11 Aralık 2011 Pazar

I [kalp] pijamalarım

bugün pijamalarımı yıkayım bi ded... yok aslında böyle olmadı. cuma günü pijamalarımı yıkayım bi dedim. merdivenlerde aklımdayken zemin kata inince çamaşır listesine adımı yazmayı unuttum. akşam baktığımda liste dolmuştu. (başta vermem gereken bilgi: çamaşır makinelerini kullanmak için önce bi listeye isim yazıyoruz, hangi saate yazdıysak o saatte kullanabiliyoruz)

neyse cumartesi yıkarım dedim ama cumartesi camış gibi 12'ye kadar yattığım için liste yine dolmuştu. boş olarak sadece 2 numaralı makine vardı ki merdaneli çamaşır makineleri daha teknolojiktir ondan. 1914 yılında alman imparatorluğunun yardımları arasında gelmiş.

ve bugün büyük gün! sabah 10'da kalkıp listeye adımı yazdım, 6 numaralı makineyi almanın mutluluğuyla kahvaltımı yapmaya gittim (6 numaraysa uzak mekiği gibi bişiy). saat 18:00'da makine benimdi.

iki tane pijamam var, ikisi de pis şu anda. giycek başka bi şeyim kalmadı. bikaç tane de günlük kıyafetimi yıkayım dedim, başladım poşete doldurmaya.
fazla eşyam yoktu zaten, rahat rahat indirdim aşşaa, uzay mekiğimi çalıştırdım ve çıktım yukarı.
kapıdan girer girmez 2 tane fıstık yeşili pijamam yatağın üstüne oturmuş bana el sallıyodu. artık kafam nerdeyse trafik ekiplerini yeşilinden ve onun kadar BURDAYIM! diye bağıran, sırf o ikisini yıkamak için koca makineyi kiraladığım pijamalarımı unutmuştum odada.
koşa koşa aşşaa inip makineyi durdurup onları da yıkayabilirdim ama tekrar 4 kat merdiven çıkmayı dötüm yemedi. başka bi şey bulurum heralde giymelik.





bugün erken kalktım demiştim ya, heh kütüpaaneye gittim. ders çalışma aşkıyla dolup tedaviyi bitirme kararlılığyla masama oturdum. ama keşke saatler 13:28'i gösterirken kafamı kaldırmasaydım. böylece karşı masada bana bakarak burnunu karıştıran insanı görmezdim.
adam resmen gözümün içine baka baka burnunu karıştıyodu yaa!
tamam ben de karıştırmayı severim ama kütüpaanede yapmam o işi


psikolojim bozuldu, tedaviyi bitirir bitirmez ortodontiye bakmadan kaçtım ordan. hala gözümün önünde burnu, parmakları ve bana odaklanmış gözleri.
nasıl etkilendiysem 4 saattir ders çalışmıyorum. dünkü afrika yerel dansı eşliğinde yaptığım onca büyüyü bi parmak hamlesiyle bozdu adam. the spell breaker adını taktım kendisine.



günler sonra gelen ekleme

bu yazının linki feysbukta veriliyo, ağzımı burnumu kırma planları yapılmıyodur umarım. korkutmayın lan akşam akşam.

25 yorum:

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Akşam yemeği öncesinde -bu saat oldu daha yemek yemedik!- hiç olmadı bu googhan. Keşke bugün de camış gibi yatsaydın da gidip o sahneyi görmeseydin. Sayende caaanım kerevizi yiyebilecek ruh halinde hissetmiyorum kendimi.
Picamasız pis googhan :D

googhan dedi ki...

kereviz burun karıştırmaktan daha iğrenç bi şey bence. amaçsızca dünyada varolmuş bi yaratık.


PİS DEĞİLİM!
dolabımı eşeleyip uyumalık ibşiyler bulcam şimdi. hiç olmadı günlük kıyafetlerimden birini giyer yatarım, onlar mis kokulu şu anda :D

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Sus! Kerevizseverler taşlayacak şimdi seni :D Kız kardeşimin eşi de biz 'mmmm, nefis' seslerimiz eşliğinde kereviz yerken 'Allah akıl fikir versin' diyor.
Picamam yoksa uyumam daha iyi :D

googhan dedi ki...

ya kerevizin sevilcek mi yanı mı var?
kokar bi kere.

yatarken giycek bi şey mutlaka bulurum. fıstık yeşili pijamalarımın yerini tutamaz tabi ama olsun :D

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Dünyadaki azınlık insanlardanız kereviz konusunda.
Bu arada pijamasız kalmana üzüldüm çünkü ciddi ciddi pijama giymeden kesinlikle huzursuz olan sınıftayım, umarım sen öyle değilsindir..

googhan dedi ki...

kot pantolonumla uyusam gece üşenip çıkartmam onu.
bütün gün giydiğim şeyle de yatağa girerim. öyle pijama takıntım yok yani :D


kereviz evilmez ama yaa :D
pis kokuyo.

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Ne mutlu sana (bunu gerçekten söyledim) ben bu konuda oldukça uyuz bir kimseyim.
Lütfen krerviz için daha fazla konuşmayalım :P
Sevgiler ve iyi geceler :)

Feli Jo dedi ki...

Bu yazıya yarıldım desem yeridir. Adam bir kıza bakarak osbir çeker gibi sana odaklanarak burun karıştırmış. Cidden psikoloji bozar bu durum. Kendini tecavüze uğramış gibi hissetmene neden oldu mu sorarım :D

googhan dedi ki...

Güler Tezer Üstün
kereviz için çarşaf çarşaf nefret cümleleri yazabilirim buraya :D


Feli Jo
hissettim onu :D
yazamadım buraya ama anlamışsın halimi. iğrenç ötesi bi duyguydu.
kızların halini daha iyi anladım şimdi.

Feli Jo dedi ki...

yaa ben de minibüs beklerken minik bi kamyon durmuştu önümde ve o örnek verdiğim şeyi yaparken bi dönüp baktim. Abbov kaçiş o kaçiş

Pingocuk dedi ki...

Yazi ve yorumlar bitirdi beni ahaha. 'simdi kizlari anliyorum' hahahah :D:D

googhan dedi ki...

Feli Jo
oha adam sana bakarken oha oha oha o sözünü ettiğimiz şeyi mi yapıyodu?
AYI HAYVANI!
çüş lan, brüüsssttt


Pingocuk
kızların hallerini meslek lisesinin önünden geçerken de yaşıyodum. erkekleri bizim okuldaki kızlara salya akıtarak baktıkları için kızlarla dönerken pis bakışların bi kısmı kazara benim popoma da geliyo olabilirdi :D

Feli Jo dedi ki...

Aynen öyle! Çok korkunçtuu! Bir üstümde bildiğin kot, spor ayakkabı, mont falan. Gayet tırt bir görünüm içindeyim. Adamın açlığa, abazalığa bakar mısın? Abaza bile yapmaz! Bu nasıl bir türdü anlamadım. Bir de ben bulunduğum semti bildiğim için dönüp bakmadım bile kamyon önümde durunca. 75 saat gitmeyince her zamanki saflığımla "Acaba yol mu soracak?" diye döndüm. Hep bu saflığı yapıyorum :( Gördüğüm an pıtı pıtı kaçmaya başladım ühü!

googhan dedi ki...

hayvana bak lan!
erkekleri savunurum normalde ama bu sefer kesinlikçe en ufak bi savunulcak yanı yok. kendisiyle aynı cinsiyette olduğum için utandım şu anda.

çok iğrenç bi durum gerçekten. yorum bile yapamıyorum, beynimin algılama sınırlarını aştı olay.

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Bicamaların ne oldu?

googhan dedi ki...

diğer arkadaşlarının kirlenmesini bekliyolar :D

günlük giydiğim şeylerden birini feda ettim, onunla yatıyorum :D

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Bicamaların son durumu ne?

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Dört saat civarında değişen bir şey olmamış anlaşılan :D

googhan dedi ki...

4 saati geçtim, haftalarca değişen bi şey olmucak :D
kirliler artana kadar o pijamalar yıkanmaz :D

Feli Jo dedi ki...

O adam ölsün. :D

googhan dedi ki...

pipisinden tavana asmak lazım aslında ama neyse :D

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

kütüphanede yaptığı işi yapamayacak biçimde cezalandırıla.
adım güleR değil güleN bu arada

googhan dedi ki...

oyoyoyoy sınav çalııyorum ben ondan öyle oldu bence. yani şu anda öne sürebileceğim en sağlam mazeretim bu :/


kimi cezalandırcaz?
beynim helva kıvamında şu anda biraz, anlama kıtlığı yaşıyorum. kütüpaaneden geldim de :D

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Kütüphanede burnunu bızıklayan adamdan söz ediyoruz sanırım.
Kütüphaneye giden kişilere ders çalışabilmelerine engel olmayacak biçimde hafif narkoz verilmeli ki başka işlerle ilgilenemesinler:D

googhan dedi ki...

ya da masalar birbirinden doğru düzgün ayrılsın. o daha ekonomik bi çözüm olabilir :D