ki çankaya ankaranın yarısı kadar büyükmüş -.- duygularımla oynadılar -.-

uuuu~~ tebrikler eski haline döndün yani sonunda :D

arada o göt kalkıklığı iyi oluyo ya biri gelip söndürmediği sürece ahaha

googhan dedi ki...

4 verilerek söndürülmeye teşebbüs edildi :D


çankaya fonksiyonel ankaranın yarısı kadar büyük. ankara olan ama uzak ankara olan yerleri katarsak çankaya küçük kalıyo çünkü :D

seymsomething dedi ki...

bu notlar kaç üzerinden ki 4le söndürülmeye teşebbüs edildi :D (ben 5 diye bi mantık yürütüp ohaaa çok iyi :O tepkisini vermiştim :D)

onu da öğrendim acı biçimde :/ yavaş yavaş artık ne yapalım :D

googhan dedi ki...

5 üzerinden de tedavi labında 4 almayı yediremiyorum kendime :D

cebecide çankaya belediyesi yazısını görünce "oha burası da mı çankayaya bağlı!" tepkisini vermiştim sokağın orasında :D
içimden konuşmayı öğrencem zamanla

seymsomething dedi ki...

e her zaman mükemmel olacaksın diye bişey yok nede olsa 4dü aldın otur şimdi uslu uslu :D

en azından insanlar verdiğimiz tepkilerle ankaralı olmadığımızı anlamış oluyo :D

googhan dedi ki...

dördümü de alırım, dötümü de kaldırırım :D

ilk senemde direkt belli oluyodu ankaralı olmadığım, anca üçüncü senede uyum sağladım biraz :D

Feli Jo dedi ki...

Keşke arada benim de götüm kalksa böyle. Mütevazılık canımı sıkıyor :O

googhan dedi ki...

pratikler haricinde götümü kaldırmıyorum zaten hiç.
millet hacettepe üniversitesi diş hekimliğinde okuyorum derken ben hacettepe diş derdim :D

Feli Jo dedi ki...

Ben de konservatuvar diyorum opera demiyorum falan hatta bölüm sorana sahne sanatlari diyorum. Opera hani benim sesim güzeeel demiş gibi oluyor ki opera bölümündeki çoğu öğrencinin sesi berbat oley

googhan dedi ki...

diş hekimliğinde de çoğu öğrencinin yaptığı dişler berbat :D
anam kimlere kalcak bu ülke, yazık olcak.

Feli Jo dedi ki...

Sanırım birkaç yıl sonra tüm doktorlar işini beceremeyip, operacılar b*k gibi aria söylecek :D

googhan dedi ki...

böyle olması normal aslında. bu sayede işini iyi yapanlar öne çıkabiliyo :D

Feli Jo dedi ki...

Bence de! Tüm sesi iyi operacılar yaşlı. Onlar ölünce ortam bize kalacak nih nih

googhan dedi ki...

zamanla seslerinde yıpranma olmuyo mu?
mesela ozzy reyiz artık ghost vocal kullanıyo diye okumuştum. (düşük güvenilirlikli kaynak: http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=19888335)



sigaraya başlamalısınız. acayip davudi bi ses gelebiliyo o zaman.
tabi toptan ses kaybı da mümkün.