28 Aralık 2011 Çarşamba

bi vize dönemi nasıl geçti?

efeniim, dün derslerle alaklı son yazımı yazıcam demiştim. aslında yarın yazcaktım ama bugün yapıcaamız ziyareti yarına alınca dedim yazayım şimdi.
bugüne kadar olan sınavlara bakalım şöyle bi sırayla; radyoloji, tedavi, ortodonti, protez, cerrahi, anestezi, diagnoz. başka yok galiba. du bi düşüneyim... ı-ıh yok.

bu derslerle alakalı swf aradım buldum. açılması biraz geç olabilir ama açılıyo yani, sorun olmuyo.


cerrahi
pek öyle korkup girdiğim bi sınav değildi. zaten bütün sınavlarda hedefim 70 ya da üstü bi not almak. alıyorum gibi bu dersten. sınav çıkışı durumumu anlatan swf
http://www.swfcabin.com/swf-files/1302803070.swf


protez
yetiştiremediğim tek dersti sanırım. tek bi kelimesi okunmamış ses kayıtları, son dakikaya bırakılmış (son 15 dakikada bitti) çıkmış sorular, yarısına bakılmayan ders notları ve bazı hocaların olmayan slaytlarıyla korka korka girdiğim bi sınavdı. çıkmışlardan bol bol sordular, iyi geçti bu sayede. swf gelsin bakalım
http://inciswf.com/1281695789.swf
mini not: ordaki yazıyı kaldıramıyorum, dersle alakası yok onun


tedavi
nerden puan kırdıklarını hala anlayamadığımız için kesin bi şey demek yanlış olur, bildiğim bilmediğim her şeyi yazdım. karman çorman kağıdın sese dönüşmüş hali için:
http://inciswf.com/1288778399.swf


ortodonti
not bırakmayan bi hocanın soruların büyük kısmını sormasından dolayı tırssam da bol bol çalışarak iyi geçirmeye çalıştığım sınav oldu kendileri. hedeflediğim 70 notunu alma ihtimalim çok yüksek olsa da alamama durumu gerçekleşebilir. stres yaptım, kesçem kendimi stresten
http://inciswf.com/1285196257.swf


radyoloji
eskiden korkulan bi ders olsa da bu sene pek bi sevimli dersimiz kendileri. o korkunun üzerine gelen kolay sorularla aha böyle coştum
http://inciswf.com/1285417902.swf


anestezi
umursamadan girdiğim tek sınavdı sanırım. buyrun efenim swf
http://www.swfcabin.com/swf-files/1293107129.swf
mini not: yazıyla dersin yine bi alakası yok


oral diagnoz
aha son sınavımız buydu. diğerlerinden 5 gün sonra olunca herkeste bi rahatlama oldu, çalışmaya başlayamadık bi türlü. e böyle olunca sonuçlar pek iç açıcı görünmüyo haliyle
http://inciswf.com/1286602117.swf
yaptılar da nitekim




tüm vize dönemi boyunca vaziyetimi göstereyim bi de
aha böyleydim




evet efeniiim, dersle alakalı yazılara bununla beraber bi süreliğine ara vermiş bulunmaktayım. diğer konularda yazmaya devam edicem ama.
birazdan anketi kaldırıp karşılama müziği koycam sağ tarafa. normalde bloga girince çıkan müzüklerden pek hoşlaşmasam da bu kısa. kötü olmaz bence.

5 yorum:

melis dedi ki...

öğrenci olsam da vizelere çalışsam, sabahlasam keşke.:( eksi bir almaya da razıyım

Dürr-i Yekta dedi ki...

bitmez o okulll bitmezz videolar harika ama teyzelere bayıldımm

googhan dedi ki...

melis
ben de lisede olsam diyorum şu anda. emekli olunca da keşke çalışsaydım demeyiz umarım :D


Dürr-i Yekta
bitecek!
yani, umarım :D

kendilerini bulup düğünden düğüne dolaştırma planlarım var

simgee dedi ki...

ben vizelere girmeden önce bir rahatlama geliyor bana.Bir türlü çalışamıyorum.aynı şey sende de varmış. :)
hedefin 70 ve üstü almak demek.ben 50 aldığım zaman göbek atıyorum. :)

googhan dedi ki...

hepsinde değil, sadece oral diagnozda oldu bu rahatlama. diğerlerinde yusuf yusuf modundaydım sınava girmeden önce :D

50 alınca göbek atmayı geçen senelerde yapıyodum. tiksindiğim tıp dersleri bitince 50'ler de bitti :D